Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас (в комплекті з мультимедійним комплексом)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-11-20-000373-b 7ad623a91f024f28b4a8bb2e7a7fe0c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидик Людмила Анатоліївна

+380668212887 zaliznu4na@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізнична гімназія імені В.Г. Плетіня Гуляйпільської районної ради
Код ЄДРПОУ: 26316924
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, Гуляйпільський район, смт Залізничне, вул. Шкільна, 4
Контактна особа: Жидик Людмила Анатоліївна
+380668212887
zaliznu4na@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 13:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп’ютерний клас (в комплекті з мультимедійним комплексом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, селище міського типу Залізничне, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:09
Оголошення (нова редакція).docx
20 листопада 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 09:41
Проєкт договору (додаток 4).docx
20 листопада 2020 09:41
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості ПК
Дата подання: 23 листопада 2020 18:06
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:31
Доброго дня! прохання уточнити кількість ПК в комплекті обладнання. В тех.завданні прописано: "*1+10 - склад комплекту, де 1 - комплект вчителя (педагогічного працівника), 7 - кількість комплектів учня (здобувача освіти)." Незрозуміло, яка кількість ПК учнів: 10 чи 7 ?
Відповідь: Доброго дня! Кількість ПК для здобувачів освіти (учнів) - 10 шт. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1 (до мультимедійного комплексу)
Дата подання: 25 листопада 2020 09:08
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:32
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші рекомендації будуть детально розглянуті та, у випадку їх відповідності, будуть внесені до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-000373-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 листопада 2020 09:02
Усунення невідповідностей
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили невідповідність у Ваших вимогах, що суперечать одна одній та призводять до різного розуміння Вашої документації.
Ви зазначаєте:
"Предмет закупівлі передбачає придбання комп’ютерного обладнання у складі мультимедійного комплексу та комп’ютерного класу у форматі 10+1 (де 10 – це кількість комп’ютерів для потреб здобувачів освіти, 1 – це кількість комп’ютерів для педагогічного працівника)"
АЛЕ в технічному описі комп'ютерного класу вказуєте іншу інформацію:
"*1+10 - склад комплекту, де 1 - комплект вчителя (педагогічного працівника), 7 - кількість комплектів учня (здобувача освіти)."

Поясніть, чому Ви вказуєте на різну кількість комплектів та яка кількість Вам необхідна.

Наполягаємо на внесенні змін до Вашої тендерної документації та усунення вказаних розбіжностей у кількості комплектів.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 09:35
Доброго дня! До оголошення будуть внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 147 780,71
UAH з ПДВ
147 780,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 17:59
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:51
Всесвит 9 мес 2020+2квит цвет.pdf
27 листопада 2020 17:51
Всесвит 2 кв 2020.pdf
27 листопада 2020 17:51
Всесвит 1 кв 2020.pdf
27 листопада 2020 17:51
Финзвит ВСЕСВИТ на 31.12.2019.pdf
27 листопада 2020 17:51
Доверенность aia 2020.PDF
27 листопада 2020 17:51
водяне досвид.zip
27 листопада 2020 17:51
ид_код кки.pdf
27 листопада 2020 17:51
паспорт кки.pdf
27 листопада 2020 17:51
Опис ВСЕСВИТ.pdf
27 листопада 2020 17:51
Выписка от 31.05.2019.pdf
27 листопада 2020 17:51
ВИТЯГ 11.12.2018 - Document_USR_1004387031.pdf
27 листопада 2020 17:51
Відгуки та договори(1).zip
27 листопада 2020 17:51
наказ+протокол.pdf
27 листопада 2020 17:51
витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 17:51
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 147 780,71
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:49

Документи

08 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:22
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
147 780,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:22
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 09:17
Договір укладений
11 грудня 2020 09:13