Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 45454000-4 по ДК 021:2015 Реконструкція (Енергоблок № 3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ загальностанційних об’єктів) (РПЗ: 4.77)
Очікувана вартість
23 457 688,19 UAH
UA-2020-11-17-002717-a 20f4bae397b44c26a401948e378dee45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 12:27
Очікувана вартість: 23 457 688,19 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Ковтун Анатолій Андрійович, тел. (05136) 443-14. e-mail: a_kovtun@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Жуля Микола Анатолійович, тел. (05136) 422-09, e-mail: na_zhulya@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Енергоблок № 3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ загальностанційних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона, 8. Строк виконання робіт: початок – дата укладання договору, закінчення робіт – 30.11.2021.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника забезпечується авансом. Сума авансу становить 50% від вартості обсягу виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт та постачання матеріалів по договору. Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. 11. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Аванс 15 Календарні 50
Виконання робіт Умови оплати: виконання зобов’язань Замовника забезпечується авансом. Сума авансу становить 50% від вартості обсягу виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт та постачання матеріалів по договору. Орієнтовний термін здійснення попередньої оплати (авансування): через 15 днів після укладання договору. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. 11. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
17 листопада 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 16:14
КРЕСЛЕННЯ 2.zip
17 листопада 2020 16:14
КРЕСЛЕННЯ 1.zip
17 листопада 2020 16:14
КОШТОРИСИ.zip
17 листопада 2020 16:13
Додаток 3 - Перелік формальних помилок.docx
17 листопада 2020 16:13
Додаток 2 - Проект договору.doc
17 листопада 2020 16:13
Додаток 1 - Технічна специфікація.pdf
17 листопада 2020 16:13
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000003 ● 77fbec8f34bd44b5ac140486cc85622e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.06.2021 № 396

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-11-17-002717-a 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-30 10:51:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 45454000-4 по ДК 021:2015 Реконструкція (Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ, в частині заміни КРП-0,4 кВ загальностанційних об’єктів) (РПЗ: 4.77)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-17-002717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником вноситься забезпечення виконання договору в розмірі 2 % від вартості договору у вигляді банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантії страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-01 16:18:18

Копія страхової гарантії забезпечення виконання договору

На ваш запит надаємо копію страхової гарантії (забезпечення виконання договору про закупівлю) сертифікат № 405781 від 14.12.2020


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 23 456 935,73
UAH
23 221 935,73
UAH
1.1111111111 20 899 742.16 Документи
ТОВ Енергопромбуд 23 454 636,25
UAH
23 219 636,25
UAH
1.1111111111 20 897 672.63 Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 15:53
довідка ДФС
15 грудня 2020 15:53
довідка про банкрутство
15 грудня 2020 15:53
довідка МВС
02 грудня 2020 10:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:38
6 Розрахунок ДЦ imd.rar
02 грудня 2020 10:38
11 Реквізити.PDF
02 грудня 2020 10:38
5 Розрахунок ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

ТОВ Енергопромбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Енергопромбуд
#38900726
Переможець 23 219 636,25
UAH
10 грудня 2020 09:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Енергопромбуд
#38900726
23 219 636,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 11:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 14:05
Додаткова угода.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 07:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 07:58
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 15:42
Додаткова угода.PDF зміни до договору
20 липня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:40
01-12-T-2020 20-123-.01-20-06672pdf.pdf укладений
30 грудня 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення терміну погашення авансу. Дана додаткова угода діє до 30.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 01-12-T-2020 20-123-01-20-06672
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування графіку виконання робіт та графіку погашення авансу
Номер договору про закупівлю: 01-12-T-2020 20-123-01-20-06672
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів зі зменшенням вартості договору
Номер договору про закупівлю: 01-12-T-2020 20-123-01-20-06672
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 556 693,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 01-12-T-2020 20-123-01-20-06672
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 13 933 471,78
UAH (в тому числі ПДВ 2 322 245,30 UAH)