Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: Лот 1 Монітори (код ДК 021:2015: 30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі), клавіатури (код ДК 021:2015: 30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури), миші (код ДК 021:2015: 30237410-6 - Комп’ютерні миші). Лот 2. Веб-камери (код ДК 021:2015: 30237240-3 - Веб-камери)
Очікувана вартість
73 600,00 UAH
UA-2020-11-17-009161-c ● 56e9ccdffe644185bdab99b174a9b672
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43156341 |
Вебсайт: | http://www.rada-poltava.gov.ua/rule/vykonkom/departs/ |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 36 |
Контактна особа: |
Роман Кузнецов +380991228962 kuznetsov.dzr@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«28» вересня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-09-28-005486-a». Проте станом на «14» жовтня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок електронний аукціон не відбувся, торги були відмінені.
«20» жовтня 2020 року замовником вдруге було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено вдруге закупівлю «UA-2020-10-20-001868-c». Проте станом на «04» листопада 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок – аукціон не відбувся, торги були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що електронний аукціон не відбувся двічі, Замовником було відмінено дві процедури закупівлі відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) за предметом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: лот 1 – Монітори, клавіатури, миші; лот 3 Веб-камери – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– «30230000-0» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
«20» жовтня 2020 року замовником вдруге було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено вдруге закупівлю «UA-2020-10-20-001868-c». Проте станом на «04» листопада 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок – аукціон не відбувся, торги були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що електронний аукціон не відбувся двічі, Замовником було відмінено дві процедури закупівлі відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) за предметом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: лот 1 – Монітори, клавіатури, миші; лот 3 Веб-камери – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– «30230000-0» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 15:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Переговорна процедура закупівлі проводиться відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, учасник повинен надати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, учасник повинен надати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Тендерна документація
17 листопада 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 15:32 |
46.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання: Монітори (код ДК 021:2015: 30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі), клавіатури (код ДК 021:2015: 30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури), миші (код ДК 021:2015: 30237410-6 - Комп’ютерні миші) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
7 шт
Монітори
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки:
15 грудня 2020
20 шт
клавіатури
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки:
15 грудня 2020
20 шт
миші
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сапіго, 6
Дата доставки:
15 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Замовником акту приймання-передачі та видаткової накладної на Товар | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГАНЗЯ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА #2836609182 |
Переможець |
30 000,00
UAH
|
17 листопада 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 13:51
|
78.pdf | укладений |
30 листопада 2020 13:48
|