Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (послуги зі встановлення системи відеоспостереження та охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
1 187 956,00 UAH
UA-2020-11-17-007036-c c48cdc3dfd6743dfb41c4c1d85fd246e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мондровський

+380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Михайло Мондровський
+380332283525
mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:50
Очікувана вартість: 1 187 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 939,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Мова якою подаються тендерні пропозиції: тендерні пропозиції та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, інформація, пов’язана з цими тендерними пропозиціями, інформація, яка розміщується в електронній системі закупівель, а також всі документи, що будуть надані на розгляд замовника, повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення. Документи або копії документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, які надаються учасниками в складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Не потребують перекладу з російської мови українською мовою документи, видані відповідними установами, підприємствами, організаціями, технічні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, каталоги, буклети, інші друковані джерела інформації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (послуги зі встановлення системи відеоспостереження та охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по Договору здійснюється за фактом надання послуг на підставі Акту, підписаного обома сторонами, протягом 120 (сто двадцять) банківських днів з дати підписання Акту. Розрахунки за Договором здійснюються у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕРТ" 873 035,16
UAH з ПДВ
873 035,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Єврофест 1 178 000,00
UAH з ПДВ
1 178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІСОВИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 187 956,00
UAH з ПДВ
1 187 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:03
Статут.pdf
02 грудня 2020 11:03
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 11:03
Паспортні дані.pdf
02 грудня 2020 11:03
Наказ та рішення.pdf
02 грудня 2020 11:03
Лист-підтвердження.pdf
02 грудня 2020 11:03
Лист-гарантія.pdf
02 грудня 2020 11:03
Договірна ціна.pdf
02 грудня 2020 11:03
Довідка.pdf
02 грудня 2020 11:03
Довідка про обєднання.pdf
02 грудня 2020 11:03
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 11:03
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2020 11:03
Витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:54
public_doc (15).p7s
30 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:51
Декларація відповідності.PDF
27 листопада 2020 13:51
Інші документи.PDF
27 листопада 2020 13:51
Лист гарантія ст 17.PDF
27 листопада 2020 13:51
Паспорт та ІПН директора.PDF
27 листопада 2020 13:51
Тендерна пропозиція.PDF
27 листопада 2020 13:51
Проект договору.PDF

Публічні документи

30 листопада 2020 16:29
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЕРТ"

Єврофест

ФОП "ЛІСОВИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕРТ"
#23250811
Відхилено 873 035,16
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:23
ТОВ Єврофест
#37610680
Переможець 1 178 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Єврофест
#37610680
1 178 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 13:18
ДОДАТКОВА УГОДА на продовження терміну дії_2.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 13:17
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору_2.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:35
Додаткова угода № 1 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:31
Додатки до 19-20-889.pdf укладений
21 грудня 2020 16:31
19-20-889.pdf укладений
21 грудня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 6.1 Договору про закупівлю № 19/20-889 від 21 грудня 2020 р., викладено в наступній редакції «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 30 березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором»
Номер договору про закупівлю: 19/20-889
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору про закупівлю № 19/20-889 від 21 грудня 2020 р. та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг при наявності документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереробної сили, затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 2. Пункт 6.1 Договору про закупівлю № 19/20-889 від 21 грудня 2020 р., викласти в наступній редакції «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 01 червня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором»
Номер договору про закупівлю: 19/20-889
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 178 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 333,33 UAH)