Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15840000-8 КАКАО; ШОКОЛАД ТА ЦУКРОВІ КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (НОВОРІЧНІ ПОДАРУНКИ)»
Очікувана вартість
936 240,00 UAH
UA-2020-11-18-002763-b 265a3e307bb94c94ae38b43e170a8a33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:13
Очікувана вартість: 936 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 681,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7802 шт
ДК 021:2015 15840000-8 КАКАО; ШОКОЛАД ТА ЦУКРОВІ КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (НОВОРІЧНІ ПОДАРУНКИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Якуба Коласа, будинок 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 20:25
Перелiк_змiн Новорічні подарунки 2.docx
24 листопада 2020 20:25
Додаток_2_Технiчнi_характеристики зі змінами 2.docx
23 листопада 2020 15:35
Додаток_2_Технiчнi_характеристики зі змінами.docx
18 листопада 2020 16:03
Додаток_2_Технічні характеристики.docx
23 листопада 2020 15:35
Перелiк_змiн Новорічні подарунки.docx
23 листопада 2020 15:35
Додаток_4_Форма_тенд._пропозицii зі змінами.docx
18 листопада 2020 16:03
Додаток 4_Форма тенд. пропозиції.docx
23 листопада 2020 15:35
ТД_новорічні подарунки зі змінами від 23 11.docx
18 листопада 2020 16:03
ТД_новорічні подарунки.docx
18 листопада 2020 16:03
Додаток _3_проект договору.docx
18 листопада 2020 16:03
Додаток_1_вимоги до учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 листопада 2020 16:02
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:40
Шановний Замовник! Згідно розділу 3 ТД п. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагається надання у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал). Про те, не зазначено у якому вигляді слід надати дану відомість. Зазначаємо, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: – виписки з Єдиного державного реєстру; – довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації. – витягу з Єдиного державного реєстру. Просимо роз’яснити у якому саме вигляді слід надати дану відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, для виконання вашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником готуються зміни до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 листопада 2020 16:04
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:41
Відповідно розділу 3 ТД п. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (-и) з обслуговуючого банку (банків) про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який повинний бути виданий не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що період подачі пропозицій відповідно до відомостей майданчика триває з 18-11-2020, 16:01 по 04-12-2020, 18:00. Тобто, кінцевий строк подачі тендерних пропозицій являється 04-12-2020, 18:00. Тому, постає питання, як можливо надати довідки з обслуговуючого банку та витяг з ЄДР, як вимагається не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (04-12-2020, 18:00), якщо Учасник наприклад подасть свою тендерну пропозицію в період з 18-11-2020 по 26-11-2020 (що не суперечить, а ні ТД, а ні Закону України). Про те, дані довідки по суті вже будуть мати більшу давнину, аніж тижневу. Це дискримінаційні вимоги до учасника? Чи як трактувати дані вимоги Замовника у тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником готуються зміни до тендерної документації.
Щодо вимоги Замовника
Дата подання: 19 листопада 2020 17:23
Дата відповіді: 23 листопада 2020 15:01
Відповідно до умов ТД, строк поставки товарів – до 24 грудня 2020року, про що необхідно Учаснику надати лист про дане зобов’язання. Про те, якщо прорахувати терміни визначені Законом (аукціон призначено на 07-12-2020, 14:13. А після аукціону у Замовника є по 5 робочих днів для розгляду пропозицій першого та кожного наступного учасника, а також необхідний час дня визначення переможця закупівлі. Навіть, якщо Замовник вкладеться у 5 робочих днів і до числа 14.11.20 визначить переможця, то ще не слід забувати про 10 днів на оскарження рішень замовника, протягом яких договір не може бути укладений. Тобто, договір в кращому випадку буде укладений 24.12.2020 року, а термін поставки до 24.12.20р), то реально після підписання договору в кращому випадку залишиться 1 день для виготовлення та поставки товару, а це не багато не мало 7 802шт. На що в такому випадку розраховувати Учаснику при надання листа зобов’язання, якщо реальні терміни на поставку товару просто будуть відсутні. Просимо розяснити дану ситуацію, та відтермінувати строки поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з необхідністю здійснити оплату за поставлений товар до кінця 2020 року (Оплата здійснюється на підставі накладної), Замовник не має можливості змінити дату поставки товару.
Щодо вимоги Замовника
Дата подання: 20 листопада 2020 09:27
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:43
Згідно вимоги ТД, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Як розцінюється Ваша вимога надання довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами? Якщо у Учасника буде наявна заборгованості за кредитами, але не прострочена, то пропозиція такого учасника буде відхилена? Чи, можливо, мається на увазі ПРОСТРОЧЕНА відсутність (наявність) заборгованості за кредитами? Просимо роз’яснити та внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником готуються зміни до тендерної документації.
ДИСТРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 23 листопада 2020 17:50
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:39
Шановний Замовник! В даній закупівлі «новорічні подарунки», а саме у ТД та технічних вимогах Дод.2 до тендерної документації Ви відкрито звужуєте конкуренцію учасників та створюєте дискримінаційні вимоги до інших учасників закупівлі, оскільки закуповуєте лише продукцію конкретного виробника ТМ Roshen та конкретний набір «Новорічний годинник». Незважаючи на те, що продукція іншого виробника може бути набагато кращої якості, але як заначено у Додатку 2 еквівалент (аналог) наборів навіть не буде взято до розгляду. Повідомляємо, що дані вимоги ТД обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим порушується Закон публічних закупівель в цілому, адже одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 4 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно п.4 ст.22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Згідно п.4 ст.23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Зазначаємо, що будь-яких обгрунтувань, щодо закупівлі саме та лише даного товару---відсутні. Тим більше взагалі будь-який еквівалент не буде взято до розгляду. З огляду на вище викладене, тендерний комітет Замовника проводить закупівлю продукції грубо порушуючи основні статті Закону України Про публічні закупівлі. Тому, наполегливо просимо змінити вимоги ТД, а саме у частині закупівлі конкретної торгової марки та конкретної продукції, та як вимагає Закон з можливістю іншим Учасникам надання аналогу (еквіваленту) продукції котра закуповується. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ, а також відповідних на це органів для аналізу та дослідження зацікавленості та вигоди осіб Замовника у прописанні у ТД вимог саме до конкретного виробника (ТМ Roshen).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо що звернули увагу на невідповідність у документації. Готуємо зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" 811 720,08
UAH з ПДВ
811 720,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОШЕН-СТОЛИЦЯ" 936 240,00
UAH з ПДВ
936 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:08
Сертифікат Рошен IFS Food.pdf
04 грудня 2020 10:11
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:07
ISO Рошен.pdf
04 грудня 2020 10:07
фото зразка подарунка.zip
04 грудня 2020 10:07
Статут повний.pdf
04 грудня 2020 10:07
ст 17.pdf
04 грудня 2020 10:07
Право підпису.pdf
04 грудня 2020 10:07
право підпису лист.pdf
04 грудня 2020 10:07
МТБ.pdf
04 грудня 2020 10:07
Лист-підтвердження.pdf
04 грудня 2020 10:07
Лист-згода.pdf
04 грудня 2020 10:07
Лист про ліцензію.pdf
04 грудня 2020 10:07
Згода.pdf
04 грудня 2020 10:07
Захист довкілля.pdf
04 грудня 2020 10:07
Додаток_4_Форма_тенд.pdf
04 грудня 2020 10:07
Довідка з ЄРДПОУ.pdf
04 грудня 2020 10:07
Декларація Рошен (3).pdf
04 грудня 2020 10:07
Декларація Рошен (2).pdf
04 грудня 2020 10:07
Декларація Рошен (1).pdf
04 грудня 2020 10:07
Гарантіний лист.pdf
04 грудня 2020 10:07
Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 10:07
Гарантійний лист 4.pdf
04 грудня 2020 10:07
Гарантійний лист 3.pdf
04 грудня 2020 10:07
Відомості Статистика.pdf
04 грудня 2020 10:07
Витяг.pdf
04 грудня 2020 10:07
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 10:07
Виписка.pdf
04 грудня 2020 10:07
банківські довідки (2).pdf
04 грудня 2020 10:07
банківські довідки (1).pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 19:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:36
Статут9.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут8.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут7.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут6.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут5.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут4.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут30.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут3.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут29.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут28.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут27.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут26.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут25.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут24.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут23.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут22.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут21.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут20.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут2.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут19.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут18.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут17.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут16.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут15.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут14.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут13.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут12.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут11.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут10.jpg
11 грудня 2020 19:36
Статут1.jpg
11 грудня 2020 19:36
Профдез договор.jpg
11 грудня 2020 19:36
Профдез договор 2.jpg
11 грудня 2020 19:36
Проєкт Договору.pdf
11 грудня 2020 19:35
Довідка до вимог ст.17.jpg
11 грудня 2020 19:35
Витяг з ЄДР_09_12_20.pdf
02 грудня 2020 11:37
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:21
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:20
Статут РС_3.jpeg
02 грудня 2020 11:20
Статут РС_2.jpeg
02 грудня 2020 11:20
Статут РС_1.jpeg
02 грудня 2020 11:20
Ореда а.трансп..pdf
02 грудня 2020 11:20
Лист гарантія ст 17.pdf
02 грудня 2020 11:20
Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 11:20
витяг5.jpeg
02 грудня 2020 11:20
витяг4.jpeg
02 грудня 2020 11:20
витяг3.jpeg
02 грудня 2020 11:20
витяг2.jpeg
02 грудня 2020 11:20
витяг1.jpeg
02 грудня 2020 11:20
Витяг ПДВ.JPG
02 грудня 2020 11:20
Виписка_2.jpg
02 грудня 2020 11:20
Виписка_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОШЕН-СТОЛИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР"
#30866526
Відхилено 811 720,08
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 13:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОШЕН-СТОЛИЦЯ"
#41761883
Переможець 936 240,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОШЕН-СТОЛИЦЯ"
#41761883
936 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:58
Договір _ 1415 Подарунки.pdf укладений
21 грудня 2020 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 936 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 156 040,00 UAH)