Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 342 480,00 UAH
UA-2020-11-17-009575-c ffc43a7483b14671b459bfa3eff1ad31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Костянтин Ігорович

+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01981224
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Костянтин Ігорович
+380382654156
HOODKKT2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 12:17
Очікувана вартість: 2 342 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 712,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Закупівля здійснюється на очікувану вартість 2021 рік. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за електричну енергію здійснюється, за умови подання Споживачем Заявки/Заявок на відповідний розрахунковий період, в наступному порядку: - повного розрахунку за поставлену електричну енергію у відповідному розрахунковому періоді. Споживач здійснює оплату згідно виставленого Постачальником рахунку на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його підписання, шляхом оплати повної вартості спожитої електричної енергії. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 15:49
2.3. Додаток 2 Проект договору (1).doc
17 листопада 2020 15:49
2.2. Додаток 1 Технiчне_завдання.doc
17 листопада 2020 15:49
2.1._ТД_ЕЕ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" 2 163 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 2 079 000,00
UAH з ПДВ
2 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:13
Довідка згідно ст.17.pdf
15 грудня 2020 10:13
Довідка згідно ст.17 ч. 2.pdf
15 грудня 2020 10:13
Dovidka_20337447290470010151.pdf
15 грудня 2020 10:13
Dovidka_20336421090210478884.pdf
08 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:10
Довіреність УО.pdf
03 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:57
Техн_вимоги.pdf
03 грудня 2020 15:57
Проект договору.pdf
03 грудня 2020 15:57
Наказ УО.pdf
03 грудня 2020 15:57
Лист щодо ціни.pdf
03 грудня 2020 15:57
Інф-я згідно ст.17.pdf
03 грудня 2020 15:57
Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2020 15:57
Відгук.jpg
03 грудня 2020 15:57
Відгук 2.pdf
03 грудня 2020 15:57
Витяг.pdf
03 грудня 2020 15:57
Акти 7111.pdf
03 грудня 2020 15:57
Акти 7109.pdf
03 грудня 2020 15:57
1.3.Постанова.pdf
03 грудня 2020 15:57
1.2..Статут.pdf
03 грудня 2020 15:57
1.1.Наказ Директор.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 12:02
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:02
Технічна специфікація.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
Технічна специфікація.pdf
23 листопада 2020 12:02
Проект договору.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 12:02
Довідка про субпідрядника.pdf
23 листопада 2020 12:02
Довідка про санкції.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
Довідка про санкції.pdf
23 листопада 2020 12:02
Довідка код доступу.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
Довідка код доступу.pdf
23 листопада 2020 12:02
Гарантійний лист ДСТУ.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
23 листопада 2020 12:02
9Енергоносії Виписка.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
9Енергоносії Виписка.pdf
23 листопада 2020 12:02
2. Витяг ЄДР від 17.11.2020 року.pdf
23 листопада 2020 12:02
1Енергоносії Статут+опис.pdf.p7s
23 листопада 2020 12:02
1Енергоносії Статут+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
Переможець 2 000 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей. Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановані документи за підписом директора О.Г. Іванюк та копію Наказу про призначення на посаду директора О.Г. Іванюк. Проте, тендерна пропозиція містить накладений кваліфікований електронний підпис Царука С.І. та не містить документів які підтверджують повноваження Царука С.І. на підпис документів тендерної пропозиції, що вимагаються згідно п. 3.1.5 ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог п. 3.1.4. ТД, «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. 3.1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо. - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. - для фізичних осіб-підприємців - копія свідоцтва про державну реєстрацію, виписку або витягу із ЄДР. Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати копії документів які підтверджують повноваження Царука С.І. на підпис документів тендерної пропозиції, що вимагаються згідно п. 3.1.5 ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
#42035266
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:15
Доп угода -4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 12:10
Доп угода -3.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:11
Доп угода -2.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:10
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:25
Додаткова угода -1.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:30
Договір укладений
22 грудня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч. 5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зміна банківських реквізитів сторін)
Номер договору про закупівлю: 22100942/2273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1,п.7 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22100942/2273
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22100942/2273
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22100942/2273
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 644 727,57
UAH (в тому числі ПДВ 274 121,26 UAH)