Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Класифікатор ДК021:2015 код 7132000-7) Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт вул. Михайла Салтикова - Щедріна в м. Ужгород"
Очікувана вартість
428 000,00 UAH
UA-2020-11-18-011181-c f625415818394bd6b04bd0d1c602ffb4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312613241 g.dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312613241
g.dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 16:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 16:37
Початок аукціону: 02 грудня 2020 12:23
Очікувана вартість: 428 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,17%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
(Класифікатор - ДК 021:2015) Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Михайла Салтикова-Щедріна в м. Ужгород» (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) на лоти (частини предмета закупівлі) не передбачається. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Михайла Салтикова-Щедріна в м. Ужгород», , код ДК 021:2015: 71320000-7
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, м. Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться протягом 5-ти робочих днів з дня підписання сторонами актів прийому передачі у розмірі 100% вартості виконаних робіт при наявності фінансування з міського бюджету. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи – для замовників, визначених у пунктах1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт вул. Михайла Салтикова-Щедріна в м. Ужгород" ДК 021:2015 код 71320000-1 – Послуги з інженерного проектування Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:33
Оголошення.doc
18 листопада 2020 16:33
Додаток 3 Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ 299 500,00
UAH з ПДВ
299 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович 404 000,00
UAH з ПДВ
404 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
#2568002711
Рішення скасоване 299 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:34
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЯН ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ
#2568002711
Відхилено 299 500,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:37
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович
#2881713312
Переможець 404 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:47

Документи

04 грудня 2020 10:45
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:35
Повідомлення

Документи

Документи

24 грудня 2020 15:45
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович
#2881713312
404 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 15:45
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 19:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:09
ДУ Салтикова-Щедріна (1).PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:39
Договір укладений
30 грудня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 20-72/1217442
Договір:
Номер додаткової угоди: 20-72|121742
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 354 385,97
UAH (в тому числі ПДВ 59 064,33 UAH)