Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (обстеження та оцінка технічного стану будівлі)
Очікувана вартість
91 800,00 UAH
UA-2020-11-18-004850-a e98d049121b641fca47128a8a19831ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 yanina1406@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
yanina1406@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 15:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 91 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 459,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 71631300-3 послуги з технічного огляду будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обстеження та оцінка технічного стану будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Автобусна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 90 календарних днів з моменту надання послуг (підписання акту наданих послуг) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:37
Проект договору.doc
18 листопада 2020 15:37
ЗДО _253 (паспорт).pdf
18 листопада 2020 15:37
ОГОЛОШЕННЯ - СЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2020 10:17
Дата відповіді: 20 листопада 2020 13:19
Просимо Вас видалити з складу тендерної документації дискримінаційні вимоги, які суперечать статті 5 ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме: 1. у п. 8 Таблиці 2 Додатку №2 до оголошення Замовник вимагає від учасників у складі тендерних пропозицій надати «Дійсний договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, що відповідає предмету закупівлі, укладений з учасником процедури закупівлі». Відповідно до Законодавства України, вищезазначений договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, укладається за власним бажанням у разі потреби. Замовник не може примушувати учасників укладати в обов’язковому порядку відповідний договір, адже Законодавством відсутня норма щодо обов’язкового укладання відповідного договору перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Також, згідно предмету закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань будівлі Дошкільний заклад освіти (ясла-садок) №253 «Малятко», 69034, вул.Автобусна,11, м. Запоріжжя - ВІДСУТНЯ ПОТРЕБА ДОБРОВІЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ, ТОМУ ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИЙ ВИД РОБІТ НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ НЕБЕЗПЕЧНІ ВИДИ РОБІТ. Просимо Замовника видалити вимогу щодо надання договіру добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, що відповідає предмету закупівлі, укладений з учасником процедури закупівлі». 2. у п. 3 Додатку №2 до оголошення Замовник вимагає від учасників «відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій)». Вимагаючи від потенційних учасників Відгук який датований не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій) – Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України в Україні запроваджений адаптивний карантин до 30.11.2020 року включно, що ускладнює потенційним учасникам виконати вимогу зокрема, надати новий Відгук датований не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Просимо Замовника видалити дискримінаційну вимогу та надати можливість приймати участь учасникам які мають відповідні Відгуки які датовані раніше та/або пізніше зазначеного строку відповідно до Оголошення. НАГАДУЄМО! Замовнику та/або уповноваженим особам ЗАБОРОНЕНО ЗУ «Про Публічні закупівлі», встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, Замовник своїми діями та/або бездіяльності звужує коло учасників які можуть прийняти участь, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» - НЕ ПРИПУСТИМО! Дякую за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно звернення повідомляємо, що надання відгуку датованого не раніше десятиденного терміну, що передує даті розкриття пропозицій, повідомляємо, що документи пропозиції надають шляхом завантаження сканованих копій/оригіналів таких документів у електронну систему закупівель (ЕСЗ) через електронні майданчики, отже, Учасники, дотримуючись положень Постанови Кабінету Міністрів України в Україні № 641 від 22.07.2020 (зі змінами та доповненнями), мають можливість отримувати та завантажувати відповідні документи у електронному вигляді, з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Неможливість та/або заборону надання відгуків з відповідною датою видачі такого відгуку законодавчо не встановлено, а Учасником відповідно, таку неможливість не наведено.
Відповідно до норм статті 14, ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначати іншу інформацію передбачену діючим законодавством, яку Замовник вважає за необхідне включити до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Учасник не зазначає законодавчих обмежень або обставин, що позбавляють його можливість укласти договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Виходячи зі змісту оголошення Замовник не примушує Учасників укладати будь-які договори, так само, як і оформлення інших документів відповідно до зазначеного оголошення, при цьому відсутність законодавчо встановленого обов’язку укладання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності не позбавляє можливості всіх без виключення суб’єктів підприємницької діяльності укласти такий договорів у добровільному порядку. Такий договір є гарантією відшкодування Замовнику збитків, завданих неякісно наданими Виконавцем послуг.
Отже, вимоги оголошення, щодо надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та відгуку(ів), датованого не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, не є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ" 77 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 20:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:37
Технічна частина.rar
26 листопада 2020 20:37
Кваліфікація.rar
26 листопада 2020 20:37
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"
#34910814
Переможець 77 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 14:57

Документи

30 листопада 2020 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"
#34910814
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:00
договір.pdf укладений
07 грудня 2020 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 833,33 UAH)