Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу). Коригування в частині благоустрію (додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 579 942,00 UAH
UA-2020-11-20-013046-c 59d29cf6166d400a8be2e9efb15f0b4d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінов Олег Сергійович

0661214110 pril-ugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26211349
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82
Контактна особа: Созінов Олег Сергійович
0661214110
pril-ugkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі така процедура застосовується, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для виконання робіт по об’єкту: “Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу) (КОД ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)” замовником за результатами торгів (UA-2018-09-13-002926-c ) було укладено Договір №2 від 23.10.2018р. з ПП “МПБП Стимул”.
09.11.2020 Замовником отримано лист від ПП “МПБП Стимул”, у якому зазначається про те, що в ході виконання робіт по об’єкту: “Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу) (КОД ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)”, виникла необхідність у проведенні непередбачуваних робіт в частині благоустрію, які не були враховані у проєктно-кошторисній документації..
Зважаючи на наведене вище, виникла необхідність у закупівлі додаткових видів аналогічних будівельних робіт у того самого учасника на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт. Залучення до виконання підрядника, який виколнував будівельні роботи за основним договором надасть можливість забезпечити сумісність додаткових будівельних робіт з тими, що виконувалися цим підрядником. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну.
Проведення необхідних додаткових робіт погоджено проєктною організацією ПП “Еталон-Будпроект”. Останніми проведено коригування проєктно-кошторисної документації та подано на експертизу

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу). Коригування в частині благоустрію (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 190
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

20 листопада 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 2 579 942,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 16:02

Документи

20 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:01
Протокол переговорів.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МПБП Стимул"
#30894417
2 579 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:01
Протокол переговорів.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:17
Додатковий дог.1.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:51
Договір 20 від 02.12.20.PDF укладений
02 грудня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частині реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 558 574,30
UAH (в тому числі ПДВ 426 429,05 UAH)