Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Біловодського опорного закладу загальної середньої освіти, розташованого за адресою: Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, буд. 93
Очікувана вартість
26 710 184,00 UAH
UA-2020-11-19-015237-c 7ada6540ec8c4d2c9fdb5a296e83b892
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 17:16
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 26 710 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 133 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Біловодського опорного закладу загальної середньої освіти, розташованого за адресою: Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, буд. 93
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Центральна, буд. 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконаны роботи Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:25
ДОдаток 6.docx
19 листопада 2020 17:25
Документація конкурсних торгів.docx
19 листопада 2020 17:12
Відомість обємів робіт (1).rtf
20 листопада 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:25
ДОдаток 6.docx
19 листопада 2020 17:12
ДОдаток 6.docx
19 листопада 2020 17:25
Документація конкурсних торгів.docx
19 листопада 2020 17:12
Документація конкурсних торгів.docx
19 листопада 2020 17:12
Відомість обємів робіт (1).rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-30-000011 ● 353870b861c4414a9595ef3b0a047668
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-11-19-015237-c 19.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-05 14:56:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Біловодського опорного закладу загальної середньої освіти, розташованого за адресою: Луганська область, Біловодський район, смт.Біловодськ, вул.Центральна, буд.93 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-19-015237-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-06 10:19:24

Пояснення

Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка опублікована в системі «Prozorro» (https://www.dzo.com.ua/tenders/8063346). Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 23 617 614,16
UAH з ПДВ
23 484 054,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" 25 988 682,27
UAH з ПДВ
23 617 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОЗАХИСТ" 26 313 271,44
UAH з ПДВ
26 313 271,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 20:22
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:19
Довідка МВС України.pdf
16 грудня 2020 20:19
ДЦ_ОС,ДЦ_Т.rar
16 грудня 2020 20:19
ДЦ_ОПР.rar
16 грудня 2020 20:19
ДЦ_ЛС.rar
16 грудня 2020 20:19
ДЦ_ИВР.pdf
16 грудня 2020 20:19
ДЦ_ДЦ.pdf
16 грудня 2020 20:19
350_с_понижением.imd
03 грудня 2020 13:42
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:11
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:10
350.imd
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ОС,ДЦ_Т.rar
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ОПР.rar
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ЛС.rar
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ИВР.rar
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ЕНРСМЗ.rar
03 грудня 2020 13:10
ДЦ_ДЦ.rar

Публічні документи

05 грудня 2020 12:18
Електронний підпис
05 грудня 2020 12:18
287_тендер.imd
05 грудня 2020 12:18
Ліцензія,дозвіл.rar
05 грудня 2020 12:18
Календарний графік.rar
05 грудня 2020 12:18
Довідка працівники.rar
05 грудня 2020 12:18
Виписка,накази.rar
05 грудня 2020 12:18
Таблиця ОПР_АР.rar
05 грудня 2020 12:18
Проект договору.rar
05 грудня 2020 12:18
План фінансування.rar
05 грудня 2020 12:18
Локальний кошторис.rar
05 грудня 2020 12:18
Договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Відхилено 23 484 054,16
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:13
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
Переможець 23 617 600,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
23 617 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 22:51
Доп._ 4_89.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 22:50
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:10
3 к 89_0001.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 14:27
2 к 89_0001.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 08:49
1 к 89_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 08:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:02
Договір укладений
30 грудня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML