Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» за кодом ДК 021:2015 72250000-2 (Послуги супроводження програмного комплексу бухгалтерського та управлінського обліку та управління персоналом)
Очікувана вартість
447 900,00 UAH
UA-2020-11-18-006311-a 2df9bf6ae06c4d0f8d4b3a358f11a9c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухарчик Віктор

+380487293800 omts-amp@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Кухарчик Віктор
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:26
Очікувана вартість: 447 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 479,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» за кодом ДК 021:2015 72250000-2 (Послуги супроводження програмного комплексу бухгалтерського та управлінського обліку та управління персоналом)

Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги супроводження програмного комплексу бухгалтерського та управлінського обліку та управління персоналом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих Послуг Замовник здійснює оплату згідно виставленого Виконавцем рахунку. Власні кошти Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:49
6.1. Тендерна документація (Управління персоналом).docx
18 листопада 2020 18:49
Проєкт договору.docx
18 листопада 2020 18:49
6.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Санкційне програмне забезпечення
Дата подання: 19 листопада 2020 10:02
Дата відповіді: 24 листопада 2020 09:53
Добрий день! З оголошеної Замовником закупівлі очевидно, що ви використовуєте та маєте намір надалі користуватися (обслуговування, конфігурування та подальший розвиток) програмним забезпеченням «1С-Підприємство 7.7», який є санкційним продуктом. Відповідно Указу Президента України від 14 травня 2020 року №184/2020, яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до юридичних осіб, що пов’язані з виробництвом та реалізацією програмних продуктів «Парус», «1С» та їх похідних. Зокрема, заборона здійснення державних закупівель товарів, послуг, робіт та використання державними підприємствами, установами і організаціями України програмних продуктів ''1C: Бухгалтерія 8 для України'', ''1C: Бухгалтерія 8 для України Базова'', ''1C: Бухгалтерія 8 для України. Учбова версія'', ''1C: Підприємство 8. Торгівля для приватних підприємців України'', ''1C: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України'', ''1C: Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України Базова'', ''1C: Підприємство 8. Управління торгівлею для України'', ''1C: Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України'', ''1C: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України'', ''1C: Підприємство 8. Зарплата і Управління Персоналом для України Базова'', ''1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України'' (''1С: Управління торговим підприємством 8, 1С: УТП8''), ''1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для бюджетних установ України'' (''1С бухгалтерія 8 для бюджетних установ''), ''1С: Підприємство 8. Зарплата та кадри для бюджетних установ України'' (''1С: Зарплата та кадри для бюджетних установ України''), ''1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України'', ''1С: Підприємство 8. Документообіг КОРП для України'', ''1С: Підприємство 7.7. Бухгалтерський облік для України'' (1С:Бухгалтерія 7.7.), ''1С: Торгівля і Склад 7.7. для України'', ''1С: Зарплата і Кадри 7.7. для України'', ''1С: Підприємство 7.7. Комплексна поставка для України'', ''1С: Підприємство 7.7. Виробництво+Послуги+Бухгалтерія для України'', ''BAS ERP'', ''BAS Управління холдингом'', ''BAS Документообіг КОРП'', ''BAS Управління торгівлею'', ''BAS Роздрібна торгівля'', ''UA-Бюджет''. Вимагаємо відмінити дану державну закупівлю, оскільки це є порушенням Указу Президента України від 14 травня 2020 року №184/2020, яким введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комінтетом розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне:
Програмні модулі 1С 7.7 та 1С 8.3 на даний момент представляють собою спеціалізовану конфігурацію Одеської філії ДП «АМПУ», яка не оновлюється розробником та не пов’язано з початковим кодом розробника, який входить до переліку Додатку 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Окрім того, слід зазначити, що послуги, які являються предметом закупівлі, є наступним етапом для наступного етапу діджиталізації та переходу на інший програмний продукт (зазначено в п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації), який зодовольняє рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДІАЛОГ" 447 900,00
UAH
443 421,00
UAH
Документи
ФОП НОВОСЬОЛОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 447 900,00
UAH
447 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 січня 2021 10:54
Електронний підпис
16 січня 2021 10:54
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2021 10:54
Довідка МВС.pdf
06 січня 2021 09:52
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
08 грудня 2020 13:16
Лист-згода.pdf
08 грудня 2020 13:16
Діалог Статут.pdf
08 грудня 2020 13:16
Лист про працівників.pdf
08 грудня 2020 13:16
Довідка стаття 17.pdf
08 грудня 2020 13:16
Пояснювальна записка.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 21:14
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 21:13
гарантія новосьолов.zip.p7s
08 грудня 2020 21:13
гарантія новосьолов.zip
08 грудня 2020 21:13
паспорт1.pdf.p7s
08 грудня 2020 21:13
паспорт1.pdf
08 грудня 2020 21:13
паспорт.pdf.p7s
08 грудня 2020 21:13
паспорт.pdf
08 грудня 2020 21:13
ідентифікаційний код.pdf
08 грудня 2020 21:13
довідка про учасника.pdf
08 грудня 2020 21:13
технічні вимоги.pdf.p7s
08 грудня 2020 21:13
технічні вимоги.pdf
08 грудня 2020 21:13
довідка довкілля.pdf.p7s
08 грудня 2020 21:13
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДІАЛОГ"

ФОП НОВОСЬОЛОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДІАЛОГ"
#38155812
Переможець 443 421,00
UAH
13 січня 2021 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2021 14:43

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пп.3.4 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДІАЛОГ" надано засвідчену копію наказу про призначення директора Бляхарського А.В. від 20.04.2012 р. №1, який викладено російською мовою. Водночас замовником у пункті 7 Розділу І Тендерної документації вимагається оформлення учасниками своїх документів українською мовою, за винятком проектної, технічної документації, документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які в разі викладення в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 7 Розділу І Тендерної документації «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно такі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати/завантажити копію наказу про призначення директора Бляхарського А.В. від 20.04.2012 р. №1 разом з його автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДІАЛОГ"
#38155812
443 421,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 09:35
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 14:19
2932-В-ОДФ-21.pdf укладений
09 лютого 2021 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 532 105,20
UAH (в тому числі ПДВ 88 684,20 UAH)