Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні бланки
Очікувана вартість
39 250,00 UAH
UA-2020-11-19-003040-b 8e69d464202b4f52b254c7034a590655
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 39 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 392,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Обсяг закупівлі відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67717 доза
Медичні бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого товару після пред`явлення Постачальником на оплату рахунку та видаткової накладної, протягом 10 робочих днів з дня їх отримання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:24
Перелік змін до оголошення.docx
26 листопада 2020 12:24
ХІР-ГІНЕК ВІД-ня.rar
26 листопада 2020 12:24
ХАРЧОБЛОК.rar
26 листопада 2020 12:24
ПРИЙМАЛЬНЕ ВІД-НЯ.rar
26 листопада 2020 12:24
ЛАБОРАТОРІЯ.rar
26 листопада 2020 12:24
ЖУРНАЛИ.rar
26 листопада 2020 12:24
Журнали кухня.zip
26 листопада 2020 12:24
Дитяче відд-ня.rar
26 листопада 2020 12:24
Fw_ Бланки.zip
26 листопада 2020 12:24
оголошення бланки - 2.doc
26 листопада 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:24
Перелік змін до оголошення.docx
26 листопада 2020 12:24
ХІР-ГІНЕК ВІД-ня.rar
26 листопада 2020 12:24
ХАРЧОБЛОК.rar
26 листопада 2020 12:24
ПРИЙМАЛЬНЕ ВІД-НЯ.rar
26 листопада 2020 12:24
ЛАБОРАТОРІЯ.rar
26 листопада 2020 12:24
ЖУРНАЛИ.rar
26 листопада 2020 12:24
Журнали кухня.zip
26 листопада 2020 12:24
Дитяче відд-ня.rar
26 листопада 2020 12:24
Fw_ Бланки.zip
26 листопада 2020 12:24
оголошення бланки - 2.doc
19 листопада 2020 16:41
оголошення бланки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 листопада 2020 15:40
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:33
Додайте, будь-ласка, технічні характеристики для бланків (формат, одно- чи двосторонній друк)
Відповідь: Добрий день, у додаток 3 "Технічне завданя" спрощеної закупівлі буде внесено зміни.
технічне завдання (додаток 3)
Дата подання: 20 листопада 2020 21:53
Дата відповіді: 25 листопада 2020 09:34
Доброго дня. Стосовно технічного завдання (додаток 3): - вкажіть, будь ласка, формати (розміри), якість паперу (офсетний, газетний, самокопіювальний), та обертовість (з оборотом, без обороту) бланків; - вкажіть, будь ласка, формати (розміри) і орієнтацію (альбомна, журнальна), щільність обкладинки (м'яка/хромерзац макулатурний, тверда/картон, бумвініл) для журналів і книг; - вкажіть, будь ласка, номера форм облікових за класифікацією МОЗ України (форма 003/о, наприклад, складається з трьох аркушів формату А3 з оборотом, бо має дванадцять сторінок). Інакше складається враження, що тендер оголошено тільки для "посвячених" осіб. За наданими Вами даними неможливо скласти цінову пропозицію, якщо не виконував замовлення для вашої лікарні раніше. Також мушу зазначити, що журнал на 300 аркушів, навіть на газетному папері, у м'яку обкладинку зашити можна, але користуватися ним буде вкрай незручно. Дякую за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, у додаток 3 "Технічне завданя" спрощеної закупівлі буде внесено зміни.
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2020 15:23
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:29
за таблицею п 56 Листок огляду та консультація спеціаліста - який формат та папір?
Відповідь: добрий день, фотмат А4, газетний друк, 47 м/г, зразок у папці "ХІР-ГІНЕК ВІД-ня" "гін поступ-2-1" та "гін поступ -2-2"
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2020 15:32
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:30
Ви вказуєте Журнал бракеражу сирих продуктів та Журнал здоров’я працівників харчоблоку - по 600 аркушів. Цим журналом неможливо буде користуватися, товщина більше ніж 5 см. Може ви маєте на увазі 600 сторінок? Те ж саме і з журналами по 400 аркушів. Краще розділити по 200/300 листів
Відповідь: Добрий день, журнал має бути саме 600 аркушів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій