Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогірська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403143 |
Місцезнаходження: | 30200, Україна , Хмельницька обл., Білогір’я, вул.Шевченка, 44 |
Контактна особа: |
Прадун Катерина Дмитрівна +380384121255 bsr_bil@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 16:58 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 1 224 826,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 248,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.2.1. Оплата вартості спожитого обсягу газу за розрахунковий період здійснюється протягом 7 банківських днів на підставі акту приймання-передачі газу або видаткової накладної та рахунку Постачальника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 16:54 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
18 листопада 2020 16:54 |
Додаток 4 технічні вимоги.docx | |
18 листопада 2020 16:54 |
Додаток 3 ст. 17.docx | |
18 листопада 2020 16:54 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx | |
18 листопада 2020 16:54 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
18 листопада 2020 16:54 |
ТД газ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000011 ● 89a7d6d494ad4c6da208dac715c3e3a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2021 № 129
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 24.02.2021 № 129
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2020-11-18-011651-c 18.11.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-12 15:00:27
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-18-011651-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Білогірською селищною радою (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ" код юридичної особи в ЄДРПОУ (41087491) про постачання природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо) від 28.12.2020 за №848.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 11.01.2021 №1, 12.01.2021 №2, 13.01.2021 №3, 14.01.2021 №4, 15.01.2021 №5, 20.01.2021 №6, 22.01.2021 №7, 25.01.2021 №8, 27.01.2021 №9 до Договору від 28.12.2020 за №848?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-16 16:32:46
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Білогірська селищна рада повідомляє, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 18 листопада 2020 року селищною радою було розпочато процедуру закупівлі природного газу.
Відповідно до оголошення 07 грудня 2020 року було проведено аукціон на який ТзОВ «Кастум» вийшло з Тендерною пропозицією 565 800,00 грн.
28 грудня 2020 року між Білогірською селищною радою та ТзОВ «Кастум» було підписано та оприлюднено договір на постачання природного газу № 848.
В січні 2021 року ТзОВ «Кастум» звернулося до селищної ради з проханням внести зміни в договір постачання природного газу № 848 від 28.12.2020 року, а саме: збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас внесення таких змін до даного Договору повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим уповноваженим органом.
Відповідно до вищенаведеного на підтвердження коливання ціни на ринку природного газу ТзОВ «Кастум» надало:
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 1/21 від 04 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 1 від 11.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 11/21 від 05 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 2 від 12.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 38/21 від 12 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 3 від 13.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 53/21 від 12 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 4 від 14.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 79/21 від 14 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 6 від 20.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 130/21 від 20 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 7 від 22.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 151/21 від 22 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 8 від 25.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово – промислової палати № 189/21 від 26 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду № 9 від 27.01.2021;
Щодо додаткової угоди № 5 від 15 січня 2021 року то потрібно зазначити, що це була додаткова угода на зміну реквізитів Білогірської селищної ради, яка не змінювала істотних умов договору.
Документальне підтвердження підстав зміни договору постачання природного газу № 848 від 28.12.2020 року, а саме: копії цінових довідок Харківської торгово – промислової палати додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь по висновку У відповідь на висновок від 23.03.2021 року стосовно зобов’язання привести у відповідність до Закону істотні умови договору № 848 від 28.12.2020 року та оприлюднити їх у встановлені законом строки повідомляємо наступне. Замовником було надіслано постачальнику ТОВ «КАСТУМ» лист № 633 від 26.03.2021 року про результати моніторингу та про висновок Держаудитслужби стосовно усунення порушень шляхом приведення істотних умов договору у відповідність до початкової редакції. В телефонному режимі представник ТОВ «КАСТУМ» повідомив, що ними було дотримано усіх умов по зміні ціни за одиницю товару, які зазначені як у договорі так, і у законодавстві, було надано обґрунтоване документально підтверджене коливання ціни такого товару на ринку, а саме довідки Харківської торгово – промислової палати. Відповідно до розділу Х «Строк дії Договору та інші умови» Договору № 848 від 28.12.2020 року визначено наступні умови: «10.4. Припинення чи розірвання Договору можливе за взаємною згодою Сторін шляхом підписання додаткової угоди до Договору або за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін на підставі та в порядку, встановлених чинним законодавством України та Договором. 10.5. Усі зміни та доповнення до Договору оформлюються письмово, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками (за наявності). 10.6. Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 10.10. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, у тому числі пов'язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосованими до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.» Тобто, Замовник самостійно не може в односторонньому порядку внести зміни до договору, або ж розірвати його. Обов’язковим є наявність згоди для укладення додаткових угод, двосторонніх підписів, завірення печатками сторін. Крім того, відповідно до частини 1 ст. 651 Цивільного кодексу України «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Так, як укладеним Договором № 848 від 28.12.2020 року та чинним законодавством не передбачено можливість розірвання Договору в односторонньому порядку чи внесення змін до істотних умов договору, на вимогу Висновку повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень в односторонньому порядку. А також, неможливо виконати вимоги Висновку в двосторонньому порядку, оскільки ТОВ «КАСТУМ» не погоджується на розірвання додаткових угод та вважає, що додаткові угоди були укладені згідно з умовами договору та законодавства, а відтак зазначені порушення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області вважають безпідставними. На балансі Білогірської селищної ради знаходяться об’єкти соціальної сфери, а саме: заклади загальної середньої освіти (Білогірський опорний заклад загальної середньої освіти ім. І.О. Ткачука, Квітневський ліцей, Гулівецький ліцей, Перерослівський ліцей, Соснівська гімназія, Денисівська гімназія, Окіпська початкова школа, Жемелинецька початкова школа), дошкільні заклади (Денисівський дошкільний заклад) та позашкільний заклад (Будинок творчості школярів). Розірвання договору в січні 2021 року потягнуло б за собою відключення вищезазначених закладів від газопостачання, що в свою чергу, спричинило б негативні наслідки, а саме: недотримання температурного режиму в закладах освіти громади, розмерзання системи опалення та значні витрати з місцевого бюджету на ремонт, соціальну напругу серед населення, зриву освітнього процесу та не забезпечення належних умов навчання дітей, перебування працівників в закладах Замовника. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись рекомендацій, що визначені у Вашому висновку, та неухильно дотримуватись норм чинного законодавства. Додатки на 2 арк.: 1. Лист директору ТОВ «КАСТУМ».
2021-03-30 16:24:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 14 Наказу № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
565 800,00
UAH з ПДВ
|
565 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
596 160,00
UAH з ПДВ
|
596 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
606 924,00
UAH з ПДВ
|
606 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
753 480,00
UAH з ПДВ
|
753 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
828 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Переможець |
565 800,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 11:11
|
Додатковий договір _ 9.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 15:51
|
Додатковий договір _ 8.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 16:23
|
Додатковий договір _ 7.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 17:33
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:01
|
Додаткова угода _ 5.pdf | зміни до договору |
16 січня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:35
|
Додатковий договір _ 4.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 17:52
|
Додатковий договір _ 3.pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 10:04
|
Додатковий договір _ 2 газ.pdf | зміни до договору |
13 січня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 17:23
|
Додаткова _ 1.pdf | зміни до договору |
12 січня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:25
|
Договір газ.pdf | укладений |
28 грудня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із зміною рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |