Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 22 200 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 004,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:05 |
Скан_ТД_Перова, 3_фабрика мінікухонь.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
…невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону…
Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Детально порушення описані у файлі до вимоги. У випадку незадоволення вимоги ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету для урегулювання даної ситуації
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c .
З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Згідно п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: Довідка з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг.
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf».
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Нами було направлено запит до банку, в якому обслуговувався учасник, про справжність даної довідки та фактичного розміщення на рахунку переможця суми об’ємом в 6728131,68 грн.
У відповідь на наш запит було надано: Шановний Опанасенко Володимир Олександровичу! Дана довідка видавалася Товариству з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» з значно меншим об’ємом коштів. Сума, яка знаходиться на рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» є конфіденційною інформацією та не розголошується третім особам.
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» було порушено статтю 358 Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів кримінального кодексу України. За даним порушенням передбачено покарання: штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
На даний момент готується позовна заява на переможця закупівлі ТОВ «Буд Олімп Строй» за фактом порушення статті 358 ККУ Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів та пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів). Дані документи будуть направлені до управління поліції, прокуратури та організацій керування громадськістю.
З огляду на вищезазначене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» та забезпечити розгляд учасників у відповідності до чинного законодавства.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Окрім того вкотре повідомляємо про те, що пропозиція учасника ТОВ «Буд Олімп Строй» не відповідає вимогам Замовника. Замовником не одноразово проігноровано вимоги ТОВ «Проксин плюс» та прийнято рішення на користь «СВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ». Дана ситуація може свідчити про антиконкурентні узгоджені дії ТОВ «Буд Олімп Строй» та Замовника.
Чи розуміє Замовник, що дана ситуація може обернутися для нього адміністративним покаранням?
Ми переконані, що дана закупівля зацікавить Уповноважені органи, а саме ДАСУ. Оскільки неодноразове написання вимог впливає на ризики, які відображаються у даної організації, що спонукає їх до детальної перевірки закупівлі.
Вкотре публікуємо невідповідності пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» вимогам замовника!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-15-000021 ● f6562d2c490b40289a9adc22e32a8307
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2021 № 10
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-19-013365-c 19.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
02.02.2021 Північний офіс Держаудитслужби Висловлюємо свою повагу і вдячність за здійснення моніторингу нашої закупівлі та інформуємо про наступне. Аргументовані заперечення на висновок моніторингу UA-M-2021-01-15-000021 28 січня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-19-013365-c від 28 січня 2021 р. (далі – Висновок). Порушення, зазначене у Висновку, № 1: «Моніторингом встановлено, що Замовником відповідно до п. 1 Розділу ІІІ ТД вимагалось надання учасником, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, протягом 3-х робочих днів кошторисної документації шляхом завантаження скан-копій документів через електронну систему закупівель або надати в паперовому вигляді, чим порушено норми ч. 8 ст. 12 Закону, якою забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.» Заперечення Замовника: Звертаємо увагу, що в ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тобто зазначена вище норма стосується заборони вимагати подання інформації в паперовому вигляді саме від учасників, а не переможця закупівлі. Таким чином, Замовником не порушено вимоги ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Порушення, зазначене у Висновку, № 2: «За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, згідно з вимогами п. 2 Розділу V, п. 3 Розділу VI ТД, п. п. 3.1 п. 3 Проекту договору (Додаток № 3 до ТД) ціна договору є твердою, а Переможцем в порушення даних вимог у складі пропозиції надано розрахунок договірної ціни, в якому зазначено, що договірна ціна є динамічною.» Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки по-перше, тендерна документація не містила вимог щодо зазначення виду договірної ціни при наданні учасниками такої ціни у складі тендерної пропозиції (пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації). По-друге, відповідно до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. У тендерній документації визначено, що договірна ціна – це ціна, сформована за результатами аукціону. Договірна ціна є твердою. Як вбачається із зазначених вище вимог, тендерна документація також не містить вимог щодо зазначення Переможцем виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути твердою. Отже, відхиляти учасника або переможця з підстав зазначення виду договірної ціни «динамічна» замість «тверда» у Замовника не було жодної підстави, оскільки надані розрахунки повністю відповідали вимогам пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 розділу V тендерної документації. Крім того, відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а отже вид договірної ціни (тверда або динамічна) вказується при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього. У договірній ціні договору підряду від 28.12.2020 № 35/20-696 зазначено саме такий вид ціни, який відповідає п.3.1 цього договору: тверда. Також, при розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом враховано Лист-згоду з проектом договору від 03.12.2020 № 1411 у якому зазначено, що ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» надає свою згоду з усіма умовами, що викладені у проекті договору, згідно Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до проекту договору (Додаток № 3 до ТД) ціна договору є твердою, а не динамічною. Крім того, учасник ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у період до прийняття рішення про визначення переможця надав Пояснювальний лист від 11.12.2020 № 0112 з додатком розрахунку Договірної ціни, яка є твердою, скан-копії додаються. Враховуючи викладене, переможець торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» не порушив умови тендерної документації. Причини для відхилення тендерної пропозиції відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. Порушення, зазначене у Висновку, № 3: «Крім того, у складі пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» надано лист щодо відвідування об’єкту закупівлі від 01.12.2020 № 0112, в якому погоджено лише дату та час огляду об’єкту капітального ремонту, що є об’єктом закупівлі, однак жодного підтвердження фактичного огляду вказаного об’єкту не надано, чим не виконано умови п. 2 Розділу V ТД.» Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки вимогами пункту 2 розділу V тендерної документації не вимагалося підтвердження фактичного огляду об’єкту будівництва. Натомість зазначеним пунктом вимагалося обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом капітального ремонту, що є предметом закупівлі. Для відвідування об’єкта необхідно звернутися з листом до Замовника, зареєструвати цей лист у Замовника, та погодити дату та час відвідування об’єкту. Відсканована копія з оригіналу листа з вхідним номером реєстрації Замовника та резолюцією і підписом представника Замовника (про фактичне відвідування об’єкту) надається у складі тендерної пропозиції. Учасником закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано файл «55. Листи погодження з Замовником.pdf», завантажений в електронну систему закупівель 06.12.2020 о 16:21, в якому міститься лист від 01.12..2020 № 0112, з підписом, датою та резолюцією представника Замовника про одержання листа від учасника та погодження відвідування об’єкту будівництва (про фактичне відвідування об’єкту). Тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, який саме зміст повинна мати резолюція представника Замовника про фактичне відвідування об’єкту. Також, при розгляді тендерної пропозиції, тендерним комітетом враховано підтвердження факту відвідування об’єкту представником учасника, начальником виробничо-технічного відділу Замовника. Скан-копія листа з відміткою про фактичне відвідування об’єкту представником учасника ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» додається. Порушення, зазначене у Висновку, № 4: «До того ж, у складі пропозиції надано лист щодо ознайомлення з проектною документацією Замовника від 01.12.2020 № 0212, в якому зазначено прохання про надання змоги ознайомлення з проектною документацією, однак без відмітки Замовника про фактичне ознайомлення з нею учасником із зазначенням дати ознайомлення, чим порушено вимоги Додатку № 4 (технічне завдання) до ТД.». Заперечення Замовника: Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки вимогами додатку 4 до тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен ознайомитись з проектною документацією в приміщенні Замовника за адресою: м. Київ, бульв. Праці, 1/1, кабінет 210 та надати (завантажити до електронної системи закупівель) у складі пропозиції скан-копію з оригіналу Листа з відміткою Замовника про ознайомлення з проектною документацією із зазначенням дати ознайомлення, підписом посадової особи виробничо-технічного відділу Замовника та підтвердженням Учасника про готовність виконати роботи у повному обсязі, в установлені терміни з дотриманням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі відповідно до проектної документації та вимог ДБН. На виконання зазначених вище вимог учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав файл «55. Листи погодження з Замовником.pdf», завантажений в електронну систему закупівель 06.12.2020 о 16:21, в якому міститься лист від 01.12..2020 № 0212, з відміткою Замовника про ознайомлення з проектною документацією із зазначенням дати ознайомлення («Отримав 01.12.2020»), підписом посадової особи виробничо-технічного відділу Замовника. Тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, який саме зміст повинна мати відмітка Замовника про ознайомлення з проектною документацією. Також, при розгляді тендерної пропозиції, тендерним комітетом враховано підтвердження факту ознайомлення з проектною документацією представниками учасника, начальником виробничо-технічного відділу Замовника. Скан-копія листа з відміткою про фактичне ознайомлення з проектною документацією представниками учасника ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» додається. Порушення, зазначене у Висновку, № 5: «Поряд з цим, у складі пропозиції учасника не надано дефектний акт, чим не виконано вимоги п. п. 1 п. 6 Розділу ІІІ ТД.». Заперечення Замовника: Замовник з цього приводу звертає увагу, що у підпункті 6.2.2 п.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано: "для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р"; підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вказано, при визначенні вартості окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва) кошторисна документація складається за дефектним актом. У дефектному акті визначаються фізичні об'єми робіт та умови їх виконання. У додатку Р ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено наступну форму дефектного акту: 1. № п/п 2. Найменування робіт і витрат 3. Одиниця виміру 4. Кількість 5. Примітка У додатку 4 до тендерної документації передбачено Технічне завдання на проведення торгів: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), яке містить наступну інформацію: 1. № п/п 2. Найменування робіт і витрат 3. Одиниця виміру 4. Кількість 5. Примітка Тобто Замовник дотримався вимог чинного законодавства та оприлюднив технічне завдання у формі дефектного акту, в якому міститься інформація про фізичні обсяги робіт з поточного середнього ремонту та умови їх виконання. Окремо звертаємо увагу на те, що згідно пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відносяться, у тому числі, зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Зазначеним пунктом тендерної документації від Учасників додатково вимагалося надання у складі тендерної документації документу з описом та прикладами формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками у тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Учасник виконав таку вимогу та завантажив до електронної системи закупівель 06.12.2020 о 16:21 файл «49. Формальні помилки.pdf». Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зважаючи, що у складі тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «БУД ОЛІМП СТРОЙ» міститься файл «39. Технічне завдання.pdf», завантажений 06.12.2020 о 16:21, який містить всю необхідну інформацію, що повинен містити дефектний акт, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з цього приводу. Порушення, зазначене у Висновку, № 6: «Крім того, перевіркою документів встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у термін, встановлений законодавством, графік виконання робіт (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною договору № 35/20-696, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.» Зазначене порушення стало можливим з причини склеювання аркушів під час сканування в автоматичному режимі значного обсягу документів. На усунення зазначеного порушення Замовником 28.01.2021, 13:44:00 оприлюднено графік виконання робіт (Додаток № 2) на веб-порталі Уповноваженого органу, скан-копія додається. Щодо зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): У Висновку Північний офіс Держаудитслужби, «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, зобов’язує Замовника розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Заперечення Замовника: Статтею 651 ЦКУ визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Аналогічне положення закріплено у частині першій ст. 188 ГКУ: зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами 2 та 3 ст. 180 Господарського кодексу України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 5 ст. 318 ГК України визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально - технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ від 01.08.2005 року за № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. За результатами електронного аукціону за предметом закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c, яка оголошена УПРАВЛІННЯМ БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі-УПРАВЛІННЯ) цінова пропозиція ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» склала 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. У відповідності до п. 3.1. договору підряду № 35/20-696 від 28.12.2020 року, укладеного між УПРАВЛІННЯМ та ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ», далі – Договір, договірна ціна, як істотна умова договору, становить 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ, що відповідає ціновій пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» за результатами електронного аукціону. Згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином в розумінні чинного законодавства істотною умовою договору будівельного підряду є договірна ціна, яка не відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» за результатами електронного аукціону та становить 20 299 000,00 (двадцять мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. Також звертаємо увагу, що між нами та ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» досягнуто згоди з усіх істотних умов договору. Враховуючи зазначене, підстави для розірвання договору підряду № 35/20-696 від 28.12.2020 року відсутні. Дякуємо за порозуміння!
2021-02-02 12:06:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 8 ст. 12, ч. 11 ст. 29 Закону № 922-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 10 червня 2021 року № 640/12537/21. |
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Документи:
10 серпня 2021 11:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
21 100 006,64
UAH з ПДВ
|
20 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" |
22 139 416,17
UAH з ПДВ
|
20 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКСПОРТА |
22 200 877,00
UAH з ПДВ
|
22 200 877,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" #43131788 |
Переможець |
20 299 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 18:08
|
ДУ № 6 до дог 35-20-696.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 11:55
|
ДУ № 5 до дог 35-20-696_ зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 18:00
|
ДУ № 4 до дог 35-20-696 _реквізити.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 12:07
|
ДУ 2 до дог 35-20-696_капрем приміщ_мінікухні.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 13:45
|
ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:43
|
Додаткова угода-1(696).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:15
|
Договір_35-20-696-п.pdf | укладений |
29 грудня 2020 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 від 28.12.2020 о Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 без зміни суми за основним договором. Додатковою угодою № 1 викладено в новій редакції пункти 2.3., 3.1., 3.3., 3.5., 3.7., 3.8. та доповнено пунктами 3.15., 3.16., 3.17, внесено зміни в Додаток 7. В тому числі згідно нової редакції п.3.1. ціна договору залишається без змін та на 2020 рік становить 0,00 грн., а на 2021 рік визначається додатковими угодами і залежить від обсягів фінансування. Зміст інших пунктів договору № 35/20-696 залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | графік |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 від 10.02.2021 року до Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 без зміни загальної суми за основним договором. Додатковою угодою № 2 викладено в новій редакції пункти 2.3., 3.1., 3.7., та підпункт 4.4.29. Згідно нової редакції пункту 17.1. Договір діє до 31.12.2022 року. Пункт 3.1 доповнено підпунктом 3.1.1. згідно якого визначено, що ціна Договору на 2021 рік становить 990 000,00 грн (в т.ч. ПДВ 165 000,00). Викладено в новій редакції Додаток 2 та Додаток 7. Зміст інших пунктів Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 4 від 11.08.2021 до договору № 35/20-696 від 28.12.2020 щодо зміни реквізитів. Суми по основному Договору та інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5 від 30.11.2021 до дог. № 35/20-696 від 28.12.2020 про зміну реквізитів підрядника. Загальна сума по договору та зміст інших пунктів договору залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 6 від 14.12.2021 року до Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 щодо зменшення суми за основним договором. Відтепер загальна сума по Договору становить 20 295 028,94 грн (ПДВ 20%-3382504,82). Додатковою угодою № 6 також викладено в новій редакції підпункт 3.1.1. згідно якого ціна Договору на 2021 рік відтепер становить 986 028,94 грн (ПДВ 20%-164338,16) . Викладено в новій редакції Додаток 7. Зміст інших пунктів Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20-696 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | 1 | роботи |
20 295 028,94
UAH з ПДВ
|