Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння для зали очікування, стільці та крісла офісні
Очікувана вартість
145 700,00 UAH
UA-2020-11-19-002049-c 8eba5db26a81447c9c77d89596759a57
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маленко Світлана Петрівна

380445371002 rudik.desna2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 21467676
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19
Контактна особа: Маленко Світлана Петрівна
380445371002
rudik.desna2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 145 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 457,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сидіння потрійне для зали очікувань Матеріал сидіння та спинки - еко шкіра або шкірозамінник, Металеві підлокітники з м'якими накладками. База - Металева хромована. верхній шар: 100% поліуретан Колір: сірий -2 шт; червоний-1 шт (1690*470*840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
2 штуки
Сидіння зі столиком для зали очікувань Матеріал сидіння та спинки - еко шкір або шкірозамінник, ергономічної форми. Металеві підлокітники з м'якими накладками. База - Металева хромована. верхній шар: 100% поліуретан Колір червоний (1500*470*840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
14 штуки
Стілець Матеріал сидіння та спинки - еко шкіра або шкірозамінник База: металева. Матеріал: шкірозамінник Колір сидіння: чорний Призначений для відвідувачів, м'яке сидіння і спинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
43 штуки
Крісло офісне Висота посадки: 46-53 см Висота спинки: 76 см Висота підлокітників: 65-72 см Ширина моделі: 55 см Глибина моделі: 58 см Висота моделі: 116-123 см Оббивка: еко шкіра Колір оббивки: чорний Підлокітники: пластик Основа: метал хромований Опори: прогумовані ролики Внутрішній каркас: фанера/метал Максимальне навантаження по вазі: 120 кг Наявність: режиму гойдання, регулювання жорсткості гойдання, регулювання висоти посадки. Особливості: декоративна прошивка на сидінні та спинці (470*440)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, Драйзера, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 10:07
Проект договору.docx
19 листопада 2020 10:07
Оголошення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 137 700,00
UAH з ПДВ
137 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 13:20
Статут New.pdf
30 листопада 2020 13:20
протокол №2.pdf
30 листопада 2020 13:20
довідка взяття на облік пдв.pdf
30 листопада 2020 13:20
Відомості.pdf
30 листопада 2020 13:20
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2020 13:20
Виписка.pdf
30 листопада 2020 13:20
Форма КП.pdf
30 листопада 2020 13:20
Гарантійний лист 24.pdf
30 листопада 2020 13:20
ScanТех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
Переможець 137 700,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:57

Документи

01 грудня 2020 11:57
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:55
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
137 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 11:57
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:55
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:25
Специфікація.PDF укладений
14 грудня 2020 11:20
Договір.PDF укладений
14 грудня 2020 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 950,00 UAH)