Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, папка, стержень, маркер, файли
Очікувана вартість
1 026,88 UAH
UA-2020-11-18-000201-a ed11f4fb8ade461cb8f23c1ec057dd89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Кристина Сергіївна

+380414124378 teplonv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради "Новоград-Волинськтеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 35824365
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, вул.І.Франка,15-а
Контактна особа: Шевчук Кристина Сергіївна
+380414124378
teplonv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Ціна за одиницю: 77.9UAH з ПДВ
Папір А4 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 шт
Ціна за одиницю: 3.5UAH з ПДВ
Папка картонна на зав'язках А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 0.78UAH з ПДВ
Стержень синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Ціна за одиницю: 6.52UAH з ПДВ
Маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Ціна за одиницю: 41.04UAH з ПДВ
Файли А4 (упаковка 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Ціна за одиницю: 2.49UAH з ПДВ
Стержень червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Івана Франка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2020 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Житомиррадіоком"
#24699022
Переможець 1 026,88
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 08:50

Документи

18 листопада 2020 08:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 08:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 500 арк. 11 шт 77,90
UAH з ПДВ
Папка картонна на зав'язках А4 17 шт 3,50
UAH з ПДВ
Стержень синій 10 шт 0,78
UAH з ПДВ
Маркер чорний 2 шт 6,52
UAH з ПДВ
Файли А4 (упаковка 100 шт.) 2 шт 41,04
UAH з ПДВ
Стержень червоний 3 шт 2,49
UAH з ПДВ