Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерний клас (в комплекті з мультимедійним комплексом)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-11-20-000373-b ● 7ad623a91f024f28b4a8bb2e7a7fe0c6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична гімназія імені В.Г. Плетіня Гуляйпільської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26316924 |
Місцезнаходження: | 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, Гуляйпільський район, смт Залізничне, вул. Шкільна, 4 |
Контактна особа: |
Жидик Людмила Анатоліївна +380668212887 zaliznu4na@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп’ютерний клас (в комплекті з мультимедійним комплексом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, селище міського типу Залізничне, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 18:09 |
Оголошення (нова редакція).docx | |
20 листопада 2020 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 09:41 |
Проєкт договору (додаток 4).docx | |
20 листопада 2020 09:41 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості ПК
Дата подання: 23 листопада 2020 18:06
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:31
Доброго дня! прохання уточнити кількість ПК в комплекті обладнання. В тех.завданні прописано: "*1+10 - склад комплекту, де 1 - комплект вчителя (педагогічного працівника), 7 - кількість комплектів учня (здобувача освіти)." Незрозуміло, яка кількість ПК учнів: 10 чи 7 ?
Відповідь: Доброго дня! Кількість ПК для здобувачів освіти (учнів) - 10 шт. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1 (до мультимедійного комплексу)
Дата подання: 25 листопада 2020 09:08
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:32
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції).
Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші рекомендації будуть детально розглянуті та, у випадку їх відповідності, будуть внесені до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-000373-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 листопада 2020 09:02
Усунення невідповідностей
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили невідповідність у Ваших вимогах, що суперечать одна одній та призводять до різного розуміння Вашої документації.
Ви зазначаєте:
"Предмет закупівлі передбачає придбання комп’ютерного обладнання у складі мультимедійного комплексу та комп’ютерного класу у форматі 10+1 (де 10 – це кількість комп’ютерів для потреб здобувачів освіти, 1 – це кількість комп’ютерів для педагогічного працівника)"
АЛЕ в технічному описі комп'ютерного класу вказуєте іншу інформацію:
"*1+10 - склад комплекту, де 1 - комплект вчителя (педагогічного працівника), 7 - кількість комплектів учня (здобувача освіти)."
Поясніть, чому Ви вказуєте на різну кількість комплектів та яка кількість Вам необхідна.
Наполягаємо на внесенні змін до Вашої тендерної документації та усунення вказаних розбіжностей у кількості комплектів.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили невідповідність у Ваших вимогах, що суперечать одна одній та призводять до різного розуміння Вашої документації.
Ви зазначаєте:
"Предмет закупівлі передбачає придбання комп’ютерного обладнання у складі мультимедійного комплексу та комп’ютерного класу у форматі 10+1 (де 10 – це кількість комп’ютерів для потреб здобувачів освіти, 1 – це кількість комп’ютерів для педагогічного працівника)"
АЛЕ в технічному описі комп'ютерного класу вказуєте іншу інформацію:
"*1+10 - склад комплекту, де 1 - комплект вчителя (педагогічного працівника), 7 - кількість комплектів учня (здобувача освіти)."
Поясніть, чому Ви вказуєте на різну кількість комплектів та яка кількість Вам необхідна.
Наполягаємо на внесенні змін до Вашої тендерної документації та усунення вказаних розбіжностей у кількості комплектів.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 09:35
Доброго дня! До оголошення будуть внесені відповідні зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
147 780,71
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 09:17
|
Договір | укладений |
11 грудня 2020 09:13
|