Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дороги по вул. Довганика у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 970 989,00 UAH
UA-2020-11-19-005850-c ● 8e80d3bafd454504a982ddb043b427f2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04055950 |
Вебсайт: | http://vynnyky-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Хомічак +380322295431 vynnyky04055950@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 970 989,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП. Вимоги щодо надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п.2 розділу 3 ТД.
Розгорнути
Згорнути
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП. Вимоги щодо надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п.2 розділу 3 ТД.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Довганика у м. Винники»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Довганика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 15:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
03 грудня 2020 15:22 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx | |
03 грудня 2020 15:22 |
Тендерна документація довганика зі змінами 03.12.doc | |
20 листопада 2020 17:36 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
19 листопада 2020 11:56 |
Додаток_3_(проект_договору).doc | |
19 листопада 2020 11:56 |
Додаток 2 (тех.завдання ).docx |
03 грудня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2020 15:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
03 грудня 2020 15:22 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
|
||||||
03 грудня 2020 15:22 |
Тендерна документація довганика зі змінами 03.12.doc
|
||||||
20 листопада 2020 17:36 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
19 листопада 2020 11:56 |
Додаток_3_(проект_договору).doc
|
||||||
19 листопада 2020 11:56 |
Додаток 2 (тех.завдання ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 19 листопада 2020 15:41
Дата відповіді: 20 листопада 2020 15:14
Шановний Замовнику! Чим аргументовано встановлення такої вимоги, як часова рамка та ціновий поріг аналогічного договору? Та чи не є помилкою встановлення такої вимоги як надання Аналонічного договору на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт каналізації.
Відповідь: Доброго дня! в частині вимог до аналогічних договорів будуть внесені зміни.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 листопада 2020 11:36
Дата відповіді: 26 листопада 2020 17:52
Шановний Замовнику! Згідно опублікованої вами тендерної документації, а саме в Додатку 1 пункті 3 зазначено «Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі за період 2018-2020 років, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного договору вартістю не менше очікуваної вартості процедури закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки:
1) Встановлення часової рамки договорів з 2018-2020 років. Чим аргументовано встановлення такої вимоги? Роботи відповідно до технічного завдання не передбачають новацій у виконанні робіт, роботи які виконувались до 2018 року також виконувались по аналогічних технічних завданнях, такі договори нічим не гірші, аніж договори, укладені до 2018 р., і так само свідчать про досвід. - тому встановлення часової рамки є необґрунтовано встановленими і також є дискримінаційними до учасників, які мають аналогічні договори до 2018 року.
2) Встановлення документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічного договору вартістю не менше очікуваної вартості процедури закупівлі. По-перше, встановлення такої вимоги як досвід ПОВНОГО виконання аналогічного договору обмежує коло тих потенційних учасників, які по незалежних причинах від них не змогли виконати такий аналогічний договір, внаслідок невиконання своїх зобов’язань Замовником ( не фінансування об’єкта та ін.). По-друге, встановлення такої вимоги, як те що вартість аналогічного договору не менше очікуваної вартості процедури закупівлі також значно обмежує коло учасників та дискримінує їх встановленою вимогою, оскільки, ми як потенційний учасник маємо в наявності багато договорів до 1 970 989,00 грн. на аналогічне технічне завдання, а також маємо в наявності договори на більші суми, які по незалежних від нас обставин не виконані повністю з вини Замовника та/або ще виконуються. Ціновий поріг жодним чином не характеризує потенційного виконавця договору, а відтак не може служити кваліфікаційним критерієм
Відповідно до Технічного завдання передбаченні роботи не потребують спеціальних навичок і для учасників, які виконували схожі роботи є доволі простими.
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.3 ч. 2 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), - не містить ні часових рамок ні того, що договір повинен бути виконаним повністю ні містить цінового порогу аналогічних договорів.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дані вимоги є такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, а також такими, які порушують ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зважаючи на вищезазначене, на не дотримання умов ст.5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наполягаємо на виключенні з тендерної документації таких дискримінаційних вимог та внести відповідні зміни відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись Законом України ст.18 «Про публічні закупівлі», практикою АМКУ щодо аналогічних рішень на дискримінаційні умови та у разі неналежного реагування з вашого боку на встановленні порушення ми будемо змушенні звертатись до відповідних органів для захисту наших інтересів.
Пропонуємо ознайомитись вам з рішенням АМКУ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-02-000440-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вибір кваліфікаційних критеріїв і визначення способу документального підтвердження учасниками відповідності таким кваліфікаційним критеріям є прерогативою замовника. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Закон не містить заборони встановлювати залежність аналогічності договору залежно від років його виконання чи суми.
Щодо оцінки даної вимоги як дискримінаційної дозволимо собі зауважити, що будь-яка вимога, яка містить в собі грошову оцінку, буде дискримінаційною в стосунку до осіб, які мають досвід виконання угод з договірною ціною, нижчою хоча б на одну копійку. За такою логікою замовник не вправі вимагати підтвердження досвіду виконання підрядних робіт взагалі, оскільки завжди знайдеться хтось, хто не має потрібного досвіду.
Звичайно ж, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають приймати участь у процедурі закупівлі. Але, на нашу, думку, це не робить її автоматично дискримінаційною. Дискримінаційною можна вважати вимогу, якій відповідають один або декілька учасників, і , якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання.
Встановлюючи кваліфікаційні критерії, замовник мав на меті переконатись у спроможності учасника виконати замовлення, а саме пересвідчитись, що учасник має належний досвід повного виконання максимально подібних договорів, а не лише дрібних і короткострокових.
Вибір кваліфікаційних критеріїв і визначення способу документального підтвердження учасниками відповідності таким кваліфікаційним критеріям є прерогативою замовника. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Закон не містить заборони встановлювати залежність аналогічності договору залежно від років його виконання чи суми.
Щодо оцінки даної вимоги як дискримінаційної дозволимо собі зауважити, що будь-яка вимога, яка містить в собі грошову оцінку, буде дискримінаційною в стосунку до осіб, які мають досвід виконання угод з договірною ціною, нижчою хоча б на одну копійку. За такою логікою замовник не вправі вимагати підтвердження досвіду виконання підрядних робіт взагалі, оскільки завжди знайдеться хтось, хто не має потрібного досвіду.
Звичайно ж, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають приймати участь у процедурі закупівлі. Але, на нашу, думку, це не робить її автоматично дискримінаційною. Дискримінаційною можна вважати вимогу, якій відповідають один або декілька учасників, і , якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання.
Встановлюючи кваліфікаційні критерії, замовник мав на меті переконатись у спроможності учасника виконати замовлення, а саме пересвідчитись, що учасник має належний досвід повного виконання максимально подібних договорів, а не лише дрібних і короткострокових.
Інформація про відміну
Дата відміни
11 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій