Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зварювальне обладнання
Очікувана вартість
1 365 000,00 UAH
UA-2020-11-19-014661-c 4f9eba53bcb74879a809943e971ff34e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина Володимирівна

380472335713 proflickua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Черкаський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05538052
Місцезнаходження: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13
Контактна особа: Петренко Ірина Володимирівна
380472335713
proflickua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 365 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання


Тендерна документація

27 листопада 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:52
проєкт договору.docx
19 листопада 2020 16:48
ТД звар облад від 19 11 2020.doc
27 листопада 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:52
проєкт договору.docx
19 листопада 2020 16:48
ТД звар облад від 19 11 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплект поставки
Дата подання: 26 листопада 2020 15:59
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:25
По жодному лоту не вказано комплект поставки. Як повинно бути укомплектовано обладнання?
Відповідь: Доброго вечора! Що ви маєте наувазі?
Комплект поставки
Дата подання: 26 листопада 2020 17:12
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:23
Наприклад під який дріт повинні бути укомплектовані напівавтомати, чи потрібні пальники та якої довжини, чи потрібні кабль маса та кабель тримач електорду, якого перерізу та якої довжини вони потрібні, яка довжина з'єднувального кабелю між джерелом та мех.подачі, чи потрібен ЗІП та тому подібні речі що характеризують даний тип обладнання. Оптимальне співвідношення потужності та мобільності / сучасний корпус - як Ви будете це оцінювати? Інтелектуальна функція QSet™, Технологія SuperPulse™, Функція True Arc Voltage - що це таке? "MMA_TIG DC 250A Інвертор зварювальний" - яка мережа живлення? Виходячи з вказаної Вами максимальної повної потужності не більше 11 кВА має бути 380В? Згідно Вашого ТЗ обладнання може бути поставлене в не робочому комплекті. Це і мається на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ролики 1.0-1.2 мм

Пальники потрібні довжиною 3м по амперажу відповідно джерелу живлення і блоку подачі дроту.

Тримачі, зворотні кабеля і клемомаси повинні бути в комплекті, довжиною : електродотримач в комплекті 4м
Клема завершення в комплекті 3м.
Площею перетину 25мм квадратних для 200-250А
35мм квадратних для 350А
50мм квадратних для 400А

Довжина зеднувального кабел 1.7м

Оптимальне співвідношення потужності і мобільності будуть оцінюватись по вазі габаритам і показникам ПВ між запропонованими апаратами учасників.

Зіп повинен бути мінімально можливим для початку роботи.

Що мається на увазі під функціями є в мережі. ( назва функції може бути іншою, так як в різних виробників назви різні, але повинна виконувати задачі покладені на неї.

Мма_tig DC 250A - мережа 1ф 220В.

Комплекти обладнання повинні бути готові та укомплектовані до роботи.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000013 ● cac0383765ac4b97be67fe7e66ffafc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 11:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.12.2020 № 252
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі

UA-2020-11-19-014661-c, 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 13:46:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зварювального обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-19-014661-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи вносилися зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.11.2020 № 1/2020-1вт;
2) яким чином учасник відкритих торгів ТОВ «ВТЦ» за лотами №№ 1-3 виконав умови тендерної документації, а саме:
- п.1 розділу 3: відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги,
- п.6 розділу 3: під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, надати гарантійний лист,
- п.6 розділу 3, додаток 1: якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі пропозиції, учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником,
- п.8 розділу 3: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю),
- додаток 3: довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, визначених у технічних вимогах; довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 (не менше одного договору) копії договору, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці; інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою*; достовірність інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеного у довільній формі; достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Надати гарантійний лист від учасника в довільній формі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-21 08:59:52

Щодо надання пояснень на запит

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ Наказом від 17.12.2020 № 252 розпочала моніторинг процедури закупівлі UA-2020-11-19-014661-c.
Після отримання повідомлення в електронній системі закупівель Замовник ще раз провів оцінку тендерної пропозиції Учасника та дійшов до висновку про необхідність скасування закупівлі за підстав передбачених п.2 ч. 1 ст. 32, а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Замовник скасовує закупівлю UA-2020-11-19-014661-c у якості вжиття невідкладних заходів, спрямованих на усунення порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендер відмінено.

2021-01-11 17:11:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Тендер відмінено

2021-01-15 08:22:04

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1 Зварювальний напівавтомат
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 130 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 грудня 2020 15:35
Закінчення: 07 грудня 2020 15:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
MMA_MIG_MAG_ 500 A Зварювальний напівавтомат
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13
Дата доставки: 24 грудня 2020
1 шт
MMA_MIG_MAG_ 400 A Зварювальний напівавтомат
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13
Дата доставки: 24 грудня 2020
2 шт
MMA_MIG_MAG_TIG DC 320 A Зварювальний напівавтомат
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13
Дата доставки: 24 грудня 2020
8 шт
MIG_MAG 340A Зварювальний напівавтомат
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олексія Панченка, 13
Дата доставки: 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТЦ" 1 130 000,00
UAH з ПДВ
1 124 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛАЗЕР-ЗВАРЮВАННЯ" 1 130 000,00
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:08
0459 839 084.pdf
02 грудня 2020 16:08
0463 431 301 RU.pdf
02 грудня 2020 16:08
0463 605 001 RU.pdf
02 грудня 2020 16:08
0463 271 001 RU.pdf
02 грудня 2020 16:08
Додаток 4 021220лот1..docx
02 грудня 2020 16:08
статут_compressed.pdf
02 грудня 2020 16:08
Наявність спеціаліста.pdf
02 грудня 2020 16:08
Наказ про назнач. дир..jpeg
02 грудня 2020 16:08
Витяг ПДВ.jpeg
02 грудня 2020 16:08
Витяг ЕДРПОУ2.jpeg.jpeg
02 грудня 2020 16:08
Витяг ЕДРПОУ.jpeg

Публічні документи

06 грудня 2020 16:03
0463 605 001 REBEL 320i RU.pdf
06 грудня 2020 16:03
0463 341 231 Warrior 500 RU.pdf
06 грудня 2020 16:03
0463 331 001 Mig 4004 pulse RU.pdf
06 грудня 2020 16:03
0463 271 001 C340 RU.pdf
06 грудня 2020 16:03
ЛОТ №1.PDF
06 грудня 2020 16:03
Сертификат ЭСАБ АСЦ 2020.PDF
06 грудня 2020 16:03
Сертификат ЭСАБ 2020.PDF
06 грудня 2020 16:03
Св-во ПДВ.PDF
06 грудня 2020 16:03
РН НИБУЛОН.PDF
06 грудня 2020 16:03
Наказ на директора.PDF
06 грудня 2020 16:03
Довідка кваліфікація.PDF
06 грудня 2020 16:03
Довідка відмова.PDF
06 грудня 2020 16:03
Витяг 01.2020.rtf.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТЦ"

ТОВ "ТЕХНОЛАЗЕР-ЗВАРЮВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВТЦ"
#40774919
Переможець 1 124 350,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВТЦ"
#40774919
1 124 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 09:03
Кінець періоду оскарження: 01 січня 2021 00:00
Дата відміни: 01 січня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник ще раз провів оцінку тендерної пропозиції Учасника та дійшов до висновку про необхідність скасування закупівлі за підстав передбачених п.2 ч. 1 ст. 32, а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Документи:
21 грудня 2020 09:03
Електронний підпис
21 грудня 2020 09:02
протокол 21.12.20 (1).pdf