Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Очікувана вартість
24 990,00 UAH
UA-2020-11-20-013391-c b6c96205fa534deaaf602f9ae0780f9a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Герасім'юк

+380382619019 vernjaka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Код ЄДРПОУ: 42335958
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 28
Контактна особа: Юрій Герасім'юк
+380382619019
vernjaka@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Папка з кутиком та логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
200 штуки
Папка картонна з логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
100 штуки
Папка «Особова справа» з вкладишами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
50 штуки
Папка «Особова справа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
50 штуки
Папка до підпису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Тендерна документація

20 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 24 990,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 16:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 09:53
Додаткова угода Тернограф 189.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 16:19
Договір папки 175.PDF укладений
20 листопада 2020 16:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка з кутиком та логотипом 200 штуки 19,20
UAH з ПДВ
Папка картонна з логотипом 200 штуки 15,00
UAH з ПДВ
Папка «Особова справа» з вкладишами 100 штуки 87,00
UAH з ПДВ
Папка «Особова справа» 50 штуки 75,00
UAH з ПДВ
Папка до підпису 50 штуки 114,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка з кутиком та логотипом 200 штуки 19,20
UAH з ПДВ
Папка картонна з логотипом 200 штуки 15,00
UAH з ПДВ
Папка «Особова справа» з вкладишами 100 штуки 87,00
UAH з ПДВ
Папка «Особова справа» 50 штуки 75,00
UAH з ПДВ
Папка до підпису 50 штуки 114,00
UAH з ПДВ