Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): персональні комп’ютери
Очікувана вартість
183 000,00 UAH
UA-2020-11-18-009431-c cd973871f7844a86a777f7520c796043
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Кузнецов

+380991228962 kuznetsov.dzr@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43156341
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/rule/vykonkom/departs/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 36
Контактна особа: Роман Кузнецов
+380991228962
kuznetsov.dzr@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«13» жовтня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-10-13-007147-c». Проте станом на «28» жовтня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок електронний аукціон не відбувся, торги були відмінені.
«29» жовтня 2020 року замовником вдруге було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено вдруге закупівлю «UA-2020-10-29-007282-c». Проте станом на «14» листопада 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок – аукціон не відбувся, торги були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що електронний аукціон не відбувся двічі, Замовником було відмінено дві процедури закупівлі відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) за предметом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): персональні комп’ютери – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– «30210000-4» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:50
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Переговорна процедура закупівлі проводиться відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, учасник повинен надати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина): персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником акту приймання-передачі та видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:35
48.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 179 984,70
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:50

Документи

19 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:49
49.pdf
19 листопада 2020 16:49
1 переговори.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
179 984,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:49
49.pdf
19 листопада 2020 16:49
1 переговори.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:52
80.pdf укладений
30 листопада 2020 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 984,70
UAH (в тому числі ПДВ 29 997,45 UAH)