Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-11-19-003509-c bf98a384aee64960bf710e8f69408131
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Миколаївна Барабаш

+380974424413 svitlya4ok29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №29 "СВІТЛЯЧОК" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25020145
Місцезнаходження: 51906, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, 35
Контактна особа: Віта Миколаївна Барабаш
+380974424413
svitlya4ok29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25020145.
4. Місцезнаходження замовника: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Барабаш Віта Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради, тел. +380974424413, e-mail: svitlya4ok29@gmail.com,
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Зазначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 900,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 грн. (п’ятсот грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51906, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ" 198 629,27
UAH з ПДВ
198 629,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:46
8 опис.pdf
26 листопада 2020 17:46
7Копия Статуту.pdf
26 листопада 2020 17:46
6 Довідка - мат-тех база.pdf
26 листопада 2020 17:46
5 Довідка -працівники.pdf
26 листопада 2020 17:46
20 Повноваження.pdf
26 листопада 2020 17:46
2 Додаток_2_-_Проект_Договору.pdf
26 листопада 2020 17:46
19 ДЦ.pdf
26 листопада 2020 17:46
16 Пропозиція.pdf
26 листопада 2020 17:46
13 Згода Шкуренко Г В.pdf
26 листопада 2020 17:46
10 Копия лицензии.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ"
#35042552
Переможець 198 629,27
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 12:40

Документи

01 грудня 2020 12:40
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:35
протокол_3_002.jpg
01 грудня 2020 12:35
протокол_3.jpg
01 грудня 2020 12:35
протокол_3_001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ"
#35042552
198 629,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 12:40
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:35
протокол_3_002.jpg
01 грудня 2020 12:35
протокол_3.jpg
01 грудня 2020 12:35
протокол_3_001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 13:24
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 13:16
ДУ 1,2.pdf зміни до договору
12 липня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 13:39
додаткова угода №2 від 08.07.2021 року.pdf зміни до договору
08 липня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 11:15
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
12 січня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 13:50
договiр_001.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_010.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_008.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_013.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_003.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_018.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_017.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_016.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_020.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_021.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_007.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_002.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_004.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_009.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_019.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_012.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_015.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_014.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_005.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_006.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40
договiр_011.jpg укладений
04 грудня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №2 від 08.07.2021 року до Договору №1-12 від 04.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 1-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №1/2 від 08.07.2021 до Договору про надання послуг №1-12 від 04.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 1-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 629,27
UAH (в тому числі ПДВ 33 104,88 UAH)