Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги з питань систем та з технічних питань - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 72220000-3 (послуги з супроводження систем відеоконференцзв’язку, відповідний код 72220000-3 - консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Очікувана вартість
5 751 203,22 UAH
UA-2020-11-20-002243-b 41ddfbe5614943f39746a3aa705a89a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпильова Тетяна

380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Вебсайт: http://court.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Шпильова Тетяна
380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статті 9 Закону України "Про ратифікацію Другого додаткового протоколу до Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах" та з метою забезпечення ефективності розгляду кримінальних справ, скорочення термінів, зменшення витрат, пов’язаних з конвоюванням, охороною в судах, на виконання доручення Президента України від 5 липня 2013 року № 1-1/1795 Державною судовою адміністрацією України поставлено завдання щодо організації заходів для обладнання залів судового засідання судів загальної юрисдикції в необхідній кількості технічними засобами фіксування кримінального провадження та технічними засобами проведення дистанційного провадження в режимі відеоконференції. На виконання вимог Кримінального процесуального кодексу України Державною судовою адміністрацією України у 2012-2013 роках було проведено відкриті торги на закупівлю обладнання для відеоконференцзв’язку (код ДК 016-97: 32.30.3) та послуги з підключення приміщень судів місцевих та апеляційних судів областей, міст Києва та Севастополя, Автономної Республіки Крим до каналів зв’язку для проведення судових засідань у режимі відеоконференції (код ДК 016-97: 64.20.1.). Переможцем зазначених торгів було визнано Державне підприємство "Інформаційні судові системи" (далі – Підприємство). Основною метою діяльності Підприємства є технічне, технологічне забезпечення створення та супроводження програмного забезпечення ведення автоматизованих систем (електронних баз даних), у тому числі, єдиних та державних реєстрів, що створюються відповідно до законів України, указів Президента України, нормативних актів Кабінету Міністрів України, наказів ДСА України, надання доступу фізичним та юридичним особам до автоматизованих систем єдиних та державних реєстрів, забезпечення збереження та захисту даних, що містяться в автоматизованих системах. У 2012 році системами відеоконференцзв’язку було обладнано по дві зали в 27 апеляційних судах та по одній залі в 150 місцевих загальних судах. Крім цього в 27 апеляційних судах обладнані віддалені місця за допомогою встановлення мобільних систем відеоконференцзв’язку. Створено центр комутації систем відеоконференцзв’язку з високотехнологічним обладнанням. Підприємством у 2012 році побудовано канали зв’язку та підключено до них усі місцеві та апеляційні загальні суди, а також слідчі ізолятори. Підприємством організовано лінії зв’язку безпосередньо для проведення судових засідань у режимі відеоконференції, укладено договори з провайдерами телекомунікаційних послуг. Підприємством здійснено заходи щодо підключення до каналів зв’язку органів та установ Державної пенітенціарної служби України, місцевих та апеляційних господарських судів, а також місцевих та апеляційних адміністративних судів. Канали зв’язку місцевих та апеляційних судів об’єднані в єдину телекомунікаційну систему, яка вимагає централізованого адміністрування та супроводження, що включатиме в себе забезпечення моніторингу пропускної здатності та якості сигналу для проведення засідань у режимі відеоконференції. Підприємством розроблена та впроваджена WEB-система замовлення та організації сеансів відеоконференцзв’язку між учасниками судового процесу. Cпочатку впровадження систем відеоконференцзв’язку Підприємство, на постійній основі, проводить навчання відповідних співробітників судів роботі з даними системами. У 2018 році Підприємством здійснено заходи щодо підключення приміщень судів до бази VPN (VPLS Virtual Private Servis) за технологією волоконно-оптичних ліній, що надало можливість використовувати новітню систему наповнення баз даних та їх реплікації з постійним стійким сполученням з центром обробки даних, здійснити заходи з нарощування активного мережевого устаткування, покращити управління потоками даних, забезпечити можливість подальшого розвитку і розширення мереж, які націлені на підвищення надійності, відмовостійкості, захищеності, керованості і продуктивності локальних обчислюваних мереж ДСА України і судів. Поліпшення цих показників забезпечили стійку і безперебійну роботу автоматизованих і прикладних систем не лише у середині локальних мереж, але й забезпечили надійний зв’язок із зовнішніми системами, які знаходяться на дуже значних відстанях. Побудова каналів за технологією волоконно-оптичних ліній та з можливістю користування одним постійним і одним альтернативним каналами зв’язку надало, крім зазначеного вище, такі переваги: безперебійний доступ до ресурсів центру обробки даних, швидкість та якість зв’язку, отримання послуг з доступу до Інтернет; можливість використання різних мережевих протоколів в корпоративній мережі; підвищену захищеність каналів зв’язку та передачі даних всіх типів, тощо. Також, система відеоконференцзв’язку має клієнт-серверну архітектуру, що базується на роботі програмної складової з відкритою ліцензією. Центр комутації відеоконференцзв’язку, з набором комутуючих серверів з’єднань відеоконференцій та дисковим сховищем для зберігання записів сеансів проведених відео конференцій, підключений до телекомунікаційної мережі за допомогою міжмережевого екрану з системою захисту від зовнішніх втручань, потребує цілодобової підтримки та контролю роботи. Працівники Підприємства мають відповідну кваліфікацію та досвід надання подібних послуг. Таким чином, для забезпечення належного функціонування систем відеоконференцзв’язку повинні надаватися послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (послуги з супроводження систем відеоконференцзв’язку), які включають у себе: 1) обслуговування Центру комутації відеоконференцзв’язку:  обслуговування підключення до телекомунікаційної мережі (підключення до телекомунікаційної мережі, оплата послуг доступу до мережі Інтернет; підтримка безперебійної роботи телекомунікаційного обладнання; моніторинг роботи телекомунікаційної мережі);  адміністрування комутуючих серверів (підтримка безперебійної роботи та технічне обслуговування серверів; моніторинг роботи апаратної складової серверів, адміністрування операційних систем та програмної складової Центру комутації);  адміністрування серверів глобальної директорії користувачів LDAP (підтримка безперебійної роботи та технічне обслуговування серверу; моніторинг роботи апаратної складової серверу, адміністрування операційної системи та програмної складової глобальної директорії користувачів);  адміністрування облікових записів користувачів;  адміністрування дискового сховища для зберігання записів сеансів проведених відео конференцій (роботи з підключення, налаштування та технічного обслуговування дискового сховища Центру комутації; підтримка безперебійної роботи дискового сховища Центру комутації; моніторинг роботи дискового сховища; моніторинг автоматичного процесу зберігання записів проведених відеоконференцій);  здійснення моніторингу та збору статистичних показників роботи телекомунікаційного обладнання Центру комутації відеоконференцзв’язку за допомогою спеціалізованої системи моніторингу;  оновлення програмної складової Центру комутації відеоконференцзв’язку (оновлення та налаштування програмної складової центру комутації; підтримка безперебійної роботи програмної складової); 2) обслуговування систем відеоконференцзв’язку стаціонарного типу (для зали судових засідань) та мобільного типу: - обслуговування підключення до телекомунікаційної мережі систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу (підключення систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типів до телекомунікаційної мережі; підтримка безперебійного зв’язку систем з Центром комутації); - обслуговування апаратної складової систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу (післягарантійне обслуговування апаратної складової систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типів; діагностика, післягарантійний ремонт, заміна апаратних складових систем, що вийшли з ладу); - обслуговування програмної складової систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу (встановлення та налаштування програмної складової систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу; виявлення та усунення збоїв, що можуть виникати з програною складовою); - оновлення програмної складової систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу; - здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників роботи телекомунікаційного обладнання систем відеоконференцзв’язку стаціонарного та мобільного типу за допомогою спеціалізованої системи моніторингу. Відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (зі змінами та доповненнями), Підприємство безперервно забезпечує учасникам судового процесу можливість брати участь у процесуальних діях у режимі відеоконференцзв’язку. Надання послуг щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (послуг з супроводження систем відеоконференцзв’язку) іншим виконавцем потребуватиме додаткових, порівняно з первинним виконавцем, витрат часу та, відповідно, коштів на вивчення вже діючого програмного забезпечення, що використовується для проведення судових засідань у режимі відеоконференцій. З огляду на викладене, за результатом проведення дослідження, враховуючи висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.10.2020 №579 щодо обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72220000-3 (послуги з супроводження систем відеоконферецзв’язку) у ДП "Інформаційні судові системи" відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, зроблено висновок, що обрання переговорної процедури по даній закупівлі, є обґрунтованою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:36
Оскарження наміру укласти договір: 01 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Місцезнаходження: вул. Липська, 18/5, м. Київ, категорія: орган державної влади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з супроводження систем відеоконферецзв'язку, відповідний код 72220000-3 - консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Липська 18/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених актів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 листопада 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 5 751 203,22
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 14:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
5 751 203,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 10:19
Додатковий договір № 2-2-21 від 14.01.2021 до договору № 104-20 від 01.12.2020 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:04
Додаткова угода № 1-128-20 від 31.12.2020 до договору № 104-20 від 01.12.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:32
Договір № 104-20 від 01.12.2020.pdf укладений
01 грудня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію договору по закупівлі консультативних послуг з питань систем та з технічних питань (послуг з супроводження відеоконференцзв'язку) на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/128-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились надавати/отримувати консультативні послуги з питань систем та з технічних питань - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 72220000-3 (послуги з супроводження систем відеоконференцзв'язку) з 01 січня 2021 року по 18 січня 2021 року (включно).
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 18 січня 2021
Сума оплати за договором: 6 864 339,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 144 056,56 UAH)