Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районної ради Луганської області, розташованої за адресою: вул. Центральна, 31 смт Марківка, Марківського району, Луганської області
Очікувана вартість
24 318 968,00 UAH
UA-2020-11-19-002896-a 27eab7ca3bcd4276ad60e6c31fa57b3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лойко Олександр Іванович

+380506276631 Loyko.dbac@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Лойко Олександр Іванович
+380506276631
Loyko.dbac@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 17:22
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:54
Очікувана вартість: 24 318 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районної ради Луганської області, розташованої за адресою: вул. Центральна, 31 смт Марківка, Марківського району, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, смт Марківка, вул. Центральна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконаны роботи Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:17
ДОдаток 6.docx
19 листопада 2020 17:17
Відомість обємів робіт (1).rtf
19 листопада 2020 17:17
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-30-000022 ● dc9a4e866b684f1f973443267a93b937
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-11-19-002896-a 19.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-09 10:39:05

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції опорного закладу загальної середньої освіти Марківська гімназія Марківської районної ради Луганської області, розташованої за адресою: вул. Центральна, 31, смт Марківка, Марківського району, Луганської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-19-002896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-14 13:20:03

пояснення

Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка опублікована в системі «Prozorro» (https://www.dzo.com.ua/tenders/10936794). Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очукувану вартість.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" 21 073 027,98
UAH з ПДВ
21 073 027,98
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОЗАХИСТ" 21 975 485,16
UAH з ПДВ
21 975 485,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:25
Довідка МВС України.pdf
03 грудня 2020 13:33
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_Т,ДЦ_ОС.rar
03 грудня 2020 13:32
455.imd
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ОПРОС.rar
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ОПР.rar
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ЛС.rar
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ИВР.rar
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ЕНРСМЗ.rar
03 грудня 2020 13:32
ДЦ_ДЦ.rar

Публічні документи

05 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
05 грудня 2020 12:44
Проект договору.rar
05 грудня 2020 12:44
План фінансування.rar
05 грудня 2020 12:44
Ліцензія,дозвіл.rar
05 грудня 2020 12:44
Календарний графік.rar
05 грудня 2020 12:44
Довідка працівники.rar
05 грудня 2020 12:44
Виписка,накази.rar
05 грудня 2020 12:44
Таблиця ОПР_АР.rar
05 грудня 2020 12:44
Обектний кошторис.rar
05 грудня 2020 12:44
Локальний кошторис.rar
05 грудня 2020 12:44
288.imd
05 грудня 2020 12:44
Договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
Переможець 21 073 027,98
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
21 073 027,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 22:27
Доп._4_88.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 22:26
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:55
3 к 88_0001.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 13:26
2 к 88_0001.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 13:24
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 08:47
1 к 88_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 08:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:52
Договір укладений
30 грудня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML