Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 22 200 877,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 004,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:08 |
Електронний цифровий підпис |
19 листопада 2020 16:05 |
Скан_ТД_Перова, 3_фабрика мінікухонь.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
…невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону…
Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Детально порушення описані у файлі до вимоги. У випадку незадоволення вимоги ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету для урегулювання даної ситуації
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c .
З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Згідно п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: Довідка з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг.
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf».
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Нами було направлено запит до банку, в якому обслуговувався учасник, про справжність даної довідки та фактичного розміщення на рахунку переможця суми об’ємом в 6728131,68 грн.
У відповідь на наш запит було надано: Шановний Опанасенко Володимир Олександровичу! Дана довідка видавалася Товариству з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» з значно меншим об’ємом коштів. Сума, яка знаходиться на рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» є конфіденційною інформацією та не розголошується третім особам.
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» було порушено статтю 358 Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів кримінального кодексу України. За даним порушенням передбачено покарання: штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
На даний момент готується позовна заява на переможця закупівлі ТОВ «Буд Олімп Строй» за фактом порушення статті 358 ККУ Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів та пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів). Дані документи будуть направлені до управління поліції, прокуратури та організацій керування громадськістю.
З огляду на вищезазначене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» та забезпечити розгляд учасників у відповідності до чинного законодавства.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Окрім того вкотре повідомляємо про те, що пропозиція учасника ТОВ «Буд Олімп Строй» не відповідає вимогам Замовника. Замовником не одноразово проігноровано вимоги ТОВ «Проксин плюс» та прийнято рішення на користь «СВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ». Дана ситуація може свідчити про антиконкурентні узгоджені дії ТОВ «Буд Олімп Строй» та Замовника.
Чи розуміє Замовник, що дана ситуація може обернутися для нього адміністративним покаранням?
Ми переконані, що дана закупівля зацікавить Уповноважені органи, а саме ДАСУ. Оскільки неодноразове написання вимог впливає на ризики, які відображаються у даної організації, що спонукає їх до детальної перевірки закупівлі.
Вкотре публікуємо невідповідності пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» вимогам замовника!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-15-000021 ● f6562d2c490b40289a9adc22e32a8307
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2021 № 10
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-19-013365-c 19.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
21 100 006,64
UAH з ПДВ
|
20 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" |
22 139 416,17
UAH з ПДВ
|
20 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКСПОРТА |
22 200 877,00
UAH з ПДВ
|
22 200 877,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" #43131788 |
Переможець |
20 299 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
29 грудня 2020 12:15
|
Договір_35-20-696-п.pdf | укладений |
29 грудня 2020 12:14
|
sign.p7s | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:43
|
Додаткова угода-1(696).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 28.12.2020 о Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 без зміни суми за основним договором. Додатковою угодою № 1 викладено в новій редакції пункти 2.3., 3.1., 3.3., 3.5., 3.7., 3.8. та доповнено пунктами 3.15., 3.16., 3.17, внесено зміни в Додаток 7. В тому числі згідно нової редакції п.3.1. ціна договору залишається без змін та на 2020 рік становить 0,00 грн., а на 2021 рік визначається додатковими угодами і залежить від обсягів фінансування. Зміст інших пунктів договору № 35/20-696 залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
27 757 311,60UAHДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне оснащення житлового фонду вузлами комерційного обліку послуг централізованого водопостачання для абонентів КП "Бердянськводоканал" БМР Бердянської ОТГ Запорізької області (капітальний ремонт, в т.ч. виготовлення проєктно-кошторисної документації" (Код ДК 021:2015: «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»).м. БердянськКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДЯНСЬКВОДОКАНАЛ" БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
17 316 709,20UAHКапітальний ремонт урологічного відділення КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І. Миколайчука, 9 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)ЛьвівКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"Детальніше
-
19 066 940,00UAHКапітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)ЛьвівКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"Детальніше
-
43 687 167,00UAHВиконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного корпусу КУ "Маріупольська міська лікарня №4 ім. І.К. Мацука", по вул. Пашковського, 4 у Лівобережному районі м. Маріуполя" (внутрішні роботи, термомодернізація, благоустрій)м. МаріупольКомпанія:Міське управління капітального будівництваДетальніше
-
13 288 603,20UAHКапітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької областіТиврівський район, місто ГніваньКомпанія:Гніванська міська радаДетальніше
-
25 025 419,60UAHКапітальний ремонт Гарнізонного будинку офіцерів будівлі № 1/79 місто Старокостянтинів Хмельницька область військове містечко № 1м. ХмельницькийКомпанія:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙДетальніше