Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електропоїздів
Очікувана вартість
254 054,40 UAH
UA-2020-11-20-003260-a 197b656906db403094b9a28893d42897
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 12:17
Очікувана вартість: 254 054,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт.
Гайка спеціальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт.
Кришка редуктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
12 шт.
Кришка редуктора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 шт.
Болт кордовий М24х50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
80 шт.
Наличник буксовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт.
Фланец шестерни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
8 шт.
Напівкільце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт.
Втулка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 17:25
5558130145 ТД (Запасні частини до електропоїздів).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РВЗ Україна 253 296,00
UAH
253 296,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКОНТ ПЛЮС" 254 040,00
UAH
254 040,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 16:07
Наказ на директора.pdf
10 грудня 2020 16:07
2 Витяг ПДВ.PDF
10 грудня 2020 16:07
1 Статут.pdf
10 грудня 2020 11:51
Виконання договорів.pdf
10 грудня 2020 11:51
дитяча праця.pdf
09 грудня 2020 17:09
довідка з податкової
09 грудня 2020 16:51
справка о несудимости.pdf
07 грудня 2020 12:24
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:00
цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2020 12:00
ст.17.pdf
07 грудня 2020 12:00
про учасника .pdf
07 грудня 2020 12:00
паспорта.pdf
07 грудня 2020 12:00
наявність працівників.pdf
07 грудня 2020 12:00
Наказ на директора.pdf
07 грудня 2020 12:00
Лист.pdf
07 грудня 2020 12:00
лист предстовництва.pdf
07 грудня 2020 12:00
лист пкб.pdf
07 грудня 2020 12:00
креслення.pdf
07 грудня 2020 12:00
ИСО.pdf
07 грудня 2020 12:00
довкілля.pdf
07 грудня 2020 12:00
Довідка.pdf
07 грудня 2020 12:00
Декларація.pdf
07 грудня 2020 12:00
дані на товар.pdf
07 грудня 2020 12:00
відгук.pdf
07 грудня 2020 12:00
2 Витяг ПДВ.PDF
07 грудня 2020 12:00
1 Статут.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:42
Цінова.pdf
07 грудня 2020 14:42
ст.17.pdf
07 грудня 2020 14:42
Реєстр платника ПДВ.pdf
07 грудня 2020 14:42
про учасника.pdf
07 грудня 2020 14:42
про відкриті рахункиi.pdf
07 грудня 2020 14:42
про аналогічні.pdf
07 грудня 2020 14:42
паспорта.pdf
07 грудня 2020 14:42
Листи з ПКБ.pdf
07 грудня 2020 14:42
креслення.pdf
07 грудня 2020 14:42
ИСО.pdf
07 грудня 2020 14:42
довкілля.pdf
07 грудня 2020 14:42
дані на товар.pdf
07 грудня 2020 14:42
гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 14:42
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РВЗ Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКОНТ ПЛЮС"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 14:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:37
ДУ-1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:15
скан дог Л-НХ-20624НЮ від 23.12.2020.pdf укладений
24 грудня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутня технічна можливість коригувати обсяги закупівлі. Керуючись листом Товариства з обмеженою відповідальністю «Смарттендер» від 15.12.2021 №1010 замовник при коригуванні кількості має право обрати причину «Зменшення обсягів закупівлі» відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20624/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 253 295,20
UAH