Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» |
Код ЄДРПОУ: | 40695853 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Вугледар |
Контактна особа: |
Сівцов Сергій Валентинович 380627364177 tendersnab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2020 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 16 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-20-000005 ● c2b8ce85cf5e4eb2ad4e2514f3fb502e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2020 № 54
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 20.11.2020 № 54
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Державне підприємство "Шахта ім. М.С. Сургая" UA-2020-11-18-001759-a 18.11.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
2020-11-24 16:06:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2020-11-25 12:55:25
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 16:09 |
Кінець періоду оскарження: | 05 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 05 грудня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень |
24 листопада 2020 16:09
|
Електронний підпис |
24 листопада 2020 16:08
|
Протокол відміна торгів 24.11.2020.pdf |