Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення технічної перевірки точок обліку в юридичних споживачів та пломбування кіл обліку
Очікувана вартість
609,04 UAH
UA-2020-11-20-000663-b f6fd276ada1a4b308da429c26a5da7f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технічної перевірки точок обліку в юридичних споживачів та пломбування кіл обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом 15 банківських днів, з моменту підписання даного Акта виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах до даного Договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

20 листопада 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СО "Замостянські ЕМ" АТ "Вінницяобленерго"
#25512876
Переможець 609,04
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:31

Документи

20 листопада 2020 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:09
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:13
2157.pdf укладений
20 листопада 2020 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 609,04
UAH (в тому числі ПДВ 101,51 UAH)