Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт залізничного переїзду станції Вигнанка 82км 853м ~
Очікувана вартість
85 915,00 UAH
UA-2020-11-20-001321-b 2793cef45537492cae67fd336cbe257c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронова Ж. П.

(032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Миронова Ж. П.
(032)-226-39-16
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 85 915,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 429,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (файл додається). Строк надання послуг - протягом 40 календарних днів з дати отримання заявки від замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт залізничного переїзду станції Вигнанка 82км 853м ~ (предмет закупівлі визначено за лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ; код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48503, Україна, Тернопільська область, Пастуше, Залізничний переїзд станції Вигнанка 82км 853м. Місцезнаходження замовника: 79007, м.Львів, вул.Гоголя,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядникаоплата здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Акту виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату протягом 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 85 915,00
UAH
85 915,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:41
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:39
технічне завдання.pdf
03 грудня 2020 15:39
Статут (нова ред).pdf
03 грудня 2020 15:39
Протокол 10.pdf
03 грудня 2020 15:39
Протокол 9.pdf
03 грудня 2020 15:39
проект договору.pdf
03 грудня 2020 15:39
ПДВ зав..pdf
03 грудня 2020 15:39
Наказ №448.pdf
03 грудня 2020 15:39
Наказ 448.pdf
03 грудня 2020 15:39
лист відгук 186.pdf
03 грудня 2020 15:39
лист відгук 5ПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 85 915,00
UAH
08 грудня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
85 915,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:01
ЛП20627НЮ_24.12.2020.pdf укладений
28 грудня 2020 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 098,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 183,00 UAH)