Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер з програмним забезпеченням, інтерактивна панель (моноблок) з програмним забезпеченням, проектор та екран, багатофункціональний лазерний пристрій А4 принтер/копір/сканер
Очікувана вартість
624 860,00 UAH
UA-2020-11-19-009878-c a68050c204094d67908d00e3cfa346e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радь Іван Петрович

380322386383 ldxshnov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська дитяча художня школа ім.О. Новаківського
Код ЄДРПОУ: 23969175
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Глінки 1а
Контактна особа: Радь Іван Петрович
380322386383
ldxshnov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:46
Очікувана вартість: 624 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 124,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Персональний комп’ютер з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 комплект
Персональний комп’ютер з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
2 комплект
Персональний комп’ютер з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
2 штуки
Інтерактивна панель (моноблок) з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Проектор та екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Багатофункціональний лазерний пристрій А4 принтер/копір/сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Багатофункціональний лазерний пристрій А4 принтер/копір/сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 11:26
Технічна специфікація_нова редакція від 01.12.2020.docx
01 грудня 2020 11:25
Тендерна документацiя_нова редакція від 01.12.2020.doc
19 листопада 2020 14:34
Проект договору.docx
01 грудня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 11:26
Технічна специфікація_нова редакція від 01.12.2020.docx
19 листопада 2020 14:34
Технічна специфікація.docx
01 грудня 2020 11:25
Тендерна документацiя_нова редакція від 01.12.2020.doc
19 листопада 2020 14:34
Тендерна документацiя.doc
19 листопада 2020 14:34
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-009878-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2020 17:40
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
У технічному описі Інтерактивної панелі Ви вказуєте дискримінаційну вимогу, а саме:
"Обов’язкова сертифікація - ENERGY STAR®"
Повідомляємо Вас, що даною вимогою ви дискримінуєте 99% інших виробників, оскільки таку сертифікацію має лише 1 виробник на території України і Ви свідомо прописуєте під нього таку документацію.
Даною вимогою ви "Нехтуєте" обладнанням, яке пройшло сертифікацію на території України, на території Евросоюзу та інших країн та регіонів. Хочемо зауважити, що стандарт ENERGY STAR® був створений в спробі зменшити використання енергії та зменшення викиду парникових газів в атмосферу від ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ. Дана стандартизація є не обов'язковою для її проходження на території України та СВІТУ, вона ДОБРОВІЛЬНА та не підкріплена законом. Також разом з цим існує висновок "Доклад" Генерального інспектора з охорони навколишнього середовища США (АООС) від 17 грудня 2008 року про те що, цитата: "17 грудня 2008 року Управління генерального інспектора АООС опублікувало свою доповідь за програмою Energy Star. Перевірка Генерального інспектора виявила, що заяви з приводу скорочення викидів парникових газів були неточні і засновані на помилкових даних. Крім того, виявилося, що дані про економії енергії за допомогою програми Energy Star були ненадійні, і що занадто розхвалені вигоди не можуть бути перевірені. Недоліки включають відсутність якісного аналізу зібраних даних; покладаються на оцінки, прогнози та неперевірені відзвітування учасників », - був зроблений висновок в доповіді. Після чого компанії відмовилися використовувати дані стандарти та прибрали маркування зі своїх пристроїв.
Таким чином, вимога стосовно надання сертифікату ENERGY STAR® дискримінує інших добросовісних учасників в даній закупівлі, перешкоджає та обмежує змогу брати участь в даній публічній закупівлі іншим постачальникам та виробникам обладнання.
Також доводимо до Вашого відома що, існує Постанова КМ від 11 квітня 2018 р. № 284 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, забезпечення діяльності експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій», а також Постанова зі змінами від 19 лютого 2020 р. № 131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти» далі за текстом «Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201260 “Загальнодержавні заходи у сфері освіти” (далі - бюджетні кошти)». Відповідно до Наказу України від 18.04.2018 № 391 існує технічний перелік та вимоги до комп’ютерного обладнання, телерадіокомунікаційного обладнання та іншого освітнього обладнання для забезпечення функціонування інноваційного навчально-тренінгового класу також зі змінами, внесеними наказом МОН України від 20.06.2018 № 664 «Це чіткий перелік та метод використання та придбання даного обладнання за державний кошт» в ньому міститься чіткий перелік технічних характеристик та перелік документації до нього, а також вимоги до Програмного забезпечення, та операційних систем.».
Враховуючи вище викладене, просимо видалити з вимог пункт стосовно Обов’язкової сертифікації ENERGY STAR® (Оскільки вона ніколи не була обов’язковою, даний стандарт не являється визнаний, та навіть спростований дослідницьким центром США про це ми наголосили вище в тексті). А так як в тексті присутнє значення слово (Термінологія) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (А тендерна документація Являється офіційним документом) – це вже є помилкою та не вірним трактуванням законодавства як Міжнародного права так і Законів України, що порушує за собою низку законодавчих актів, тому, що йде трактування «Обов’язкова сертифікація» - це змушення проводити додаткові дії, а саме проходження сертифікації обладнання (яке не «Є» обов’язковим та воно не являється визнаним ні де стосовно «Стандарту ENERGY STAR®») та привиде до втрати додаткових коштів, а ці дії приводять до порушення вищезазначених нормативів, законів, та переліку обов’язкової сертифікації чи ЗУ «Наказу и т.д. про відміну обов’язкової сертифікації».
Також вимоги стосовно проходження, або чи примусове придбання, створення і т.д., захищене ЗУ Про господарську діяльність, ККУ та іншими нормативно правовими відносинами зокрема роз’ясняється ЗУ про "Публічні закупівлі" (п. 4 статті 22).

