Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (Реагенти до біохімічного аналізатора Сапфір)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-11-19-001506-c 7232169b375742eb9ea098f93d483dfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нижник

+380633718044 nyzhnyknatalia530@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Наталія Нижник
+380633718044
nyzhnyknatalia530@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:12
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Аланін-амінотрансфераза (АЛТ) ліквіUV, модифікований IFCC метод, повний набір 4х250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 38556 — Набір аланін-амінотрансферази
1 штуки
Альбумін лікватор, повний набір, набір на 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30155 — Набір реагентів для вимірювання альбуміну
1 штуки
Альфа-амілаза, лікватор, повний набір; набір 12x10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 38502 — Амілазний комплект
1 штуки
Аспартат-амінотрансфераза (ACT) лікві UV, модиф. IFCC метод, повний набір, набір 4х250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 38499 — Комплект для визначення активності аспартат амінотрансферази
5 штуки
ауто-Білірубін-З ліквіколор колорометричний тест, DPD метод, для автоматичних аналізаторів 375 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30157 — Набір реагентів для вимірювання білірубіну
4 штуки
ауто-Білірубін-П ліквіколор колорометричний тест, DPD метод, для автоматичних аналізаторів 375 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30157 — Набір реагентів для вимірювання білірубіну
1 штуки
Аутокал калібратор, 4x5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30216 — Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії
2 штуки
ауто-Креатинін ліквіколор, колориметричний кінетичний метод, Реакція-Яффе, для автоматичних аналізаторів, повний набір 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30161 — Набір реагентів для визначення вмісту креатиніну
1 штуки
Білірубін лікватор, повний набір 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30157 — Набір реагентів для вимірювання білірубіну
1 штуки
Гамма-глутамінтрансфераза лікватор 10х10 Мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 38507 — Комплект для вимірювання гамма-глютаміл-транспептидази
1 штуки
Загальний білок, 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30181 — Набір реагентів для вимірювання загальних білків
1 штуки
Лужна фосфатаза лікватор, повний набір, набір 8х50 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 33165 — Набори лужної фосфатази
1 штуки
Сечова кислота лікватор, повний набір 4х30 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53583 — Сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
1 штуки
Сечовина ліквіUV, повний набір 8х50 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 53590 — Сечовина (Urea) IVD, реагент
1 штуки
Тригліцериди GPO лікватор моно, повний набір 4х100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30182 — Набір реагентів для вимірювання тригліцеридів
2 штуки
Холестерин лікватор, повний набір 4х100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30159 — Набір реагентів для вимірювання холестерину загального
1 штуки
Хуматрол Н 6x5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 41823 — Багатокомпонентний коінічний хімічний контроль, аналізований, абнормальний
1 штуки
Хуматрол П 6x5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 41821 — Багатокомпонентний клінічний хімічний контроль, аналізований, абнормальний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані реактиви здійснюються в безготівковому порядку протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару.У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:43
Порівняльна таблиця змінdocx.docx
23 листопада 2020 13:43
ЗМІНИ ТД Лікарські засоби.doc
23 листопада 2020 13:43
ЗМІНИ до ТЗ.docx
19 листопада 2020 09:37
Проект договору.docx
19 листопада 2020 09:37
ТД Лікарські засоби.doc
19 листопада 2020 09:37
Технічне завданняdocx.docx
23 листопада 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 13:43
Порівняльна таблиця змінdocx.docx
23 листопада 2020 13:43
ЗМІНИ ТД Лікарські засоби.doc
23 листопада 2020 13:43
ЗМІНИ до ТЗ.docx
19 листопада 2020 09:37
Проект договору.docx
19 листопада 2020 09:37
ТД Лікарські засоби.doc
19 листопада 2020 09:37
Технічне завданняdocx.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МТВ
Дата подання: 21 листопада 2020 20:00
Дата відповіді: 23 листопада 2020 13:31
Шановний замовник, поясніть будь ласка, з якої причини, ні форма випуску, ні кількість, не може бути змінена??? У разі якщо пропонується еквівалент, що мається на увазі товар зі схожими характеристиками іншого виробника, однакова фасовка на кожну з позиції бути не може! Дана характеристика ніяк не впливає на роботу з реактивом, на її технічні якості та собівартість тесту. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації. Якщо відповідні зміни в тендерну документації не будуть внесені, гарантуємо Вам подачу скарги на умови тендерної документації до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!Зміни до тендерної документації внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБЛАЙФ" 44 056,18
UAH з ПДВ
44 056,18
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старичков Андрій Валерійович 44 800,90
UAH з ПДВ
44 800,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:41
МВС_21.12.pdf
15 грудня 2020 14:12
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:58
_ІЛ ліцензування.pdf
15 грудня 2020 13:58
_ГЛ МВС.pdf
15 грудня 2020 13:58
Довідки переможця.pdf
04 грудня 2020 15:15
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:00
Пропозиція Лаблайф.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 19:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:22
Цінова пропозиція.PDF
04 грудня 2020 19:22
Лист ст. 17.PDF
04 грудня 2020 19:22
Лист персональні дані.PDF
04 грудня 2020 19:22
Лист ліцензування.PDF
04 грудня 2020 19:22
Довідка санкції.PDF
04 грудня 2020 19:22
відгук.pdf
04 грудня 2020 19:22
витяг з ЄДР.PDF

Конфіденційні документи

04 грудня 2020 19:22
Копія паспорту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканована кольорова копія з оригіналу

04 грудня 2020 19:22
ід.номер.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканована кольорова копія з оригіналу

04 грудня 2020 19:22
Довідка ЄП 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканована кольорова копія з оригіналу

04 грудня 2020 19:22
Довідка ЄП 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканована кольорова копія з оригіналу

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБЛАЙФ"

ФОП Старичков Андрій Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАБЛАЙФ"
#38683189
Переможець 44 056,18
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБЛАЙФ"
#38683189
44 056,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:52
Додаткова № 2 до договору № 275.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:23
Додаткова угода №1 до договру №275.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:02
Договір № 275pdf.pdf укладений
24 грудня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести наступні зміни до договору №275 від 24.12.2021 року та викласти п.5.4 Договору та п.12.1 Договору в наступній редакції: "5.4.Строк поставки товару з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року.Поставка здійснюється окремими партіями відповідно до заявки протягом 5 календарних днів з моменту її узгодження(усної,письмової заявки або електронної заявки)" "12.1Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з 1 січня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити суму Договору № 275 від 24.12.2020 року на суму 2000 грн (Дві тисячі гривень 00 коп.) та викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: "3.3. Загальна вартість цього Договору 42 029,60 грн. (Сорок дві тисячі двадцять дев'ять гривень 60 коп.) у т.ч. ПДВ - 2749,60 грн."
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 029,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 749,60 UAH)