Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти аудіо – та відео обладнання для закладів освіти
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-11-17-012064-c 66784b0afb79421d84abb44eac7c8bf8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 13:16
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект аудіо- та відеообладнання для актоваго залу школи № 227
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, Київ, Маршала Якубовського,7-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 32351000-8 — Приладдя до аудіо- та відеообладнання
1 комплект
Комплект аудіо- та відеообладнання корекційних засобів навчання для школи інтернату № 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Волзька, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 32351000-8 — Приладдя до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними. За умовами цього Договору оплата за поставлений Товар допускається із розстрочкою до 30 робочих днів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська згідно документації. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 12:36
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
22 грудня 2020 12:36
Додаток 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
22 грудня 2020 12:36
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx
17 листопада 2020 18:16
Додаток 3 .docx
17 листопада 2020 18:16
Додаток 1 .docx
22 грудня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 12:36
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
22 грудня 2020 12:36
Додаток 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
17 листопада 2020 18:16
Додаток 2.docx
22 грудня 2020 12:36
ТД (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx
17 листопада 2020 18:16
ТД .docx
17 листопада 2020 18:16
Додаток 3 .docx
17 листопада 2020 18:16
Додаток 1 .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-17-012064-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 22 листопада 2020 22:59
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Просимо вельмишановного Замовника розглянути вимогу щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 16:34
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог додатка 2 до Тендерної документації, в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Закупівля даного товару обґрунтована своїми якісними та технічними характеристиками, які найбільше відповідають вимогам та потребам кінцевих отримувачів обладнання – підпорядкованим замовнику навчальним закладам, згідно погоджених ними технічних характеристик.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент».

Документи подані скаржником

22 листопада 2020 22:59
Вимога Замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-17-012064-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 28 листопада 2020 20:51
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 19:55
рішення від 02.12.2020 №22290+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:55
рішення від 10.12.2020 №22902.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 23:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації. Протокол додається.
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2020 12:53

Документи подані скаржником

28 листопада 2020 20:38
Скарга
28 листопада 2020 20:38
Додаток до Скарги

Документи подані замовником

22 грудня 2020 12:53
ПРОТОКОЛ № 395.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 09:18
Кінець періоду оскарження: 03 січня 2021 00:00
Дата відміни: 03 січня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відпала потреба в закупівлі. Протокол додається.
Документи:
23 грудня 2020 09:17
Електронний підпис
23 грудня 2020 09:16
ПРОТОКОЛ № 396.pdf