Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календар настінний квартальний
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2020-11-19-002775-b 80b2fa85fb144b93a7bfb143fce4f1e3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вальчук Наталія Сергіївна

380969107630 zakupivli_vizar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укроборонпром ДП "ЖУЛЯНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ВІЗАР"
Код ЄДРПОУ: 14311175
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВИШНЕВЕ, ул. Ломоносова 1
Контактна особа: Вальчук Наталія Сергіївна
380969107630
zakupivli_vizar@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт.
Календар настінний квартальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія В розмірі 20% протягом 5-ти робочих днів з дати укладення договору Аванс 5 Робочі 20
Iнша подія В розмірі 80% протягом 5-ти робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі або видаткової накладної Пiсляоплата 5 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 14:44
Ескіз макета календаря на 2021 рік....doc
19 листопада 2020 16:00
Конкурсна документація.docx
19 листопада 2020 16:00
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо макету
Дата подання: 24 листопада 2020 11:12
Дата відповіді: 24 листопада 2020 14:42
Доброго дня. Макет для друку календаря розробляє учасник? Потрібно розробити індивідуальний дизайн макетів рекламних полів і сіток?
Відповідь: У п. 1.3. розділу 1 проекту договору зазначено, що "ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 10 робочих днів з дня підписання Договору зобов’язується направити на електронну пошту ПОКУПЦЯ:vizar_zbyt@ukr.net,для затвердження ескіз Товару, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується протягом 5 робочих днів з дати його отримання, затвердити даний ескіз Товару або направити ПОСТАЧАЛЬНИКУ відповідну обґрунтовану відмову". Тому так, макет для друку розробляє учасник.
Крім того, у графі "Шапка" технічної специфікації до конкурсної документації (Додаток № 3) міститься вимога щодо індивідуального дизайну.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій