Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
22 200 877,00 UAH
UA-2020-11-19-013365-c 17d00c0d617341189880d43db65f62ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 12:35
Очікувана вартість: 22 200 877,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 004,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Перова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-013365-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 16 грудня 2020 15:46
Вимагаємо усунути порушення, яке здійснено відповідно до статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі
Шановний Замовнику! Вимагаємо усунути порушення, яке здійснено відповідно до статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме:
…невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону…
Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Детально порушення описані у файлі до вимоги. У випадку незадоволення вимоги ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету для урегулювання даної ситуації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 11:43
Відповідь на вимогу UA-2020-11-19-013365-c.c1
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c .

З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013365-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 22 грудня 2020 16:16
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf», ЯКА Є ФІКТИВНОЮ.
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:22
Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуто Ваш лист № 22/11-01 від 22.12.2020 з вимогою про відхилення пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй», якого за результатами закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (далі - закупівля) визначено переможцем, на підставі сумнівів у достовірності (справжності) Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013365-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 22 грудня 2020 17:57
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Згідно результатів закупівлі UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» перемогу отримало Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй».
Згідно п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: Довідка з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг.
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf».
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Нами було направлено запит до банку, в якому обслуговувався учасник, про справжність даної довідки та фактичного розміщення на рахунку переможця суми об’ємом в 6728131,68 грн.
У відповідь на наш запит було надано: Шановний Опанасенко Володимир Олександровичу! Дана довідка видавалася Товариству з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» з значно меншим об’ємом коштів. Сума, яка знаходиться на рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» є конфіденційною інформацією та не розголошується третім особам.
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» було порушено статтю 358 Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів кримінального кодексу України. За даним порушенням передбачено покарання: штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
На даний момент готується позовна заява на переможця закупівлі ТОВ «Буд Олімп Строй» за фактом порушення статті 358 ККУ Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів та пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів). Дані документи будуть направлені до управління поліції, прокуратури та організацій керування громадськістю.
З огляду на вищезазначене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» та забезпечити розгляд учасників у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:22
Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуто Ваш лист № 22/11-01 від 22.12.2020 з вимогою про відхилення пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй», якого за результатами закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (далі - закупівля) визначено переможцем, на підставі сумнівів у достовірності (справжності) Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013365-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 26 грудня 2020 23:45
Вимога щодо документів переможця
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» на порталі уповноваженого органу Prozorro переможцем закупівлі не надано вищезазначених документів! Просимо надати підтвердження виконання даної вимоги Переможцем закупівлі, в іншому разі відхилити пропозицію Переможця!

Окрім того вкотре повідомляємо про те, що пропозиція учасника ТОВ «Буд Олімп Строй» не відповідає вимогам Замовника. Замовником не одноразово проігноровано вимоги ТОВ «Проксин плюс» та прийнято рішення на користь «СВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ». Дана ситуація може свідчити про антиконкурентні узгоджені дії ТОВ «Буд Олімп Строй» та Замовника.

Чи розуміє Замовник, що дана ситуація може обернутися для нього адміністративним покаранням?

Ми переконані, що дана закупівля зацікавить Уповноважені органи, а саме ДАСУ. Оскільки неодноразове написання вимог впливає на ризики, які відображаються у даної організації, що спонукає їх до детальної перевірки закупівлі.

Вкотре публікуємо невідповідності пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» вимогам замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2020 08:18
Відповідь на вимогу UA-2020-11-19-013365-c.c4 ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c . З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 15:46
Зауваження Олімп.pdf

Документи подані скаржником

22 грудня 2020 17:57
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-15-000021 ● f6562d2c490b40289a9adc22e32a8307
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2021 № 10

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-19-013365-c 19.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 21 100 006,64
UAH з ПДВ
20 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 22 139 416,17
UAH з ПДВ
20 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПОРТА 22 200 877,00
UAH з ПДВ
22 200 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:22
sign.p7s
21 грудня 2020 11:22
Довідка ч2 ст 17 Закону.pdf
21 грудня 2020 11:22
Довідка п 12 ст 17 Закону.pdf
21 грудня 2020 11:22
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2020 19:22
sign.p7s
06 грудня 2020 19:22
64. Витяг ПДВ.pdf
06 грудня 2020 16:22
sign.p7s
06 грудня 2020 16:21
9. Аналогічний досвід.pdf
06 грудня 2020 16:21
63. Копії рахунків.pdf
06 грудня 2020 16:21
61. Щодо адмін витрат.pdf
06 грудня 2020 16:21
57. Санкції.pdf
06 грудня 2020 16:21
56. Одержання дозволів.pdf
06 грудня 2020 16:21
54. Усвідомлює зміст.pdf
06 грудня 2020 16:21
53. Сертификат ISO 9001.PDF
06 грудня 2020 16:21
51. Довідки з банку.pdf
06 грудня 2020 16:21
5. Довідка працівники.pdf
06 грудня 2020 16:21
49. Формальні помилки.pdf
06 грудня 2020 16:21
48. Захист довкілля.pdf
06 грудня 2020 16:21
46. Календарний графік.pdf
06 грудня 2020 16:21
45. ДЦ з кошторисами.7z
06 грудня 2020 16:21
44. Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2020 16:21
43. Копії сертифікатів.pdf
06 грудня 2020 16:21
39. Технічне завдання.pdf
06 грудня 2020 16:21
35. Будівельна ліцензія.pdf
06 грудня 2020 16:21
30. Проект Договору.pdf
06 грудня 2020 16:21
3. Договори оренди МТБ.pdf
06 грудня 2020 16:21
29. Згода з договором.pdf
06 грудня 2020 16:21
27. Субпідрядник.pdf
06 грудня 2020 16:21
26. Фінансова звітність.pdf
06 грудня 2020 16:21
25. Опис Статут.pdf
06 грудня 2020 16:21
23. Виписка.pdf
06 грудня 2020 16:21
22. Витяг з ЄДР.pdf
06 грудня 2020 16:21
2. Довідка МТБ.pdf
06 грудня 2020 16:21
18. Рішення Учасника.pdf
06 грудня 2020 16:21
14. Довідка стаття 17.pdf
06 грудня 2020 16:21
13. Досвід на Прозорро.pdf
06 грудня 2020 16:21
12. Відгук.pdf
06 грудня 2020 16:21
11. Акти КБ до договору.pdf
06 грудня 2020 16:21
1. Погодження на 90 днів.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 20:04
sign.p7s
06 грудня 2020 20:03
Протокол Н1.7Z
06 грудня 2020 20:03
Наказ Фролова Ю.1.7Z
06 грудня 2020 20:03
Лист для клієнті1.7z
06 грудня 2020 20:03
Довідка покриття.pdf
06 грудня 2020 20:03
Гарантія 11675-20.7z
06 грудня 2020 20:03
Витяг із Статут1.7z
06 грудня 2020 20:03
Банківська ліцензі1.7z
06 грудня 2020 20:03
13. Картка підпису.pdf
06 грудня 2020 20:03
12. Акти огляду.pdf
06 грудня 2020 20:03
8. Аналогічний договір.pdf
06 грудня 2020 20:03
7.3. ISО 9001-2015.pdf
06 грудня 2020 20:03
7.1. Штатний розпис.pdf
06 грудня 2020 20:03
5.3. Кошторис.imd
06 грудня 2020 20:03
5.2 Кошторис.pdf
06 грудня 2020 20:03
5.1 Кошторис.pdf
06 грудня 2020 20:03
4. Тех завдання.pdf
06 грудня 2020 20:03
3. Документи ПР+..pdf
06 грудня 2020 20:03
2. Довідки.pdf
06 грудня 2020 20:03
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 20:26
sign.p7s
06 грудня 2020 20:23
Dovidka_20305390530000100617.pdf
06 грудня 2020 20:23
Аналогічний договір _1.pdf
06 грудня 2020 20:23
Аналогічний договір.pdf
06 грудня 2020 20:23
ВІДГУК ГРІН ТРЕЙД.pdf
06 грудня 2020 20:23
Дипломи.pdf
06 грудня 2020 20:23
Ліцензія ТОВ ЕКСПОРТА.pdf
06 грудня 2020 20:23
Статут ТОВ Експорта.pdf
06 грудня 2020 20:23
Рішення 21_05 .pdf
06 грудня 2020 20:23
Лист згода.jpg
06 грудня 2020 20:23
Лист відгук.jpg
06 грудня 2020 20:23
Працівники.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0003.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0001.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0008.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0006.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0007.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0005.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0002.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0016.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0015.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0014.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0013.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0012.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0010.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0011.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0009.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0018.jpg
06 грудня 2020 20:23
Довідки всі_page-0017.jpg
06 грудня 2020 20:23
Лист гарантія_page-0001.pdf
06 грудня 2020 20:23
Довідка МТБ_page-0001.pdf
06 грудня 2020 20:23
цінова пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ ЕКСПОРТА

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"
#43131788
Переможець 20 299 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"
#43131788
20 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 грудня 2020 12:15
Договір_35-20-696-п.pdf укладений
29 грудня 2020 12:14
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2020 12:43
Додаткова угода-1(696).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 28.12.2020 о Договору № 35/20-696 від 28.12.2020 без зміни суми за основним договором. Додатковою угодою № 1 викладено в новій редакції пункти 2.3., 3.1., 3.3., 3.5., 3.7., 3.8. та доповнено пунктами 3.15., 3.16., 3.17, внесено зміни в Додаток 7. В тому числі згідно нової редакції п.3.1. ціна договору залишається без змін та на 2020 рік становить 0,00 грн., а на 2021 рік визначається додатковими угодами і залежить від обсягів фінансування. Зміст інших пунктів договору № 35/20-696 залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-696
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку