Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 Євро -5(налив), Дизельне паливо Євро-5 З (налив), Бензин А-95 Євро -5(талони)Дизельне паливо Євро-5 (талони)
Очікувана вартість
1 570 000,00 UAH
UA-2020-11-19-010174-c 8727abd807054f6d82445cc9d47ccf1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Вічковський

+380432672839 vin.kuabzoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Авторемонтна база закладів охорони здоров'я Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 21724802
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., Винница, вул. Салтикова-Щедріна, б. 112-А
Контактна особа: Вадим Вічковський
+380432672839
vin.kuabzoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 14:28
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:38
Очікувана вартість: 1 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 літр
Бензин А-95 Євро 5 (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
20000 літр
Бензин А-95 Євро 5 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
18000 літр
ДП Євро 5 З(налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15000 літр
ДП Євро 5 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:38
Бензин А-95 та ДП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність документації чинному законодовству
Дата подання: 26 листопада 2020 13:26
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:22
повідомляємо, що після 19.04.2020 року стало неможливим завантаження документів у електронну систему під час кваліфікації (після аукціону до визначення переможця), пояснення - https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. Таким чином, неможливо виконати вимогу п 4 розділу ІV документації, а саме :" Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у деньпроведення аукціону. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною" Крім того, відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель, а для Переможця закупівлі передбачено надання ЛИШЕ підтвердження статті 17 . Такми чином, відсутність підтвердження пропозиції після аукціону (оновлена цінова тощо) не є підставою для відхилення згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо внести зміни в документацію та усунути надання оновленої цінової, що є невідповідністю Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після аукціону в Замовника є 5 днів на розгляд пропозиції, після розгляду Замовник може надати повідомлення про усунення невідповідностей або одразу опублікувати повідомлення про намір укласти договір, у цих випадках у Учасника в системі прозоро стає активна кнопка завантажити документи і можливість підгрузити документи. Тобто для виконання умови завантаження ЦП по результатам аукціону потрібно в
Прийняти рішення Замовником в день аукціону
невідповідність ст 16 Закону
Дата подання: 26 листопада 2020 14:19
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:24
Шановний Замовнику! У п.4.1 Додатку 1 для наявності Фінансової спроможності вимагаєте надання «Оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована або датовані не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.» Проте, дана вимога щодо наявності фінансової спроможності суперечить пункту 4 частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої : « наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.». Відсутні жодні умови про надання довідок з банку як підтвердження фінансової спроможності». Крім того, довідки з банку зовсім не впливають виконання умов договору та технічного завдання, а саме ПОСТАЧАННЯ ПАЛИВА. Таким чином, документація має невідповідність до Закону в частині підтвердження фінансової спроможності . Вимагаємо внести зміни та усунути довідки з банку як підтвердження фінансової спроможності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч.З ст 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право просити додатково документи, які він вважає за доцільне для підтвердження фінансової спроможності. А також відповідно до ч.4 ст 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так як наявність/відсутність кредитів не можливо перевірити у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та дана довідка ніяк не дискримінує Учасників, а Замовник має право вимагати й інші довідки, які ви маєте подати в складі своєї тендерної пропозиції, ми вирішили включити довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність/відсутність про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами до нашої тендерної документації, так як вважаємо, що дана інформація надасть додаткові інформацію про фінансову спроможність Учасника. Тому вважаємо не доцільним внесення змін до Тендерної документації щодо усування довідки з банку
дискримінаційні вимоги напрямки АЗС
Дата подання: 26 листопада 2020 15:11
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:24
Яким законним поясненням керується Замовник, встановивши вимогу щодо : "Обов'язкова наявність АЗС у м. Вінниця або на виїзді з м. Вінниця в напрямку руху до м. Київ, м. Хмельницький, м. Немирів (не далі як на відстані 10 км. від меж міста Вінниця, відстань розраховується по автодорогам) ". Чому варховані лише 3 напрямки руху, нехтуючи окремими напрямками до смт Турбов , м.Могилів-Подільський ??? Дані умови дають підстави вважати спрямованість Замовника на конкретну мережу АЗС , а саме: АВІАС ( включає УКРНАФТА, АNP тощо), які розташовуються саме на трьох потрібних напрямках, а також виконують всі інші дискримінаційні вимоги: - мають 5 азс у м.Вінниця; - єдиний бренд талону (єдиний зразок); - відстань від адрес дислокації автотранспортну Замовника від вул. Салтикова-Щедріна 112-А до 2 (двох) АЗС мережі АВІАС ( включає УКРНАФТА, АNP тощо) не перевищує 5 км (відстань розраховується по автодорогам м. Вінниця) . таким чином, взяти участь може лише одна мережа АЗС. Також, для контролюючих органів буде цікава інформація щодо тендерів за останні роки 2019-2020 , де Вами прописані вимоги під одну компанію та відхилялися всі інші учасники заради ТОВ «Лівайн Торг», у якого мережа АЗС АВІАС : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-13-007172-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-20-007202-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-007162-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-17-003695-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-05-001754-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-06-002479-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-04-000982-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-01-002077-b Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 5 до тендерної документації), де вказані виключно: 3 напрямки з м.Вінниця, 5 АЗС у м.Вінниця, Єдиний бренд талону, не менше 2 АЗС на відстані до 5 км від Замовника . У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник вказує вимоги технічного завдання, які необхідні нам для забезпечення роботи нашого підприємства. Тому і напрями ми врахували, ті які необхідні нам для забезпечення наших виробничих можливостей. Ми вимагаємо 2 АЗС так як наше підприємство є підприємством критичної галузі, при виїзді з об’єкта транспорт повинен мати можливість заправитись, і якщо одна з АЗС не буде працювати через технічні проблеми, то буде можливість під’їхати на іншу АЗС, транспорт не зупиниться!
