Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-11-20-011047-c 8168a2965d324b2f932160aa916786c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:27
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення
про проведення відкритих торгів

1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: визначено в Додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 24.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 07.12.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 5 000,00 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:03
Додаток 5.docx
20 листопада 2020 15:03
Оголошення.docx
20 листопада 2020 15:03
Додаток 6.docx
20 листопада 2020 15:03
Додаток 4 Проект договору.docx
20 листопада 2020 15:03
Додаток 3.doc
20 листопада 2020 15:03
Додаток 2.docx
20 листопада 2020 15:03
Додаток 1.doc
20 листопада 2020 15:03
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е 499 611,60
UAH з ПДВ
499 611,60
UAH з ПДВ
Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 499 826,40
UAH з ПДВ
499 826,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:09
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:39
Додаток 5
08 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:08
Додаток 6.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 4.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 3.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 2.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 1-4.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 1-3.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 1-2.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 1-1.pdf
04 грудня 2020 13:08
Додаток 1.pdf
04 грудня 2020 13:08
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:59
Установчі документи.PDF
04 грудня 2020 15:59
Повноваження підпису.PDF
04 грудня 2020 15:59
Захист довкілля.PDF
04 грудня 2020 15:59
Додаток 6.PDF
04 грудня 2020 15:59
Додаток 3.PDF
04 грудня 2020 15:59
Додаток 2 ст.17.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.4 Проект Договору.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.1 ф.3.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.1 ф.2.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.1 ф.1.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.1 Субпідряд.PDF
04 грудня 2020 15:59
Дод.1 Декларація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Статус-Е

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Статус-Е
#41099397
Переможець 499 611,60
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 13:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 13:16

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192, з метою організації закупівлі по предмету: послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини, шляхом проведення процедури відкритих торгів, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Статус-Е» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: на вимогу п.п.2.1 п.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати інформаційну довідку (для інженерних професій) за Формою 2, що містить відомості про відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника, а саме: інформацію про правові підстави використання праці працівників. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Статус-Е» наявна інформаційна довідка (для інженерних професій) від 03.12.2020 р. за №44, в якій міститься інформація про те, що Мироненко Сергій Іванович (інженер) оформлений як найманий працівник за основним місцем роботи. Проте, відповідно до Наказу №03-к від 24.03.2020 р., Мироненко Сергій Іванович працює на ТОВ «Статус-Е» за сумісництвом, а тому ВИМАГАЮ: усунути вищезазначені невідповідності в інформації та документах та надати інформаційну довідку (для інженерних професій) за Формою 2 з виправленими помилками.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е
#41099397
499 611,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:44
Додаток №1_0001.pdf укладений
21 грудня 2020 08:44
Додаток №2_0001.pdf укладений
21 грудня 2020 08:44
Договір №1006-б_0001.pdf укладений
21 грудня 2020 08:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 611,60
UAH