Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Черкаський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 05538052 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13 |
Контактна особа: |
Петренко Ірина Володимирівна 380472335713 proflickua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 365 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Тендерна документація
27 листопада 2020 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:52 |
проєкт договору.docx | |
19 листопада 2020 16:48 |
ТД звар облад від 19 11 2020.doc |
27 листопада 2020 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 листопада 2020 16:52 |
проєкт договору.docx
|
|||||||||
19 листопада 2020 16:48 |
ТД звар облад від 19 11 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пальники потрібні довжиною 3м по амперажу відповідно джерелу живлення і блоку подачі дроту.
Тримачі, зворотні кабеля і клемомаси повинні бути в комплекті, довжиною : електродотримач в комплекті 4м
Клема завершення в комплекті 3м.
Площею перетину 25мм квадратних для 200-250А
35мм квадратних для 350А
50мм квадратних для 400А
Довжина зеднувального кабел 1.7м
Оптимальне співвідношення потужності і мобільності будуть оцінюватись по вазі габаритам і показникам ПВ між запропонованими апаратами учасників.
Зіп повинен бути мінімально можливим для початку роботи.
Що мається на увазі під функціями є в мережі. ( назва функції може бути іншою, так як в різних виробників назви різні, але повинна виконувати задачі покладені на неї.
Мма_tig DC 250A - мережа 1ф 220В.
Комплекти обладнання повинні бути готові та укомплектовані до роботи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000013 ● cac0383765ac4b97be67fe7e66ffafc4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 № 252
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-11-19-014661-c, 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 13:46:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зварювального обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-19-014661-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи вносилися зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.11.2020 № 1/2020-1вт;
2) яким чином учасник відкритих торгів ТОВ «ВТЦ» за лотами №№ 1-3 виконав умови тендерної документації, а саме:
- п.1 розділу 3: відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги,
- п.6 розділу 3: під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, надати гарантійний лист,
- п.6 розділу 3, додаток 1: якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі пропозиції, учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником,
- п.8 розділу 3: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю),
- додаток 3: довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, визначених у технічних вимогах; довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 (не менше одного договору) копії договору, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці; інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою*; достовірність інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеного у довільній формі; достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Надати гарантійний лист від учасника в довільній формі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-21 08:59:52
Щодо надання пояснень на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ Наказом від 17.12.2020 № 252 розпочала моніторинг процедури закупівлі UA-2020-11-19-014661-c.
Після отримання повідомлення в електронній системі закупівель Замовник ще раз провів оцінку тендерної пропозиції Учасника та дійшов до висновку про необхідність скасування закупівлі за підстав передбачених п.2 ч. 1 ст. 32, а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Замовник скасовує закупівлю UA-2020-11-19-014661-c у якості вжиття невідкладних заходів, спрямованих на усунення порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендер відмінено.
2021-01-11 17:11:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Тендер відмінено
2021-01-15 08:22:04
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 Зварювальний напівавтомат |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 130 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 650,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВТЦ" #40774919 |
Переможець |
1 124 350,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 16:41
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2020 09:03 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник ще раз провів оцінку тендерної пропозиції Учасника та дійшов до висновку про необхідність скасування закупівлі за підстав передбачених п.2 ч. 1 ст. 32, а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». |
21 грудня 2020 09:03
|
Електронний підпис |
21 грудня 2020 09:02
|
протокол 21.12.20 (1).pdf |