Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійні проектори
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-11-19-012015-c ● d2591af723ee4108bb82df7ab10f9349
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний екологічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 26134086 |
Вебсайт: | http://www.odeku.edu.ua |
Місцезнаходження: | 65016, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Львівська, 15 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Бондаренко +380482427765 finance@odeku.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Мультимедійні проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65016, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Львівська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 12:37 |
Додаток 1 Технічні характеристики зі змінами.doc | |
19 листопада 2020 15:28 |
Додаток 5 Наявність досвіду.doc | |
19 листопада 2020 15:28 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
19 листопада 2020 15:27 |
оголошення.pdf | |
19 листопада 2020 15:27 |
Додаток 3 Інформація про Учасника.docx | |
19 листопада 2020 15:27 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx |
20 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2020 12:37 |
Додаток 1 Технічні характеристики зі змінами.doc
|
|||
19 листопада 2020 15:28 |
Додаток 5 Наявність досвіду.doc
|
|||
19 листопада 2020 15:28 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
19 листопада 2020 15:27 |
оголошення.pdf
|
|||
19 листопада 2020 15:27 |
Додаток 3 Інформація про Учасника.docx
|
|||
19 листопада 2020 15:27 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 19 листопада 2020 16:14
Дата відповіді: 20 листопада 2020 12:31
Просимо уточнити:
1) яку кількість аналогічних договорів і підтвердження їх виконання повинен надати Учасник?
2) чи потрібно надати лист-відгук щодо виконаних аналогічних договорів?
Відповідь: Шановний Учасник!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019р. за №114-IX , п.3 ч.2 ст. 16, та Оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі пп.14.4 п.14 Учасник має надати один аналогічний за предметом закупівлі договір та документально підтвердити його виконання (накладна, тощо). Учасник за власним бажанням може надати декілька аналогічних за предметом закупівлі договорів.
2. В Оголошенні Замовника відсутня вимога надання відгуків, однак для підтвердження своєї кваліфікації Учасник може надати будь-яку інформацію.
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019р. за №114-IX , п.3 ч.2 ст. 16, та Оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі пп.14.4 п.14 Учасник має надати один аналогічний за предметом закупівлі договір та документально підтвердити його виконання (накладна, тощо). Учасник за власним бажанням може надати декілька аналогічних за предметом закупівлі договорів.
2. В Оголошенні Замовника відсутня вимога надання відгуків, однак для підтвердження своєї кваліфікації Учасник може надати будь-яку інформацію.
Фізична роздільна здатність, термін гарантії, сервісний центр
Дата подання: 19 листопада 2020 16:20
Дата відповіді: 20 листопада 2020 12:31
1) Просимо уточнити вимоги до параметру "Фізична роздільна здатність", тому що цей параметр не буває 1024 x 769 крапок.
2) Просимо уточнити необхідний термін гарантії, тому що зазвичай лампа в проекторові має іннший (менший) термін гарантії ніж сам проектор
3) Чи влаштує Вас наявність в місті Одеса офіційного авторизованого сервісного центру, але такого що не належить Учасникові (не є частиною або підрозділом організації Учасника)? Тобто мова про офіційні сервісні центри, які зазвичай працюють на користь виробника, а не постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1.При наборі тексту технічних характеристик (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) сталася технічна помилка. Вірне значення параметру «Фізична роздільна здатність» - 1024х768. До Додатку 1 будуть внесені зміни щодо цього параметру.
2. Гарантія на лампу мультимедійного проектора складає не менше 1 року або 5 500 годин її робочого часу та у економ – режимі не менше, ніж 10 000 годин.
3. Наявність сервісного центру в м. Одеса, або договору із офіційним авторизованим сервісним центром –відповідає вимогам Замовника.
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1.При наборі тексту технічних характеристик (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) сталася технічна помилка. Вірне значення параметру «Фізична роздільна здатність» - 1024х768. До Додатку 1 будуть внесені зміни щодо цього параметру.
2. Гарантія на лампу мультимедійного проектора складає не менше 1 року або 5 500 годин її робочого часу та у економ – режимі не менше, ніж 10 000 годин.
3. Наявність сервісного центру в м. Одеса, або договору із офіційним авторизованим сервісним центром –відповідає вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович |
112 020,00
UAH з ПДВ
|
112 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
118 107,60
UAH з ПДВ
|
118 107,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
124 080,00
UAH з ПДВ
|
124 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович #3045018815 |
Переможець |
112 020,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 11:53
|
Договір 09_12.pdf | укладений |
11 грудня 2020 11:51
|