Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-11-20-011047-c ● 8168a2965d324b2f932160aa916786c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Оголошення
про проведення відкритих торгів
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: визначено в Додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 24.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 07.12.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 5 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: визначено в Додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 24.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 07.12.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 5 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 5.docx | |
20 листопада 2020 15:03 |
Оголошення.docx | |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 6.docx | |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 3.doc | |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 2.docx | |
20 листопада 2020 15:03 |
Додаток 1.doc | |
20 листопада 2020 15:03 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Статус-Е |
499 611,60
UAH з ПДВ
|
499 611,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
499 826,40
UAH з ПДВ
|
499 826,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Статус-Е #41099397 |
Переможець |
499 611,60
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 08:44
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2020 08:44
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2020 08:44
|
Договір №1006-б_0001.pdf | укладений |
21 грудня 2020 08:44
|