Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення опалого листя з території Заводського району м. Миколаєва
Очікувана вартість
189 100,00 UAH
UA-2020-11-18-011732-c 174fea26583c4c13baa1a9a66b08de85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Яковина

+380512362287 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 12:01
Очікувана вартість: 189 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 782,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5673 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1575.8 метр кубічний
Вивезення опалого листя з території Заводського району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  23 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:51
протокол внесення змін до ТД.pdf
03 грудня 2020 15:51
ТД ВИВЕЗЕННЯ ОПАЛОГО ЛИСТТЯ РЕДАКЦІЯ 1 .doc
03 грудня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:51
протокол внесення змін до ТД.pdf
03 грудня 2020 15:51
ТД ВИВЕЗЕННЯ ОПАЛОГО ЛИСТТЯ РЕДАКЦІЯ 1 .doc
18 листопада 2020 17:00
ТД ВИВЕЗЕННЯ ОПАЛОГО ЛИСТТЯ.doc
18 листопада 2020 16:57
ТД ВИВЕЗЕННЯ ОПАЛОГО ЛИСТТЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович 185 944,40
UAH з ПДВ
185 944,40
UAH з ПДВ
Документи
ОРЕНДНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 4 188 402,65
UAH з ПДВ
188 402,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІК-СПЕЦСЕРВІС" 189 100,00
UAH з ПДВ
189 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:53
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:51
торгівля людьми.pdf
16 грудня 2020 09:21
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:20
МТБ (уточнений).pdf
10 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:50
Ст.17.pdf
10 грудня 2020 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 15:49
проект договору.pdf
10 грудня 2020 15:49
ПАСПОРТ+ІНН.pdf
10 грудня 2020 15:48
Довідка Банку.pdf
10 грудня 2020 15:48
Витяг з ЭДР.pdf
10 грудня 2020 15:48
аналогічний досвід.pdf
10 грудня 2020 15:46
субпідряд.pdf
10 грудня 2020 15:46
ст.41.pdf
10 грудня 2020 15:46
система оподаткування.pdf
10 грудня 2020 15:46
середньо ринкова ціна.pdf
10 грудня 2020 15:46
Розміщення транспорту.pdf
10 грудня 2020 15:46
недостовірні дані.pdf
10 грудня 2020 15:46
ліцензії та дозволи.pdf
10 грудня 2020 15:46
лист-гарантія.pdf
10 грудня 2020 15:46
корисливі мотиви.pdf
10 грудня 2020 15:46
захист довкілля.pdf
10 грудня 2020 15:46
види діяльності.pdf
10 грудня 2020 15:44
Працівники.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №35-к-тр Волошин.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №33-к-тр Макаров.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №31-к-тр Кияшко.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №25 Запорожченко.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №11 Євмененко.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №10 Распопова.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №9 Деревйов.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №4 Муалла.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №3 Дмитриєва.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №2 Дмитриєв.pdf
10 грудня 2020 15:44
Наказ №1 Бойко.pdf
10 грудня 2020 15:42
ТП 5471 власний траспорт.pdf
10 грудня 2020 15:42
МТБ.pdf
10 грудня 2020 15:42
Довідка МРЕВ.pdf
10 грудня 2020 15:39
Протокол Н1.7Z
10 грудня 2020 15:39
Наказ Фролова Ю.1.7Z
10 грудня 2020 15:39
Лист до БГ №11852-20.7z
10 грудня 2020 15:39
Лист для клієнті1.7z
10 грудня 2020 15:39
Гарантія 11852-20.7z
10 грудня 2020 15:39
Витяг із Статут1.7z
10 грудня 2020 15:39
Банківська ліцензі1.7z
10 грудня 2020 15:39
oledata.mso

Публічні документи

10 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
10 грудня 2020 12:50
Довідка+Виписка 23974.pdf
10 грудня 2020 12:49
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 12:41
Довідка що до Статуту.pdf
10 грудня 2020 12:41
Фінансова звітність.pdf
10 грудня 2020 12:40
МТБ.pdf
10 грудня 2020 12:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:30
Довідка (1).pdf
09 грудня 2020 15:30
Акти до договору 034.PDF
09 грудня 2020 15:30
Статут.PDF
09 грудня 2020 15:30
Тендерна пропозиція .pdf
09 грудня 2020 15:30
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 15:30
Загальні відомості.pdf
09 грудня 2020 15:30
Довідка ст. 17.pdf
09 грудня 2020 15:30
Довідка на підписанта.pdf
09 грудня 2020 15:30
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Негура Іван Васильович

РСУ №4

ТОВ "НІК-СПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович
#2750901079
Переможець 185 944,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 09:54

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. П. 5.1. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником встановлено вимоги до учасника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як : 1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, техніки, матеріально-технічної бази; 2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вимог п. 5.2. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та Додатку №3 до Тендерної документації Учасник надає довідку з переліком наявного обладнання(транспортних засобів). Матеріально-технічної бази(територія, на якій розміщуються техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення)та технологій (у разі наявності) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Учасником до електронної системи закупівель завантажено файл «МТБ.pdf» у якому відсутні необхідна кількість та перелік техніки, яку обов’язково повинен мати Учасник. На виконання вимог п. 5.2. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та Додатку №3 Тендерної документації Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та або трудові угоди( укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею)тощо). Учасником до електронної системи закупівель завантажено файл «Працівники.pdf» в якому зазначається перелік працівників, проте до електронної системи закупівель завантажено наказів про прийняття працівників більше ніж працівників зазначено у довідці від 25 листопада 2020 року № 11/112. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович
#2750901079
185 944,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:58
Додаткова угода № 4від 01.02.2021.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:19
Додаткова угода №3від 21.01.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
Додаткова угода №2 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:55
Додаткова угода від 30.12.2020 №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:22
Договір від 28.12.2020 №юр ТК -169.pdf укладений
28 грудня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: юр/ТК -169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: юр/ТК -169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: юр/ТК -169
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: юр/ТК -169
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 944,40
UAH