Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарного очищення м. Біла Церква (Очищення пішохідної частини міста Південна частина) (код ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Очікувана вартість
3 279 628,52 UAH
UA-2020-11-17-005975-b b80b568db1ae434c948b2ff78cccef55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:37
Очікувана вартість: 3 279 628,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Очікувана вартість. Закупівля на 2021 рік.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із санітарного очищення м. Біла Церква (Очищення пішохідної частини міста Південна частина) (код ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Джерело фшнансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці Південної частини міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 16:31
ТД послуги із сан очишення (пішохідна частина Південь) 2021.doc
17 листопада 2020 16:31
Проект Договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-23-000078 ● d68d54152ac54c7b870766becc61467f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2021 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

23.07.2021
№ 431

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2021 № 431.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-11-17-005975-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЧЕННЯ НА ВИСНОВОК Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській обслаті про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005975-b від 09 серпня 2021 року Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Київської області вважає, що Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005975-b від 09 серпня 2021 року є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Київської області з урахуванням наступного. 1. Так, за результатом моніторингу аудиторами Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області встановлено, що у відповідності до поданих учасником у складі тендерної пропозиції документів «Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора № 6 перебуваючи підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради є пов’язаними особами в розумінні пункту 20 частини 1 статті 1 Закону». Водночас, у відповідності до пункту 7 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. З викладеного вбачається, що обов’язок щодо відхилення тендерної пропозиції або відмова в участі в процедурі закупівлі (переговорній процедурі) стосується виключно випадків коли учасник є пов’язаною особою з іншими учасникам або уповноваженою особою та/або керівником замовника, а Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради виступає ЗАМОВНИКОМ закупівлі. В Положенні про департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, що оприлюднене на веб-порталі міської ради https://bc-rada.gov.ua/node/1863, зазначено наступне: «Загальні положення департаменту п. 1.5. у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, постійними комісіями міської ради, підприємствами, установами та організаціями об'єднаннями громадян, не залежно від форм власності і відомчої підпорядкованості. Основні завдання департаменту: п. 2.1. участь у формуванні та реалізації єдиної політики міської ради у житлово-комунальному господарстві міста та розробці механізмів реалізації прийнятих ними рішень; п. 2.2. координація діяльності підприємств усіх форм власності, що надають послуги у сфері житлово-комунального господарства міста; п. 2.5. виконання комплексу заходів з утримання, поточного ремонту, капітального ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів та елементів благоустрою міста; капітального ремонту, реконструкції житлового фонду; сприяє реалізації інвестиційної політики у сфері будівництва, реконструкції і капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою міста, здійснює контроль за їх будівництвом у межах своєї компетенції; Функції департаменту: п. 3.1. контролює виконання заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, об'єктів галузі в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період; п. 3.2. вживає заходів по поліпшенню роботи підприємств з енергозбереження і оснащення відповідних об'єктів житлово-комунального господарства засобами обліку згідно завдань державних та регіональних програм; п. 3.12. здійснює координацію діяльності підприємств, організацій, установ, розташованих на території міста з питань охорони навколишнього природного середовища» Тобто, аналізуючи загальні положення, основні завдання та функцій, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Київської області вчинняє діїї щодо координації, контролю, вживання заходів, розгляду питань і звернень, здійснює збір, обробку та аналіз інформації, інформує населення, організовує екологічну освіту та екологічне виховання, погоджує (візує) проекти, сприяє у консультації з громадськістю і т.п.. Отже, Департамент житлово-комунального господарства (як юридична особа) ні його директор (як посадова чи фізична особа) не мають повноважень здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі, зокрема шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій). Більш того положеннями частини 4 статті 23 Господарського кодексу України прямо забороняється незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється. З огляду Статуту Комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Житлово-експлуатаційна контора № 6», що додавався в складі тендерної пропозиції, вбачається наступне: «Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ п. 1.11 Підприємство діє за принципом повного господарського розрахунку, самофінансування, самоокупності. п. 1.12. Підприємство не відповідає по зобов’язаннях Засновника, рівно як і Засновник не відповідає по зобов’язаннях Підприємства. Розділ 3.МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА п. 3.1. Майно Підприємства перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Біла Церква і закріплюється за Підприємством на праві господарського відання. Органом управління майна Підприємства є Засновник. Будь які дії щодо майна Підприємства (відчуження, передача в оренду, списання і т.д.), в тому числі укладення будь-яких правочинів щодо майна Підприємства (інвестиційний договір, іпотечний договір, договір застави і т.д.) на підставі яких виникають права та обов’язки, Підприємство здійснює відповідно до рішень Засновника. п. 3.3. Підприємство, за згодою Засновника, має право продавати, передавати іншим юридичним особам, обмінювати, укладати угоди та здійснювати будь-які дії, що не суперечать чинному законодавству України з належним йому майном, а також списувати їх з балансу в порядку, встановленому чинним законодавством України та рішень Засновника. Розділ 4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА п. 4.1. Підприємство має право: п. 4.1.1. Самостійно планувати та визначати перспективи свого розвитку, здійснювати свою діяльність, виходячи з попиту по наданню послуг, робіт та необхідності забезпечення виробничого і соціального розвитку Підприємства, підвищення доходів. п. 4.1.4. Самостійно визначати структуру Підприємства та встановлювати штати. п. 4.1.5. Здійснювати контроль за станом та порядком експлуатації житлового фонду, інженерних споруд та комунікацій. Розділ 5. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА САМОВРЯДУВАННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ. п. 5.3. Контроль за діяльністю Підприємства здійснюється Засновником та органом визначеним Засновником в сфері житлово – комунального господарства». Отже, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, його директор та Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Житлово-експлуатаційна контора № 6» не є пов’язаними особами в розумінні пункту 20 частини 1 статті 1 Закону, а відтак висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції КП БМР ЖЕК № 6 з підстав передбачених положеннями пункту 7 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» є безпідставним та протизаконним. 2. У пункті 1 Розділі ІІ «Констатуюча частин» Висновку зазначено «Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця процедури закупівлі Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора № 6 не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 4.7 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа (в довільній формі), яким Учасник підтверджує свою згоду на укладення договору на умовах проекту договору, що є Додатком 10 до цієї тендерної документації. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора № 6 відсутній такий гарантійний лист, що не відповідає вимогам підпункту 4.7 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено пропозицію Комунального підприємства Білоцерківської міської ради житловоексплуатаційна контора № 6, як таку щодо якої наявні підстави, встановлені пунктом 7 частини 1 статті 17 цього Закону, та як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер». З огляду абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII вбачається «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Відповідно до положень п. 18, 25, 31, 32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з положеннями ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до ч. 1, 2, 4 якої замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов`язаного з корупцією; 4) суб`єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов`язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Тобто, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону З аналізу зазначених положень законодавства вбачається, що тендерна пропозиція дійсно має відповідати вимогам тендерної документації та переможцем процедури закупівлі може бути тільки учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, яка має містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, а в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі замовник має відхилити тендерну пропозицію. Системний аналіз вищенаведених норм законодавства у сфері публічних закупівель свідчить про те, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв, що вимагаються замовником від учасників процедури закупівель, який є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає. Також і аналіз змісту пункту 1 частини 1 ст.31 наведеного Закону України «Про публічні закупівлі» не містить посилань на необхідність відхилення замовником тендерної пропозиції у разі виявлення вищенаведених невідповідностей інформації, що подана учасником у складі тендерної як кваліфікаційного критерію, що свідчив би про його невідповідність вимогам, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Таким чином, із наведеного аналізу норм чинного законодавства, можна дійти висновку, що суб`єкт владних повноважень, в даному випадку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, не може самостійно тлумачити та розширювати перелік кваліфікаційних критеріїв, які містяться у статті 16 наведеного Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки перелік таких кваліфікаційних критеріїв є вичерпним та такого кваліфікаційного критерію, який зазначений вище та міститься у оспорюваному Висновку, норми статті 16 не містять. Тендерна документація «ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ: Послуги із санітарного очищення м. Біла Церква (Очищення пішохідної частини міста Південна частина) (код ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць), затверджена рішенням тендерного комітету від 17.11.2020 № 355, а саме Додаток № 1 містить пункти № 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункт № 2. