Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ділянки самопливного колектору Ду500 методом санації з використанням полімерного рукава по вул. Героїв АТО, біля СШТ Будинок Рад, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.»
Очікувана вартість
453 634,00 UAH
UA-2020-11-18-002044-b f353e6f28220481da57b8dfca1955a8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 453 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ділянки самопливного колектору Ду500 методом санації з використанням полімерного рукава по вул. Героїв АТО, біля СШТ Будинок Рад, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.»

1.4. Категорія замовника – суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 Технічне завдання до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ділянки самопливного колектору Ду500 методом санації з використанням полімерного рукава по вул. Героїв АТО, біля СШТ Будинок Рад, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, вул. Героїв АТО, біля СШТ Будинок Рад, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл., Україна.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Замовником вартості робіт здійснюється на умовах попередньої оплати, розмір якої не перевищує 30 відсотків від загальної проектно-кошторисної вартості робіт. Попередня оплата повинна бути здійснена протягом 10 банківських днів з моменту виставлення Підрядником Замовнику рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт за формою КБ-2в та виставленого на оплату рахунку. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:51
Додаток 3.проект договору.doc
20 листопада 2020 14:51
оголошення.doc
18 листопада 2020 14:27
Додаток 1.Технічне завдання.doc
18 листопада 2020 14:27
Додаток 2.doc
20 листопада 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:51
Додаток 3.проект договору.doc
18 листопада 2020 14:27
Додаток 3.проект договору.doc
20 листопада 2020 14:51
оголошення.doc
18 листопада 2020 14:27
оголошення.doc
18 листопада 2020 14:27
Додаток 1.Технічне завдання.doc
18 листопада 2020 14:27
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внести зміни в п 3.1 абзац 2 и п . 4.1.2
Дата подання: 19 листопада 2020 12:29
Дата відповіді: 20 листопада 2020 14:43
"4.1.2. Терміни виконання Робіт визначаються календарним графіком, що є невід’ємною частиною договору (Додаток 3), але не пізніше, ніж протягом 10 днів з дати отримання попередньої оплати та передачі підготовленого об’єкту згідно п. 1.1. Договору для проведення Робіт від Замовника до Підрядника, оформлена відповідним актом прийому-передачі об’єкту (будівельної площадки). Об’єкт для Робіт передається Замовником Підряднику, прочищеним та промитим, крім того він повинен бути вільним від будівельних матеріалів, техніки, тощо, що буде заважати виконати роботи Підряднику" п. 3.1. • на вимогу Замовника надати копії рахунків-фактур, накладних, залізничних накладних, сертифікатів на матеріали, пов’язані з виконанням цього Договору"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ваши зауваження до проекту договору будуть враховані шляхом внесення змін до нього.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП БУД ГРУП" 451 045,04
UAH з ПДВ
451 045,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:08
виписка_пдв ОЛІМП БУД ГРУП.pdf
26 листопада 2020 15:08
СТАТУТ_ОЛIМП_БУД_ГРУП__2018.pdf
26 листопада 2020 15:08
заг.витрати.PDF
26 листопада 2020 15:08
лiцензiя_i_додаток_АРХ_БУД.pdf
26 листопада 2020 15:08
розрахунки.PDF
26 листопада 2020 15:08
проект договору підряду.PDF
26 листопада 2020 15:08
локальний кошторис.PDF
26 листопада 2020 15:08
техпаспорт_VOLVO FH 420.pdf
26 листопада 2020 15:08
цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2020 15:08
техпаспорт_VOLVO FM 9 олімп.pdf
26 листопада 2020 15:08
підсумкова відомість.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІМП БУД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП БУД ГРУП"
#41065588
Переможець 451 045,04
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:10

Документи

02 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:09
протокол 37 акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП БУД ГРУП"
#41065588
451 045,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:09
протокол 37 акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:49
459-КБ.PDF укладений
10 грудня 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутня подальша потреба у закупівлі