Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2020-11-18-002793-c 43e455611a4148068f452ac9b9e0f20f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Борових

+380950170578 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харківська обл., Борівський район, селище міського типу Борова, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Контактна особа: Ольга Борових
+380950170578
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


послуги з обробки вогнезахисним розчином дерев'яних конструкцій ділянки горища лівого крила навчального корпусу ООЗ "Борівська загальноосвітня школа I-III ступенів №1"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з обробки вогнезахисним розчином дерев'яних конструкцій ділянки горища лівого крила навчального корпусу ООЗ "Борівська загальноосвітня школа I-III ступенів №1"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харківська область, смт.Борова, вул.Миру, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 листопада 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ОХОРОНИ ІНТЕР"
#38880129
Переможець 49 950,00
UAH
18 листопада 2020 10:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:02
додаткова1 до договору 195.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились п.2.2 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 950,00
UAH