Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Білогірська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004172 |
Місцезнаходження: | 30200, Україна , Хмельницька обл., Білогірський район, селище міського типу Білогір"я вулиця Миру 1 |
Контактна особа: |
Гладищук Аліна Ігорівна +380384121158 bilcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 775 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 875,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений природний газ проводиться на підставі рахунку-фактури або акту постачання природного газу після періоду поставки газу шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника в розмірі 100% вартості фактично поставленого природного газу. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 16:50 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН.docx | |
30 листопада 2020 16:50 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 3.docx | |
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 2.docx | |
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 1.docx |
30 листопада 2020 17:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2020 16:50 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН.docx
|
|||
30 листопада 2020 16:50 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 3.docx
|
|||
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 2.docx
|
|||
17 листопада 2020 15:59 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000043 ● f81b3c6c12524268a6d0b41270a9e0bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2021 № 129
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.02.2021 № 129
Перелік
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
8. UA-2020-11-17-009851-c 17.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-15 09:14:35
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-17-009851-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 04.01.2021 №1, від 05.01.2021 №2, від 12.01.2021 №3, від 14.01.2021 №4, від 20.01.2021 №5, від 22.01.2021 №7, від 26.01.2021 №8 та від 29.01.2021 №9 до договору постачання природного газу від 28.12.2020 № 105?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 10:46:30
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
КНП «Білогірська багатопрофільна лікарня» повідомляє, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 17 листопада 2020 року КНП «Білогірська центральна районна лікарня» (на теперішній час КНП «Білогірська багатопрофільна лікарня») розпочато процедуру закупівлі природного газу.
Відповідно до оголошення 09 грудня 2020 року було проведено аукціон на який ТзОВ «Кастум» вийшло з Тендерною пропозицією 820 000,00 грн.
28 грудня 2020 року між КНП «Білогірська центральна районна лікарня» та ТзОВ «Кастум» було підписано та оприлюднено договір на постачання природного газу № 105.
У січня 2021 року представники ТзОВ «Кастум» звернулися до КНП «Білогірська центральна районна лікарня» з проханням внести зміни до договору постачання природного газу № 105 від 28.12.2020 року, а саме: збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас внесення таких змін до даного Договору повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим уповноваженим органом.
Відповідно до вищенаведеного для підтвердження коливання ціни на ринку природного газу ТзОВ «Кастум» надало:
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №1/21 від 04.01.2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №1 від 04 січня 2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №11/21 від 05 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №2 від 05.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №37/21 від 12 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №3 від 12.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №39/21 від 12 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №4 від 14.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №79/21 від 14 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №5 від 20.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №130/21 від 20 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №7 від 22.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №151/21 від 22 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №8 від 26.01.2021;
цінову довідку Харківської торгово-промислової палати №189/21 від 26 січня 2021 року на підставі якої було підписано додаткову угоду №9 від 29.01.2021;
Документальне підтвердження підстав зміни договору постачання природного газу № 105 від 28.12.2020 року, а саме: копії цінових довідок Харківської торгово-промислової палати додаються.
