Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук DELL VOSTRO 3581 або еквівалент
Очікувана вартість
47 394,00 UAH
UA-2020-11-17-001147-b 160a7338efa6418d8fc8799aa80414cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Тетяна Степанівна

+380630263192 tsapoval480@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЛИСТУНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408525
Місцезнаходження: 19533, Україна , Черкаська обл., село Хлистунівка, вулиця Центральна,1 Городищенський район
Контактна особа: Шаповал Тетяна Степанівна
+380630263192
tsapoval480@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі «Ноутбук DELL VOSTRO 3581 або еквівалент (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-0 - Машини для обробки даних (апаратна частина)», через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 32 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № UA-2020-08-27-006273-a та UA-2020-09-16-002551-c відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 11:27
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Ноутбук DELL VOSTRO 3581 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19533, Україна, Черкаська область, Городищенський район, село Хлистунівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місце знаходження замовника - 19533, Черкаська обл., Городищенський район, село Хлистунівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1.. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

17 листопада 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 47 394,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:27

Документи

17 листопада 2020 11:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:52
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 11:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
47 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 11:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:52
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 19:57
Договір.pdf укладений
21 грудня 2020 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 394,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 899,00 UAH)