Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом: " Капітальний ремонт з переплануванням приміщень приймального відділення КНП «Подільська міська лікарня ПМР» під відділення екстреної медичної допомоги, за адресою: Одеська обл., м. Подільськ, проспект Перемоги, 23"
Очікувана вартість
75 822,96 UAH
UA-2020-11-19-010136-c 064a34ed6e474eb2b0bf965eb330e0b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Світенко

+380487148508 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Олексій Світенко
+380487148508
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 75 822,96 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об’єктом: " Капітальний ремонт з переплануванням приміщень приймального відділення КНП «Подільська міська лікарня ПМР» під відділення екстреної медичної допомоги, за адресою: Одеська обл., м. Подільськ, проспект Перемоги, 23"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66302, Україна, Одеська область, м. Подільськ, проспект Перемоги, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт та довідки, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Підрядник додатково надає акти виконаних робіт у форматі imd та/або imp. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:37
додаток 6.doc
19 листопада 2020 14:37
додаток 5.doc
19 листопада 2020 14:37
додаток 4.doc
19 листопада 2020 14:37
додаток 3-2.doc
19 листопада 2020 14:37
ОГОЛОШЕННЯ_.doc
19 листопада 2020 14:37
додаток 7 Договір.doc
19 листопада 2020 14:37
додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жуковський Андрій Броніславович 75 000,00
UAH
75 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:31
Протокол_Н1.7Z
27 листопада 2020 11:31
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
27 листопада 2020 11:31
Лист_для_клieнтi1.7z
27 листопада 2020 11:31
Гарантiя_11362-20.7z
27 листопада 2020 11:31
Витяг_iз_Статут1.7z
27 листопада 2020 11:31
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
27 листопада 2020 11:31
Договір.pdf
27 листопада 2020 11:31
вытяг с ЭДР.pdf
27 листопада 2020 11:31
выписка.pdf
27 листопада 2020 11:31
Код ИНН.pdf
27 листопада 2020 11:31
паспорт.pdf
27 листопада 2020 11:31
Відгук.pdf
27 листопада 2020 11:31
свідоцтво тех нагляду.pdf
27 листопада 2020 11:31
6 Довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 11:31
3 Гарантійний лист (санкції).pdf
27 листопада 2020 11:31
5 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жуковський Андрій Броніславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жуковський Андрій Броніславович
#3046204374
Переможець 75 000,00
UAH
08 грудня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жуковський Андрій Броніславович
#3046204374
75 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:44
Д.У. № 1 до Договору 58 т.н. розірвання.PDF зміни до договору
12 січня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:23
Протокол № 16 К.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 08:30
Договір № 58 т.н. від 11.12.2020 р..PDF укладений
14 грудня 2020 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 58 т.н.
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 16К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання Договору
Номер договору про закупівлю: 58 т.н.
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розірвання Договору за згодою Сторін