Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із ремонту принтерів та багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-11-18-011695-c ● b5b2ed4bdca14cb198fbc943b9898166
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 21084076 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олена Бугайко +380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 16:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 16:52 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2020 15:10 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Категорія замовника.
Орган соціального страхування.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути
Згорнути
Орган соціального страхування.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із ремонту принтерів та багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
—
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 16:56 |
18_11_Додаток_3.pdf | |
18 листопада 2020 16:56 |
18_11_Додаток_2.pdf | |
18 листопада 2020 16:56 |
18_11_Додаток_1.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Копі Прінт Сістем" #38116752 |
Переможець |
9 998,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:14
|
Договір_ремонт.pdf | укладений |
16 грудня 2020 17:13
|