Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярське приладдя
Очікувана вартість
478,80 UAH
UA-2020-11-17-009655-c 2602c4becbed4deba523c49af3f94944
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Деревянко

+380532600899 uristses@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Полтавський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38502841
Вебсайт: http://cdc.poltava.ua
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ватутіна, 35А
Контактна особа: Тетяна Деревянко
+380532600899
uristses@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


діркопробивач25арк-1шт., лупа100мм - 1шт, ножиі21см -2шт, дестеплер - 3шт, клей ПВА 50мл.- 5шт., коректор ручка 9мл - 3шт., степлер№24 - 2шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Діркопробивач 25 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
лупа 100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
ножиці 21см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
дестеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
клей ПВА 50мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
коректор ручка 9мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
степлер № 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 листопада 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЕРЕДЕРІЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
#2003104734
Переможець 478,80
UAH
17 листопада 2020 15:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 23:03
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 478,80
UAH