Замовник вимагає наявність не менше 5 АЗС у м,Вінниця так як має багато автотранспорту, який їздить по всьому місту і відповідно, для забезпечення безперебійної роботи транспорту нам потрібно у місті не менше 5 АЗС. Дня того щоб уникнути дискримінації Учасників було прописано, що АЗС можуть бути власні/партнерські/орендовані. Єдиний бренд талону необхідний так як при виїзді на виклик водіям швидких видається паливо і водії повинні мати змогу заправитись на всіх АЗС Учасника по талонам, так як ніхто не знає, куди буде наступний виклик, де саме доведеться водієві заправитись і як розрахувати, який саме бренд талону видати на руки водієві, то усі галони, які надані Учасником, повинні прийматись на АЗС, Дана вимога визначається виробничою потребою підприємства і не має на мені дискримінувати Учасників, лише забезпечити відповідні умови роботи підприємства, яке відноситься до підприємств критичною сфери.
Якщо у Вас були питання до раніше попередніх процедур, то просимо на далі звертатись до нас з запитаннями безпосередньо до даних процедур у встановлені Законом терміни.

дискримінаційні вимоги к-сть АЗС та єдиний талон
Дата подання: 26 листопада 2020 15:22
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:25
Вимога по мережі АЗС :не менше 5 АЗС (АЗК) в м. Вінниця і талони єдиного бренду .» . Повідмоляємо, що МЕРЕЖА АЗС – це наявність БІЛЬШЕ 1 (однієї) АЗС, а отже учасник, який має АЗС у кількостях від 2 до 4 у м.Вінниця за ЄДИНИМ ТАЛОНОМ і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше як 5 (п’ятьма) АЗС у м. Києві та єдиний бренд талону, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, що суперечить принципам статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо кількості АЗС та єдиного талону (рішення від 07.05.2020 №8888-р/пк-пз) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в технічні йчастині (додаток 5 до тендерної документації), де вказані виключно 5 АЗС у м.Вінниця та єдиний бренд талону. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь : Шановний Учаснику! Замовник вимагає наявність не менше 5 АЗС у м.Вінниця так як має багато автотранспорту, який їздить по всьому місту і відповідно, для забезпечення безперебійної роботи транспорту нам потрібно у місті не менше 5 АЗС. Длія того щоб уникнути дискримінації Учасників було прописано, що АЗС можуть бути власні/партнерські/орендовані. Єдиний бренд талону необхідний так як при виїзді на виклик водіям швидких видається паливо і водії повинні мати змогу заправитись на всіх АЗС Учасника по талонам, так як ніхто не знає, куди буде наступний виклик, де саме доведеться водієві заправитись і як розрахувати, який саме бренд талону видати на руки водієві, то усі талони, які надані Учасником, повинні прийматись на АЗС. Дана вимога визначається виробничою потребою підприємства і не має на меті дискримінувати Учасників, лише забезпечити відповідні умови роботи підприємства, яке відноситься до підприємств критичною сфери. Тому ми відхиляємо дану вимогу. Також просимо звернути увагу Учасника, що в тендерній документації немає питань про АЗС в м.Київ.
Незаконна підстава - лист від липня
Дата подання: 26 листопада 2020 15:30
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:27
Щановний Замовнику! У пунктах 2.2 та 6 додатку 5 до ТД вимагається : «оригіналом листа гарантії від суб’єкта господарювання (партнера), що безпосередньо здійснює відпуск (заправку автотранспорту) палива через мережу АЗС, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції, з гарантією цілодобового та безперебійного здійснення заправлення автотранспорту Замовника протягом 2020 року на АЗС через які Учасником пропонується відпуск палива. Лист повинен бути виданий на ім’я Замовника даної закупівлі та Учасника не раніше липня 2020 року та повинен містити назву (бренд) під якою працюють АЗС, та зразок копії (або оригіналів) бланк-дозволів за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС». Чому лист повинен бути саме від липня 2020 року?? Чим гірші попередні місяці 2020 року, які є до липня?? Яким чином лист саме від липня 2020 року впливає на виконання договору поставки палива?? Вважаємо, що Замовник немає законних підстав для встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Таким чином, дана вимога повинна бути усунутою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник має право вимагати довідки, які вважає за необхідним дня підтвердження Вашої відповідності нашим технічним вимогам, якщо вони не суперечать ч.4 ст20 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дія уникнення дискримінації Учасників Замовником було зазначено, що Учасник може мати власні/партнерські/орендовані АЗС. Дня підтвердження Ваших відносин з АЗС (якщо вони не є Вашою власністю) ми просимо надати лист виданий на ім’я Замовника даної закупівлі та Учасника не раніше липня 2020 року, який повинен містити назву (бренд) під якою працюють АЗС, та зразок копії (або оригіналів) бланк- дозволів за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС. Лист ми просимо від липня, щоб не змушувати Вас брати дані листи на кожну нашу процедуру, а лише раз у пів року і заощадити Ваш час, проте якщо Ви бажаєте надати лист окремо на дану процедуру, ми не будемо мати нічого проти. Дані листи підтверджують Вашу співпрацю з АЗС та надають нам додаткову гарантію безпосередньо від власників АЗС про те, що наше підприємство (лист іменний) буде обслуговуватись на даних АЗС. Дана умова ніяк не дискримінує Учасників, а навпаки підтверджує Ваші співпрацю з партнерами.
