Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коагулянт гідроксихлорид алюмінію
Coagulant aluminum hydroxychloride
Очікувана вартість
34 250 000,00 UAH
UA-2020-11-20-011192-c f76e12bd423f45a8b92dd39370490a4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

+380612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://www.vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Water and Waste Water Enterprise of Zaporizhzhia "Vodokanal”
National ID: 03327121
Contact point:
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 15:09
Початок аукціону: 12 січня 2021 14:57
Очікувана вартість: 34 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1027000 UAH
Publication date: 20 листопада 2020 15:04
Enquiries until: 21 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2020 15:09

Information

Estimated total value: 34 250 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 171 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію - 24311500-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Coagulant aluminum hydroxychloride - 24311500-2
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 11:01
Карточка змін до документації 23.12.2020.doc
15 грудня 2020 13:48
Карточка змін до документації 1.doc
10 грудня 2020 16:15
Карточка змін до документації 2.doc
10 грудня 2020 12:11
Карточка змін до документації 1.doc
23 грудня 2020 11:01
Додаток 6 проект ДОГОВОРА_із змінами.doc
20 листопада 2020 15:05
Додаток 6 проект ДОГОВОРА.doc
15 грудня 2020 13:54
ТД Коагулянт 21.12.2020 із змінами 15.12.2020.doc
10 грудня 2020 16:15
ТД Коагулянт 21.12.2020 із змінами 10.12.2020.doc
10 грудня 2020 12:11
ТД Коагулянт 21.12.2020 із змінами.doc
20 листопада 2020 15:05
ТД Коагулянт 21.12.2020.doc
15 грудня 2020 13:48
додаток 7 Проект договору для нерезидентів із змінами.docx
10 грудня 2020 12:11
додаток 7 Проект договору для нерезидентів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-011192-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 30 листопада 2020 19:44
Non-Residents???
Dear Buyer,

Law Ukraine "On Public Procurement" demands equal terms for resident and non-resident participants.

You declare that in Technical Documentation of this tender in Sec. I. 5. But your contract is made for domestic suppliers and not workable for non-residents. From the word "completely".

For example in Sec. 4.16 of contract you are demanding "Tax invoices (adjustment calculations) are registered by the Supplier in a single register in the manner and within the time limits provided by law.".

Where to Hell foreign supplier must register his Invoices?

Also exists several other places in your contract, which makes supply by foreign vendor impossible. For example, by law, currency of offer is UAH, but payment to foreign supplier must be made in USD at National Bank current rate.

So, we strongly demand:
1. Either to adapt your contract to Law requirements and place non-resident participant equally with residents or

2. Use professionally drafted contracts, like for example Ministry of Health or by NaftoGaz. Their contracts are in public domain, so not secret and might be used by other parties. Please find both attached.

Or use standard Purchase Agreement of World Trade Organization form.

Sincerely,
--------------------------------------------------
Шановний покупце,

Закон України "Про державні закупівлі" вимагає рівних умов для учасників-резидентів та нерезидентів.

Ви заявляєте, що в Технічній документації цього тендеру в розділі. I. 5. Але ваш контракт укладений для вітчизняних постачальників і не діє для нерезидентів. Від слова "повністю".

Наприклад, у розділі 4.16 договору, на який Ви вимагаєте "Податкові накладні (розрахунки коригування) реєструються Постачальником в єдиному реєстрі в порядку та в терміни, передбачені законодавством.".

Куди в пекло іноземний постачальник повинен реєструвати свої рахунки-фактури?

Також існує кілька інших місць у вашому контракті, що унеможливлює постачання іноземним постачальником. Наприклад, за законом валютою пропозиції є гривня, але оплата іноземному постачальнику повинна здійснюватися в доларах США за поточним курсом Національного банку.

Отже, ми наполегливо вимагаємо:
1. Або адаптувати свій контракт до вимог законодавства та встановити учасника-нерезидента нарівні з резидентами або

2. Використовуйте професійно складені контракти, наприклад, Міністерство охорони здоров’я або NaftoGaz. Їхні контракти є загальнодоступними, тому не є секретними та можуть використовуватися іншими сторонами. Будь ласка, знайдіть обидва додатки.

Або скористайтеся стандартною формою Угоди про закупівлю Світової організації торгівлі.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2020 14:36
Доброго дня, шановний Учасник, дякуємо за питання та повідомляємо, що найближчим часом нами будуть внесені зміни до тендерної документації та до договору
Номер вимоги: UA-2020-11-20-011192-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 грудня 2020 18:35
Your new contract
Dear Buyer,

We highly appreciate your cooperation and publishing of new edition of contract. But it still has several discrepancies:

1. Which non-resident can have account in UAH? We negotiate about that now with UkrExImBank. But it is BIG EXCEPTION. Normally residents are getting payment in UAH, but non-residents - in foreign currency (USD or EUR) at the official exchange rate fixed at auction closing day.

2. You refer to goods acceptance as per antic instructions and decions of Soviet Arbitrations of 1965-66. Since 30 years of international trading with former Soviet Union countries I see such absurd for the first time. Which foreign company must know this instruction? Ask independent quality certificate, issued by SGS or other authorized organization and accept as per it. SGS has responsibility for up to $5 million in case of wrong cerificate and trusted worldwide.

You translated pont 6.4.
6.4. Оплата перераховується Постачальнику при наявності рахунку на оплату.

as

6.4. Payment is enumerated to Supplier at presence of account on payment and registered tax invoice.

Which is translated as

6.4. Оплата перераховується Постачальнику за наявності рахунку на оплату та зареєстрованої податкової накладної.

But correct would be:

6.4. Payment is made by bank transfer against presentation of Invoice, Transport Document, Manufacturer's Quality and Quantity Certificate and SGS Quality and Quantity Certificate.

Best regards,
---------------------------

Шановний покупце,

Ми високо цінуємо вашу співпрацю та публікацію нової редакції договору. Але він все ще має кілька розбіжностей:

1. Який нерезидент може мати рахунок у гривнях? Про це ми зараз домовляємось з УкрЕксімбанком. Але це ВЕЛИКИЙ ВИНЯТК. Зазвичай резиденти отримують оплату в гривнях, а нерезиденти - в іноземній валюті (доларах США або євро) за офіційним курсом, встановленим на день закриття аукціону.

2. Ви маєте на увазі приймання товарів згідно з античними інструкціями та рішеннями Радянських арбітражів 1965-66. З 30 років міжнародної торгівлі з країнами колишнього СРСР я вперше бачу такий абсурд. Яка іноземна компанія повинна знати цю інструкцію? Запитайте незалежний сертифікат якості, виданий SGS або іншою уповноваженою організацією, і прийміть згідно з ним. SGS несе відповідальність у розмірі до 5 мільйонів доларів у разі неправильної сертифікації та довіри в усьому світі.

Ви переклали pont 6.4.
6.4. Оплата перерахування Постачальнику при наявності рахунку на оплату.

як

6.4. Оплата перераховується Постачальнику за наявності рахунку на оплату та зареєстрованої податкової накладної.

Що перекладається як

6.4. Оплата переслуховується Постачальнику за наявність рахунку на оплату та зареєстровану податкову накладної.

Але правильним буде:

6.4. Оплата здійснюється банківським переказом за умови пред'явлення рахунку-фактури, транспортного документа, сертифіката якості та кількості виробника та сертифіката якості та кількості SGS.

З найкращими побажаннями,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 13:42
Доброго дня, шановний Учасник, зміни внесені до Проекту договору та будуть опубліковані на майданчику

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 19:44
ТД_20Т-132_Цемент полегшений.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-11-20-011192-cf76e12bd423f45a8b92dd39370490a4c
Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Місцезнаходження: 69002, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:54
22 відсутність санкції.pdf
30 грудня 2020 10:54
1 Пропозиція.pdf
30 грудня 2020 10:54
20 строк дії пропозиції.pdf
30 грудня 2020 10:54
18 про субпідрядників.pdf
30 грудня 2020 10:54
18 Банківська гарантія.rar
30 грудня 2020 10:54
17 уповноважена особа.pdf
30 грудня 2020 10:54
15 Захист довкілля.pdf
30 грудня 2020 10:54
13 Гарантійний лист.pdf
30 грудня 2020 10:54
12 Дилерський договор.pdf
30 грудня 2020 10:54
9 висновки ДСЕЕ.pdf
30 грудня 2020 10:54
8 сертифікати якості.pdf
30 грудня 2020 10:54
6 копії ТУ.pdf

Документи

Публічні документи

19 січня 2021 16:16
Електронний підпис
19 січня 2021 12:23
Витяг ЄДРПОУ
19 січня 2021 12:23
Баланс за 2019 рік
19 січня 2021 12:23
статут
19 січня 2021 12:23
довідка щодо п12 ч1 ст17
19 січня 2021 12:23
ДОВІДКА ДФС
19 січня 2021 12:23
довідка щодо ч2 ст17
19 січня 2021 12:23
довідка МВС
19 січня 2021 12:23
витяг ПДВ
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:36
Інші документи.pdf
30 грудня 2020 15:36
Банківська гарантія.rar
30 грудня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 33 600 000,00
UAH з ПДВ
32 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 33 990 000,00
UAH з ПДВ
33 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 16:16
Електронний підпис
19 січня 2021 12:23
Витяг ЄДРПОУ
19 січня 2021 12:23
Баланс за 2019 рік
19 січня 2021 12:23
статут
19 січня 2021 12:23
довідка щодо п12 ч1 ст17
19 січня 2021 12:23
ДОВІДКА ДФС
19 січня 2021 12:23
довідка щодо ч2 ст17
19 січня 2021 12:23
довідка МВС
19 січня 2021 12:23
витяг ПДВ
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:36
Інші документи.pdf
30 грудня 2020 15:36
Банківська гарантія.rar
30 грудня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:54
22 відсутність санкції.pdf
30 грудня 2020 10:54
1 Пропозиція.pdf
30 грудня 2020 10:54
20 строк дії пропозиції.pdf
30 грудня 2020 10:54
18 про субпідрядників.pdf
30 грудня 2020 10:54
18 Банківська гарантія.rar
30 грудня 2020 10:54
17 уповноважена особа.pdf
30 грудня 2020 10:54
15 Захист довкілля.pdf
30 грудня 2020 10:54
13 Гарантійний лист.pdf
30 грудня 2020 10:54
12 Дилерський договор.pdf
30 грудня 2020 10:54
9 висновки ДСЕЕ.pdf
30 грудня 2020 10:54
8 сертифікати якості.pdf
30 грудня 2020 10:54
6 копії ТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Рішення скасоване 32 385 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:03
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 32 385 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
32 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:01
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 11:14
Додаткова угода _ 1 від 19.10.2021 до договору 0069_21 ТОВ ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 12:50
спец 2 до договору 0069 21.jpg зміни до договору
26 травня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:40
Договір зміни до договору
01 лютого 2021 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): специфікація 2
Номер договору про закупівлю: 0069/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару зменшення об'єму
Номер договору про закупівлю: 0069/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію - 24311500-2 1 лот 32 384 991,66
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 074 700,74
UAH (в тому числі ПДВ 4 179 116,79 UAH)