- Довідка ТПП від 04.01.2021.pdf
- Довідка ТПП від 05.01.2021.pdf
- Довідка ТПП від 12.01.2021 р.PDF
- Довідка ТПП від 12.01.2021.PDF
- Довідка ТПП від 14.01.2021.PDF
- Довідка ТПП від 20.01.2021.pdf
- Пояснення з приводу моніторингу.PDF
- Довідка ТПП від 22.01.2021.PDF
- Довідка ТПП від 26.01.2021.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок від 24.03.2021 року стосовно зобов’язання привести у відповідність до Закону істотні умови договору № 105 від 28.12.2020 року та оприлюднити їх у встановлені законом строки повідомляємо наступне. Замовником було надіслано постачальнику ТОВ «КАСТУМ» лист № 235 від 26.03.2021 року про результати моніторингу та про висновок Держаудитслужби стосовно усунення порушень шляхом приведення істотних умов договору в відповідність до початкової редакції. В телефонному режимі представник ТОВ «КАСТУМ» повідомив, що ними було дотримано усіх умов по зміні ціни за одиницю товару, які зазначені як у договорі так, і у законодавстві, було надано обґрунтоване документально підтверджене коливання ціни такого товару на ринку, а саме довідки Харківської торгово – промислової палати. Відповідно до розділу 12 «Строк дії Договору та інші умови» Договору № 105 від 28.12.2020 року визначено наступні умови: «12.2. Зміна, доповнення та розірвання цього Договору допускається за взаємною згодою Сторін, якщо інше не встановлено цим Договором або чинним законодавством. 12.3. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, у таких випадках: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts регульованих цін (тарифів) і нормативів які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення у договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 12.4. Якщо інше не передбачено умовами цього Договору, зміни, доповнення та розірвання цього Договору оформлюється шляхом вчинення відповідного письмового правочину, який підписується уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін та є його невід`ємною частиною.» Тобто, Замовник самостійно не може в односторонньому порядку внести зміни до договору, або ж розірвати його. Обов’язковим є наявність згоди для укладення додаткових угод, двосторонніх підписів, завірення печатками сторін. Крім того, відповідно до частини 1 ст. 651 Цивільного кодексу України «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Так, як укладеним Договором № 105 від 28.12.2020 року та чинним законодавством не передбачено можливість розірвання Договору в односторонньому порядку чи внесення змін до істотних умов договору, на вимогу Висновку повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень в односторонньому порядку. А також, неможливо виконати вимоги Висновку в двосторонньому порядку, оскільки ТОВ «КАСТУМ» не погоджується на розірвання додаткових угод та вважає, що додаткові угоди були укладені згідно з умовами договору та законодавства, а відтак зазначені порушення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області вважають безпідставними. КНП «Білогірська багатопрофільна лікарня» надає вторинну спеціалізовану медичну допомогу, а саме: цілодобове лікування хворих з гострими та хронічними хірургічними хворобами; цілодобове лікування дитячого населення з гострими та хронічними хворобами; цілодобове лікування хворих з інфекційними хворобами; цілодобове лікування хоспісних хворих; цілодобове лікування хворих, які потребують паліативної допомоги; цілодобове лікування хворих з хворобами внутрішніх органів; цілодобове лікування хворих з неврологічними захворюваннями. Обстеження та лікування хворих проводиться за допомогою дороговартісного медичного устаткування, яка вимагає дотримання: температурного та освітлювального режимів. Розірвання договору потягнене за собою відключення КНП «Білогірська багатопрофільна лікарня» від газопостачання, що в свою чергу, може спричинити негативні наслідки, а саме недотримання температурного режиму яке привиде до унеможливлення лікування та обстеження хворих, до виведення з ладу дороговартісного медичного устаткування та, до розмерзання системи опалення та значні витрати на ремонт, соціальну напругу серед населення. Додатки на 2 арк.: 1. Лист директору ТОВ «КАСТУМ».
2021-03-31 15:32:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 14 Наказу № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
1 220 000,00
UAH з ПДВ
|
1 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Переможець |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 09:49
|
Додаткова угода 10.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 12:26
|
Додаткова угода 9.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 13:42
|
додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
27 січня 2021 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 14:48
|
Додаткова угода7.PDF | зміни до договору |
25 січня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:36
|
Додаткова угода 6 (зміна реквізитів).PDF | зміни до договору |
21 січня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 13:54
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
21 січня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 10:03
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
18 січня 2021 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:37
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
12 січня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:44
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:37
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:47
|
Договір 105 | укладений |
28 грудня 2020 14:43
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 лютого 2021 10:33
|
298 147,26 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
17 березня 2021 09:36
|
276 070,91 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
30 квітня 2021 09:42
|
133 524,36 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
11 травня 2021 09:54
|
26 324,40 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
14 травня 2021 10:40
|
48 933,40 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
11 червня 2021 10:25
|
1 243,12 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
13 липня 2021 10:25
|
1 203,67 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
18 серпня 2021 09:46
|
1 132,42 UAH | UA918201720344390006000051548 КНП "Білогірська багатопроф. лікарня" |
UA473282090000026000010037873 ТОВ "Кастум" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із зміною рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з державною реєстрацією зміни назви Споживача |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |