Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
1 650,00 UAH
UA-2020-11-20-003386-c 7ce3f41d00c64af2bff260307d16a832
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мельніченко

+380684836504 yulia7635@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ М.МАРІУПОЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 01990625
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Контактна особа: Юлія Мельніченко
+380684836504
yulia7635@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації на поставлені вироби, а також сертифікатом якості, які додаються до супровідних документів на Товар, що сертифікується .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Вішалки-плічки металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бульвар Приморський 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету . Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУРЛАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР РУДОЛЬФОВИЧ
#2439105798
Переможець 1 650,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:00
договір 78 від 18.11.2020.PDF укладений
20 листопада 2020 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 275,00 UAH)