На основі вище викладеного, наполягаємо на негайному внесенні змін до технічних характеристик Інтерактивної панелі та видаленню дискримінаційної вимоги щодо обов'язкової сертифікації ENERGY STAR®.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 11:24
Маркування EnergyStar - сертифікаційний знак відповідності товару міжнародним стандартом енергоефективності. Ця норма була розроблена і введена в 1992 році американським агентством з охорони навколишнього середовища в рамках державної програми за допомогою міністерства енергетики. Спочатку застосування стандарту вводилося для підвищення якості, енергоефективності та екологічної безпеки товарів масового споживання. До 2011 року виробники використовували цей знак на свій розсуд. Однак після лютого цього року з'явилася окрема редакція стандартів, згідно з якою всі товари, які претендують на стандарт енергоефективності, повинні пройти тестування в акредитованих лабораторіях.
В даний час маркування Energy Star означає наступне:
- споживання енергії у виробі знижено на двадцять-тридцять відсотків в порівнянні з аналогами;
- товар відповідає екологічним вимогам безпеки;
- купуючи даний товар, споживач стає учасником програми по скороченню викидів парникових газів.
Знак EnergyStar означає, що прилад пройшов сертифікацію за програмою «EnergyStar», яка діє в США та країнах Європи і відповідає найвищому класу енергоефективності. Це маркування інформує про виробника приладу, модель, клас ефективності, річне споживання енергії, інші технічні характеристики та рівень шуму під час експлуатації.

Щодо вказаної вами Постанови КМ від 11 квітня 2018 р. № 284 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, забезпечення діяльності експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій», то варто зазначити, що на даний момент вона втратила чинність.

Щодо Наказу МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 18.04.2018 № 391, а також Наказу МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 20.06.2018 № 664, слід підкреслити, що вказані Накази затверджують «Методичні рекомендації» щодо обладнання інноваційних навчально-тренінгових класів, що не носять імперативного обов’язкового характеру. Окрім цього, в них зазначено, що обладнання повинно відповідати технічним характеристикам, не менше за такі… (і далі надається опис відповідного обладнання). Відтак, Замовник може закупити і товар з кращими технічними характеристиками.

Враховуючи зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Таким чином, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації для Інтерактивної панелі (моноблоку) з програмним забезпеченням обов’язкова сертифікація ENERGY STAR. ENERGY STAR - це сертифікат енергоефективності, що дозволяє споживачам і підприємствам використовувати товари, які економлять їхні гроші і захищають навколишнє середовище, тому що енергоспоживання товару, який сертифікований за даним стандартом, знижено на 20-30 % в порівнянні з товаром який цього сертифікату не має. Даний ефект досягається за рахунок того, що у разі простою техніка автоматично переходить у режим очікування, що знижує споживання енергії. Експлуатуючи товар, що має сертифікат ENERGY STAR споживачі беруть участь у програмі скорочення енергоспоживання та зниження рівня парникових газів. Задля підтвердження енергоефективності електронних виробів таку сертифікацію пройшла численна кількість суб’єктів господарювання, що їх виготовляють. Замовник переконаний, що на ринку існує багато обладнання, в т.ч. мультимедійного і комп’ютерного, що мають низьке енергоспоживання і сертифіковані по стандарту Energy Star. Згідно із п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Законодавством Замовнику надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-009878-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2020 17:43
Внесення змін
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в описі технічних вимог Інтерактивної панелі Ви вказуєте:
"HDMI не менше 2.2 не менше 2-ох, USB Type-B 3.0 (Touch) не менше 3-ох; USB 2.0 Type-A не менше 1-го; HDMI® 1.4 вихід з підтримкою HDCP, S/P DIF вихід не менше одного; Вихід Stereo 3.5 mm не менше 2-ох; RJ45 не менше 2-ох, RS-232 не менше 1-го, VGA не менше 1-го"
"HDMI з підтримкою HDCP 2.2 не менше 1-го; USB Type-B (Touch) не менше 1-го; USB Type-A не менше 2-ох."

Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів.
В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України.
Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення.
Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати USB 2.0 у кількості 3 шт. та USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт. Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 17:03
Доброго дня. Звертаємо увагу, що в технічній специфікації немає вимоги про наявність "...USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт.", є така вимога до ітерактивної панелі - 4шт HDMI і лише 4шт USB 3.0. Окрім цього, наявна кількість портів дозволяє одночасно підключити чотири ноутбука з touch екранами, і ще залишається можливість для підключення зовнішніх дисків чи флеш накопичувачів на USB 2.0, чи веб-камери, чи ще будь - якого іншого обладнання з USB інтерфейсом.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-009878-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2020 17:47
Видалення дискримінаційних вимог
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в описі до Програмного забезпечення Ви вказуєте наступні вимоги:
" ......Надати Інтернет посилання та вказати кількість уроків"
"......Надати Інтернет посилання"
".....Надати Інтернет посилання"
Тобто Ви на підтвердження всіх вимог вимагаєте надати декілька посилань.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та повністю обмежують коло учасників. І, що саме головне, ніяким чином не впливають на технічні характеристики та якість програмного забезпечення.
Скажіть, будь ласка, чому Вам буде недостатньо одного посилання на офіційний сайт виробника програмного забезпечення.
Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію, не порушуйте чинне законодавство та внесіть відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 15:33
В технічній специфікації наведено вимоги до потрібного нам функціоналу програмного забезпечення, а не просто загальні типові можливості ПЗ. Тому ми просимо надати Інтернет посилання для можливості перевірки відповідності заявлених конкретних потрібних нам функцій ПЗ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Новацентр" 620 496,00
UAH з ПДВ
620 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 623 500,00
UAH з ПДВ
623 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:39
130450030656869.XML.p7s
17 грудня 2020 16:39
130450030656869.XML
08 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:11
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
08 грудня 2020 15:11
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 15:11
Технічна специфікація.zip

Публічні документи

09 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:42
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 15:32
ЗгОПД.pdf
09 грудня 2020 15:17
Відом.учас.pdf
09 грудня 2020 15:17
Витяг про ЄДР_04_11_2020.pdf
09 грудня 2020 15:08
Довідка 17ст.pdf
09 грудня 2020 14:57
Фін.звітність2019.pdf
09 грудня 2020 14:55
Дов про вик анал.дог.pdf
09 грудня 2020 14:50
Договір ДЖГ.pdf
09 грудня 2020 14:50
Дог УСД.pdf
09 грудня 2020 14:50
Дог_138_УАПДАП.pdf
09 грудня 2020 14:50
РН50ДОГ75.pdf
09 грудня 2020 14:50
Дов75УАПДАП_1.jpg
09 грудня 2020 14:50
Дов75УАПДАП_2.jpg
09 грудня 2020 14:50
Дов75УАПДАП_3.jpg
09 грудня 2020 14:50
Дов75УАПДАП_4.jpg
09 грудня 2020 14:50
Дов75УАПДАП_5.jpg
09 грудня 2020 14:44
Дов.про вик.аналог.дог..pdf
09 грудня 2020 14:44
Дов про прац.pdf
09 грудня 2020 14:43
Дов МТБ та транс.засіб.pdf
09 грудня 2020 14:40
Техспецифікація.pdf
09 грудня 2020 14:21
Тендерна пропоз.pdf
09 грудня 2020 14:10
Тендерна пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Новацентр"

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Новацентр"
#23963623
Переможець 620 496,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Новацентр"
#23963623
620 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 17:10
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 16:08
Протокол_ЛДХШ.pdf зміни до договору
15 червня 2021 16:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
15 червня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:26
Додаткова угода 2.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:02
ДУ 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:14
Договір №239.pdf укладений
22 грудня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 620 496,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 416,00 UAH)