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є прямим дотриманням вимог статтей 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 4 Додатку № 1 «Інші вимоги та відповідні документи» є додаткові документи, які несуть інформаційний характер про Учасника процедури закупівлі. У відповідності до підпункту 4.7 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації відсутність «Гарантійного листа (в довільній формі), яким Учасник підтверджує свою згоду на укладення договору на умовах проекту договору, що є Додатком 10 до цієї тендерної документації» від Учасника КП БМР ЖЕК № 6 по своїй правовій природі не впливає на кваліфікаційні критерії, які Комунальне підприємство БМР ЖЕК № 6 підтвердило наданням всіх необхідних документів у відповідності до пунктів 1 і 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Своїми діями Учасник КП БМР ЖЕК № 6, а саме ознайомившись з умовами тендерної документації на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-17-005975-b, вніс оплату для участі у процедурі відкритих торгів, надав розрахунок договірної ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5 відповідно до вимог Додатку № 2, надав технічну специфікацію: детальний опис робіт, що планується виконати, проект календарного графіку виконання робіт, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 9 до тендерної документації конкурсних торгів, та враховуючи досвід виконання аналогічний договорів за останні 3 роки, тобто своїми виваженими діями підтвердив свою згоду на укладення договору на умовах проекту договору, визначеним Замовником. Тобто, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у висновку зазначило підставу щодо відхилення тендерної пропозиції КП БМР ЖЕК № 6, так як відсутній гарантійний лист щодо на укладення договору на умовах проекту договору, посилаючись на абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» -«Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Така інформація зазначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, що в свою чергу може конкретизувати вимоги або уточнити специфічність товару або надання послуги, виконання робіт, маючи на меті з’ясувати особливість, яка властива даному предмету закупівлі, істотні ознаки, що відрізняють один предмет віл іншого. При цьому звертаєм Вашу увагу, що у даній нормі йде мова про «певні особливості предмету закупівлі», а визначення щодо «гарантійного листа (в довільній формі), яким Учасник підтверджує свою згоду на укладення договору на умовах проекту договору» є різними поняттями та не є тотожним. Слід приділити увагу наступному: З оглдяду Реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій по унікальному номеру закупівлі: UA-2020-11-17-005975-b від 04 грудня 2020 року, розміщеного на сайті: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-17-005975-b вбачається що, у закупівлі прийняли участь два учасники: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6, з ціною остаточної пропозиції в розмірі 3 014 872 грн. 44 коп. та Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ ПЛАНС» , з ціною остаточної пропозиції в розмірі 3 102 869 грн. 00 коп. Переможцем процедури закупівлі обрано Учасника, у якого за критеріями оцінки тендерних пропозицій, що проводилось автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, була найнижча ціна тендерної пропозиції. А тому, Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не містить посилань навіть про можливий негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005975-b від 09 серпня 2021 року не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлені обставини, що свідчать про зловживання учасників торгів та порушення інтересів сторін правочину. Встановлені обставини не пов’язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції. Дані зауваження, описані у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005975-b від 09 серпня 2021 року, є безпідставним та не відповідають умовам, які визначені тендерною документацією Замовника. У зв’язку з цим, Замовник не мав підстав вважати пропозицію учасника КП БМР ЖЕК № 6 такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а опис у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-005975-b від 09 серпня 2021 року щодо даних питаннь не містить аргументованих доказів невідповідності пропозиції учасника відносно до вимог та умов визначених тендерною документацію.

2021-08-12 18:01:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява направлена до Київського окружного адміністративного суду 18.08.2021 року
Дата публікації: 18 серпня 2021

Документи:

18 серпня 2021 17:49
Електронний підпис
18 серпня 2021 17:48
Опис 005975-в.pdf
18 серпня 2021 17:48
оплата.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6 3 014 872,44
UAH з ПДВ
3 014 872,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕЛСІ ПЛАНТС" 3 102 869,00
UAH з ПДВ
3 102 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:02
специфiкацiя.pdf
11 грудня 2020 10:02
пiдсумкова_вiвдомiст_1.pdf
11 грудня 2020 10:02
пiдсумкова_вiдомiст_2.pdf
11 грудня 2020 10:02
п130.pdf
11 грудня 2020 10:02
п147.pdf
11 грудня 2020 10:02
одинична_вартiст_1.pdf
11 грудня 2020 10:02
одинична_вартiст_3.pdf
11 грудня 2020 10:02
одиниця виміру.pdf
11 грудня 2020 10:02
локал_ний4.pdf
11 грудня 2020 10:02
одинична_вартiст_2.pdf
11 грудня 2020 10:02
обектний_коштор.pdf
11 грудня 2020 10:02
локал_ний3.pdf
11 грудня 2020 10:02
локал_ний1.pdf
11 грудня 2020 10:02
локал_ний2.pdf
11 грудня 2020 10:02
зведений1.pdf
11 грудня 2020 10:02
зведений2.pdf
11 грудня 2020 10:02
загальновироб.pdf
11 грудня 2020 10:01
загал_вироб.pdf
11 грудня 2020 10:01
варт_1_маш_год2.pdf
11 грудня 2020 10:01
договiрна1.pdf
11 грудня 2020 10:01
договiрна2.pdf
11 грудня 2020 10:01
адмінвитрати.pdf
11 грудня 2020 10:01
165.imd
11 грудня 2020 10:01
варт_1_маш_год1.pdf
11 грудня 2020 10:01
вiдомiст__ресурс2.pdf
11 грудня 2020 10:01
вiдомiст__ресурс1.pdf
11 грудня 2020 10:01
вiдомiст__трудомiст.pdf
11 грудня 2020 10:01
Кошляк.pdf
11 грудня 2020 10:01
п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ.pdf
11 грудня 2020 10:01
аб 1 ч 2 ст 17 ЗУ.pdf
02 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:07
5.2.8. Лист-відгук.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Яценко.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Шкиренка.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Шарандо.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Скоблю.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Шевченко.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Попова.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Савченко.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Миколаєць.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Мележика.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Макєєву.pdf
02 грудня 2020 10:06
5.2.5. наказ на Левчук.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. Наказ на Кошляка2.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Кузьменко.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Кудаєву.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Корнійчук.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Грипич.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Зайця.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Драбинка.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. Кошляк диплом.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. Наказ на Кошляка1.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.5. наказ на Пруську.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.2. свідоцтво трактор.pdf
02 грудня 2020 10:05
5.2.2. свідоцтво причіп.pdf
02 грудня 2020 10:05
специфікація.pdf
02 грудня 2020 10:05
підсумкова відомість2.pdf
02 грудня 2020 10:05
п130.pdf
02 грудня 2020 10:05
п147.pdf
02 грудня 2020 10:05
одинична вартість1.pdf
02 грудня 2020 10:05
одинична вартість2.pdf
02 грудня 2020 10:05
одинична вартість3.pdf
02 грудня 2020 10:05
локальний3.pdf
02 грудня 2020 10:05
обектний коштор.pdf
02 грудня 2020 10:05
локальний4.pdf
02 грудня 2020 10:05
локальний2.pdf
02 грудня 2020 10:05
зведений1.pdf
02 грудня 2020 10:05
локальний1.pdf
02 грудня 2020 10:05
зведений2.pdf
02 грудня 2020 10:05
загал вироб.pdf
02 грудня 2020 10:05
договірна2.pdf
02 грудня 2020 10:05
договірна1.pdf
02 грудня 2020 10:05
165.imd
02 грудня 2020 10:05
варт 1 маш год2.pdf
02 грудня 2020 10:05
відомість ресурс2.pdf
02 грудня 2020 10:05
відомість трудоміст.pdf
02 грудня 2020 10:05
варт 1 маш год1.pdf
02 грудня 2020 10:05
відомість ресурс1.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.6. лист-згода.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.9. лист субпідряд.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 7.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 8.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 6.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 5.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 9.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 3.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 2.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 4.pdf
02 грудня 2020 10:05
4.2. Статут 1.pdf
02 грудня 2020 10:05
2.13. гарантійний лист gps.pdf
02 грудня 2020 10:05
2.10. захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 10:05
2.11. спецодяг.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
03 грудня 2020 08:28
Досвід+акти.pdf
03 грудня 2020 08:28
Гар. лист да договір.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка учасника.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка субпідряд.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка спецодяг.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка санкції.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка резидента.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка працівники.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка перелік актів.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка обладнання.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка ліцензії.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка корупція ТОВ.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка Єдиний реєстр.pdf
03 грудня 2020 08:28
Довідка досвід.pdf
03 грудня 2020 08:28
Гар.лист дод.витрати.pdf
03 грудня 2020 08:28
Гар.лист джіпіес.pdf
03 грудня 2020 08:28
Витяг платник ПДВ.pdf
03 грудня 2020 08:28
Виписка Єдиний реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6

ТОВ "ХЕЛСІ ПЛАНТС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6
#19420911
Переможець 3 014 872,44
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційна контора №6
#19420911
3 014 872,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2022 12:45
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2022 14:38
1597-4.pdf зміни до договору
18 квітня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:42
1597-3.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:07
1597-2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:30
1597-1.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:29
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:44
1597.pdf укладений
24 грудня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1597/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1597/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1597/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1597/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 737 196,59
UAH (в тому числі ПДВ 455 605,43 UAH)