Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Код 42120000-6 - Насоси та компресори Установка УНГР-3000 Р
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2020-11-20-000171-b ● 0ba8825ab147471790b174a17520bc19
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА" |
Код ЄДРПОУ: | 14315629 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ХАРКІВ, ул. Плеханівська, 126 |
Контактна особа: |
Коваль Виталий Иванович +38 (050) 700 71 18 malyshev.tender@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Продукція нова,виготовлення не пізніше 2019 року,поставка однією партією,наявність паспортів обов’язкова,обов’язкове надання сертифікатів якості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Установка УНГР-3000 Р Ремонт стенду переналагоджуємого для випробувань на міцність та гідравлічним тиском Р= 1180 кгс/ см²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2020
—
17 грудня 2020
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Календарні | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 08:57 |
Конкурсна документація ДК 0212015 Код 42120000-6 - Насоси та компресори.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати
Дата подання: 23 листопада 2020 14:27
Дата відповіді: 24 листопада 2020 08:16
Просимо внести в проект договору-поставки пункт про банківську гарантію від Покупця на виконання даного договору в строк, або акредитив, або вказати в умовах оплати: 100% передплата. На практиці, після поставки товару Покупець відмовляється доплачувати і виконувати свої зобов'язання за договорами. Заборгованість, що утворилася стягнути з Покупця через суд не є можливим. На цей час порушено справу про банкрутство ДП «Завода ім.Малишева» та введено мораторій на задоволення вмог кредиторів. Виконавча служба не має можливості примусово стягнути заборгованість з Покупця
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякую Вам за питання.
Вашу вимогу неможливо задовільнити.
Дякую Вам за питання.
Вашу вимогу неможливо задовільнити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-000171-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕД ТЕМП", Код ЄДРПОУ:33107701
Дата подання: 26 листопада 2020 12:52
Прошу уточнити вартість закупівлі.
Конкурсною документацією визначено: Пунктом 1.9 "Очікувана вартість закупівлі" :Загальною сумою на 155 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), без урахування ПДВ.
Відповідно до цього : обсяг вартість без ПДВ 155000,00грн + ПДВ 20% 31000,00 грн. = Вартість всього :186000,00 грн.
Тоді обсяг закупівлі мав би бути 186000,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% 31000,00 грн.
Якщо обсяг закупівлі всього 155000,00 грн. то конкурсній документації мало би бути формулювання :
"Очікувана вартість закупівлі" :Загальною сумою на 155 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 25833,33 грн.
прошу уточнити вартість закупівлі для формування тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до цього : обсяг вартість без ПДВ 155000,00грн + ПДВ 20% 31000,00 грн. = Вартість всього :186000,00 грн.
Тоді обсяг закупівлі мав би бути 186000,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% 31000,00 грн.
Якщо обсяг закупівлі всього 155000,00 грн. то конкурсній документації мало би бути формулювання :
"Очікувана вартість закупівлі" :Загальною сумою на 155 000 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 25833,33 грн.
прошу уточнити вартість закупівлі для формування тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 11:39
Доброго дня. Шановний учасник на торгівельному майданчику у зазначеній Вами закупівлі очікувана вартість закупівлі приведена без врахування ПДВ. За результатами конкурсу у випадку перемоги учасника, що є платником ПДВ з ним буде укладено договір з урахуванням ПДВ а у випадку перемоги не платника ПДВ - без його врахування у договорі.
Вроховуючи вище викладене всі дії організатора в межах роботи торгівельного майданчика та відповідають умовам конкурсу.
У разі виникнення додаткових питань пропоную звернутись до відповідальної особи підприємства з закупівель - Коваля Віталія за телефоном 050-700-71-18 або на е-mail: malyshev.tender@ukroboronprom.com
Вроховуючи вище викладене всі дії організатора в межах роботи торгівельного майданчика та відповідають умовам конкурсу.
У разі виникнення додаткових питань пропоную звернутись до відповідальної особи підприємства з закупівель - Коваля Віталія за телефоном 050-700-71-18 або на е-mail: malyshev.tender@ukroboronprom.com
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "УМАНСЬКЕ БЮРО ЕКСПЕРТИЗ" #36315085 |
Переможець |
155 000,00
UAH
|
08 грудня 2020 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 08:37
|
Договір № UA-2020-11-20-000171-b.pdf | укладений |
23 квітня 2021 08:36
|