Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцовари
Очікувана вартість
2 421,40 UAH
UA-2020-11-17-008499-c c7741514142e48799c45ee61b9a0267d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Клим'юк

+380951543609 margret.iv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна екологічна інспекція Карпатського округу
Код ЄДРПОУ: 42702233
Вебсайт: https://karpatireg.dei.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23-А
Контактна особа: Мар'яна Клим'юк
+380951543609
margret.iv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцовари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачок
Файл прозорий А4 40мкм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
12 пачок
Скріпки (25) (100ш) ВМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
500 штуки
Конверти С4 СК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
475 штуки
Конверти С5 СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
800 штуки
Конверти С6 СК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Академіка Сахарова, 23А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020  —  17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплаа на протязі 7 банківських деів після поставки товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 листопада 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКО-ПАК"
#30107211
Переможець 2 421,40
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2020 14:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:27
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файл прозорий А4 40мкм 10 пачок 53,36
UAH з ПДВ
Скріпки (25) (100ш) ВМ 12 пачок 4,29
UAH з ПДВ
Конверти С4 СК 500 штуки 1,58
UAH з ПДВ
Конверти С5 СКЛ 475 штуки 0,73
UAH з ПДВ
Конверти С6 СК 800 штуки 0,37
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 17 листопада 2020
Сума оплати за договором: 2 421,40
UAH (в тому числі ПДВ 403,57 UAH)