Невідповдіність Закону - електронний підпис на листі
Дата подання: 26 листопада 2020 15:47
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:28
Щановний Замовнику! Вами встановлено, що на лист, який вимагається у пунктах 2.2 та 6 додатку 5 до ТД , потрібно : «На оригінал листа накладається електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП». Дана вимога суперечить ст.12 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи пропозиції - підпис уповноваженої посадової особи учасника. Тобто, Закон не встановлено накладання електронного підпису на документи пропозиції іншими особами (суб’єктами господарювання), крім як уповноваженої посадової особи учасника. Це доводить, що вимога Замовника щодо підпису листа гарантії від суб’єкта господарювання (партнера) електронним підписом уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП цілком суперечить Закону. Вважаємо, що Замовник немає законних підстав для встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. Таким чином, дана вимога повинна бути усунутою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми вимагаємо на лист від партнера накласти електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП, для того, щоб мати можливість перевірити достовірність наданого листа. Ця вимога нічим не дискримінує У часники, так як Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифри) надає зараз всім бажаючим можливість безкоштовно та безперешкодно скористатись можливістю онлайн сервісу створення кваліфікованого електронного підпису або печатки. Це швидкий та зручний спосіб отримання юридично значущого електронного документа. Для створення кваліфікованого електронного підпису або печатки необхідно мати лише чинні особисті ключі та сертифікати, видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Дана вимога не суперечить Закону та ніяк не обмежує Учасника, тому Ваш запит залишаємо без розгляду
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 524 500,00
UAH з ПДВ
1 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 461 840,00
UAH з ПДВ
1 430 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 13:25
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:25
кваліфікація.pdf
17 грудня 2020 13:23
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:23
довідка_ДПС.pdf
17 грудня 2020 12:57
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:57
Dovidka_20339404730130614317.pdf.p7s
17 грудня 2020 12:57
Dovidka_20339404730130614317.pdf
10 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:59
ЦП.pdf
10 грудня 2020 16:59
інформація про ціни.pdf
10 грудня 2020 16:59
довідка ст 17_договір.pdf
07 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:26
Витяг_20201112.pdf
07 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:53
довіреність_2020р.pdf
07 грудня 2020 13:53
Установчі документи.zip
07 грудня 2020 13:53
ЦП.pdf
07 грудня 2020 13:53
фінансова звітність.zip
07 грудня 2020 13:53
ЛТ_протокол.pdf
07 грудня 2020 13:53
довідки_документація.pdf
07 грудня 2020 13:53
довідка_ст 17.pdf
07 грудня 2020 13:53
Відомості_ЄДРПОУ_20201107.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:21
Укргазбанк зрах.pdf
07 грудня 2020 14:21
Укргазбанк заб.pdf
07 грудня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
07 грудня 2020 14:21
СТ 17.pdf
07 грудня 2020 14:21
ПУМБ заб і рах.pdf
07 грудня 2020 14:21
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 14:21
Паспорт Кучабської І О.pdf
07 грудня 2020 14:21
Отзыв ОККО.pdf
07 грудня 2020 14:21
завірені ДПЛ.pdf
07 грудня 2020 14:21
завірені ДПЗ.pdf
07 грудня 2020 14:21
завірені А95.pdf
07 грудня 2020 14:21
екологія.pdf
07 грудня 2020 14:21
Договір.pdf
07 грудня 2020 14:21
Договір Бензин АИ-92-95 .pdf
07 грудня 2020 14:21
Довіреність КІО нова.pdf
07 грудня 2020 14:21
ВН 5_пальне_01.07.2024.pdf
07 грудня 2020 14:21
ВН 3_пальне_01.07.2024.pdf
07 грудня 2020 14:21
ВН 2_пальне_01.07.2024.pdf
07 грудня 2020 14:21
Витяг_24.11.pdf
07 грудня 2020 14:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 грудня 2020 14:21
аваль рзаб.pdf
07 грудня 2020 14:21
Аваль рах.pdf
07 грудня 2020 14:21
ING рзаб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 1 429 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
1 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:34
дод 1.pdf укладений
31 грудня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:28
спец 725.pdf укладений
23 грудня 2020 16:17
725.pdf укладений
23 грудня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування