Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2020-11-17-001050-a 8c4c598168354d1ca8c1a770d0d2aa9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарпуль Михайло Олексійович

+38(098)881-82-59 myhailo.garpul@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43749377
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Василіянок 62а
Контактна особа: Гарпуль Михайло Олексійович
+38(098)881-82-59
myhailo.garpul@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20568493

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 14:55
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95000 метри кубічні
ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Сірика, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата – 100%. Остаточний розрахунок по оплаті місячної вартості газу (п. 4.6. Договору) здійснюється до 30 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу з урахуванням замовлення (бронювання) потужності. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:43
Перелік змін від 25.11.2020
25 листопада 2020 16:43
Тендерна документація газ (Нова редакція від 25.11.2020р.).doc
17 листопада 2020 11:39
Оголошення
25 листопада 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:43
Перелік змін від 25.11.2020
25 листопада 2020 16:43
Тендерна документація газ (Нова редакція від 25.11.2020р.).doc
17 листопада 2020 11:39
Тендерна документація газ
17 листопада 2020 11:39
Оголошення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000018 ● c95ae1dfe8f040efa6b85603db9003f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 11:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
28.12.2020 № 97

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 28.12.2020 № 97

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-17-001050-a 17.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-21 14:15:46

Відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-001050-a.

Відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-001050-a.
1) За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у Додатку 4 до ТД зазначив, що строк дії тендерної пропозиції дійсний протягом ____ днів* з дати розкриття тендерних пропозицій *(Вказати строк, впродовж якого діє тендерна пропозиція.), що не відповідає розділу 3 ТД та не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дане зауваження враховане та в майбутньому допускатись не буде.

2) Замовник у пункті 5 частини 3 ТД зазначив, що переможець
процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику-ЦЗО документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. розділу III цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме - довідку, або довідку у формі електронного документа, або копія нотаріально завіреної довідки, що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Однак, переможцем торгів ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України серія IIA №»2007551 станом на 03.12.2020, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, яке опубліковано 07.12.2020 року.
З огляду на неможливість вжиття заходів щодо усунення порушення з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та в зв’язку з тим що договір про закупівлю було укладено 23.12.2020 року і оприлюднено 23.12.2020 року о 16:57 годині, так як це призведе до зриву процесу забезпечення постачання газу, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян.
Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим.
Звертаючи увагу на Рішення Конституційного Суду України від 25.01.2012 р. № 3- рп/2012 (справа № 1-11/2012) де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України).
Розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру (вартість природного газу за 1000 м. куб. газу становить – 4 704,00 грн. з ПДВ), виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час (середньозважена ціна газу місячного ресурсу розраховується шляхом ділення загальної вартості укладених на ТБ «Українська енергетична біржа» угод з урахуванням ПДВ становить 8 455,10 грн./тис.куб.м. станом на січень 2021 року), і протягом вказаного періоду Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат, код ЄДРПОУ 20568493, не буде забезпечений постачанням газу, що призведе до переключення поставки газу на постачальника «останньої надії» (станом на січень 2021 року вартість природного газу, з урахуванням вартості послуг бронювання потужності до точок виходу з газотранспортної системи, від постачальника «останньої надії» ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» становить 7 813,89 грн./тис.куб.м.) та збільшення і недоцільності (ефективності) використання бюджетних коштів.
Таким чином, вважаємо укладений договір з переможцем торгів ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" доцільним.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 446 880,00
UAH з ПДВ
446 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 527 250,00
UAH з ПДВ
527 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 570 000,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" 598 500,00
UAH з ПДВ
598 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:24
УМВС.pdf
08 грудня 2020 16:23
ДФС.pdf
08 грудня 2020 16:23
Довідка п.3.zip
08 грудня 2020 16:23
Довідка п.2.zip
08 грудня 2020 16:23
Довідка п.12.pdf
08 грудня 2020 16:23
Довідка ч.2 ст.17.pdf
08 грудня 2020 16:23
Банкрут ЛТД (1).pdf
01 грудня 2020 19:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 19:05
BG-7387.pdf.CADES
01 грудня 2020 19:05
BG-7387.pdf
01 грудня 2020 19:05
Статут.pdf
01 грудня 2020 19:05
Сертификати ISO.pdf
01 грудня 2020 19:05
Протокол правочинів.pdf
01 грудня 2020 19:05
Проект договору 1.pdf
01 грудня 2020 19:05
Махноносова_167.pdf.CADES
01 грудня 2020 19:05
Махноносова_167.pdf
01 грудня 2020 19:05
Лицензия.pdf.CADES
01 грудня 2020 19:05
Лицензия.pdf
01 грудня 2020 19:05
Лист РНБО щодо санкцій.pdf
01 грудня 2020 19:05
Лист з СБУ.pdf
01 грудня 2020 19:05
Копія Виписка ЄДР ЛТД.pdf
01 грудня 2020 19:05
Каріка_270.pdf.CADES
01 грудня 2020 19:05
Каріка_270.pdf
01 грудня 2020 19:05
Довідка щодо ліцензії.pdf
01 грудня 2020 19:05
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 грудня 2020 19:05
Витяг ЄДР від 25.11.2020.pdf
01 грудня 2020 19:05
Баланс ЛТД 2019р. ориг.pdf
01 грудня 2020 19:05
7387.zip
01 грудня 2020 19:05
2020-12-01-18-04-46_14352406.XML

Публічні документи

02 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:08
13 Диплом_Кугукова.pdf
02 грудня 2020 17:08
Витяг із Статут1.7z
02 грудня 2020 17:08
Протокол Н1.7Z
02 грудня 2020 17:08
Банківська ліцензі1.7z
02 грудня 2020 17:08
Гарантія 15820-19-188.7z
02 грудня 2020 17:08
Наказ Фролова Ю.1.7Z
02 грудня 2020 17:08
57 реєстр документів.pdf
02 грудня 2020 17:07
55 додаток 8.pdf
02 грудня 2020 17:07
44 довідка довкілля.pdf
02 грудня 2020 17:07
40 проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:07
48 нотар ліцензія.pdf
02 грудня 2020 17:07
39 специфікація.pdf
02 грудня 2020 17:07
42 вимоги до гарантії.pdf
02 грудня 2020 17:07
37 згода_персональні.pdf
02 грудня 2020 17:07
35 витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 17:07
36 лист_єдиний податок.pdf
02 грудня 2020 17:07
34 витяг ЄДР 25.11.pdf
02 грудня 2020 17:07
33 СТАТУТ актуальний_.pdf
02 грудня 2020 17:07
30 Виписка з Протоколу.pdf
02 грудня 2020 17:07
26 довідка_п.12 ч. 1 ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:07
28 довідка ч. 2 ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:07
27 довідка_п.13 ч. 1 ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:07
23 інформація ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:07
25 довідка п.6 ч. 1 ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:07
21 баланс_30.09.2020.pdf
02 грудня 2020 17:07
20 баланс_30.06.2020.pdf
02 грудня 2020 17:06
19 баланс_31.03.2020.pdf
02 грудня 2020 17:06
18 БАЛАНС 2019р..pdf
02 грудня 2020 17:06
17 Диплом КУбай В.В..pdf
02 грудня 2020 17:06
16 диплом Жук Ігор.pdf
02 грудня 2020 17:06
15 Свідоцтво про шлюб.pdf
02 грудня 2020 17:06
24 лист_п. 5 ч. 1 ст.17.pdf
02 грудня 2020 17:06
8 договір Глорія.pdf
02 грудня 2020 17:06
9 накладні акти Глорія.pdf
02 грудня 2020 17:06
10 Лист Відгук Глорія.pdf
02 грудня 2020 17:06
7 відгук Коломия ВОМС.pdf
02 грудня 2020 17:06
5 дог.Коломия ВОМС.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:06
99. Гарантія 11695-20.7z
02 грудня 2020 16:06
86. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
02 грудня 2020 16:06
85. Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
02 грудня 2020 16:06
75. Проект договору.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
75. Проект договору.pdf
02 грудня 2020 16:06
66. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 грудня 2020 16:06
63. Протокол участі.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
63. Протокол участі.pdf
02 грудня 2020 16:06
58. Копія Паспорт.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
58. Копія Паспорт.pdf
02 грудня 2020 16:06
55. Копія Протокол 11.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
55. Копія Протокол 11.pdf
02 грудня 2020 16:06
54. Протокол 11.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
54. Протокол 11.pdf
02 грудня 2020 16:06
51. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
51. Витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:06
50. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
50. Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:06
48. Лист пояснення.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
48. Лист пояснення.pdf
02 грудня 2020 16:06
46. Лист від СБУ.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
46. Лист від СБУ.pdf
02 грудня 2020 16:06
42. Довідка ч2 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
42. Довідка ч2 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
41. Довідка п13 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
41. Довідка п13 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
40. Довідка п12 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
40. Довідка п12 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
39. Довідка п11 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
39. Довідка п11 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
38. Довідка п10 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
38. Довідка п10 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
37. Довідка п9 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
37. Довідка п9 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
36. Довідка п8 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
36. Довідка п8 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
35. Довідка п7 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
35. Довідка п7 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
34. Довідка п6 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
34. Довідка п6 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
32. Довідка п4 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
32. Довідка п4 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
31. Довідка п3 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
31. Довідка п3 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
30. Довідка п2 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
30. Довідка п2 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
29. Довідка п1 ч1 ст17.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
29. Довідка п1 ч1 ст17.pdf
02 грудня 2020 16:06
2. Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 грудня 2020 16:06
2. Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 16:06
104. Лист для клієнті1.7z
02 грудня 2020 16:06
103. Витяг із Статут1.7z
02 грудня 2020 16:06
102. Банківська ліцензі1.7z
02 грудня 2020 16:06
101. Наказ Фролова Ю.1.7Z
02 грудня 2020 16:06
100. Протокол Н1.7Z

Публічні документи

01 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:35
Додаток 5 Проект договору.pdf
26 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:38
Паспорти ФХП.rar
24 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:43
Установчі документи.pdf
20 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:45
Сертифікат якості.pdf
20 листопада 2020 10:17
Додаток 8 згода Федорова.pdf
20 листопада 2020 10:15
Установчі документи.pdf
20 листопада 2020 10:15
Документи прац. віпд.квал.pdf
20 листопада 2020 10:15
Договір Господарський суд.pdf
20 листопада 2020 10:15
Паспорти ФХП.rar
20 листопада 2020 10:15
Додаток 5 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 10:15
Сертифікат якості.pdf
20 листопада 2020 10:15
Сертифікат екологія.jpg
20 листопада 2020 10:15
Сертифікат гігієни.pdf
20 листопада 2020 10:15
Довіреність Демешина Л.Є..pdf
20 листопада 2020 10:15
Матеріально-технічна база.pdf
20 листопада 2020 10:15
Постанова 653.pdf
20 листопада 2020 10:15
Договір КЕЧ.pdf
20 листопада 2020 10:15
Додаток 8 згода Демешина.pdf
20 листопада 2020 10:15
Додаток 8 згода Пилипів.pdf
20 листопада 2020 10:15
Додаток 4 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 10:15
Гар.лист санкції.pdf
20 листопада 2020 10:15
Гар. лист перелік хар..pdf
20 листопада 2020 10:15
Стаття 17.pdf
20 листопада 2020 10:15
Тех спец.(Опис п.з.).pdf
20 листопада 2020 10:15
Рішення № 15.pdf
20 листопада 2020 10:15
Реєстр наданих документів.pdf
20 листопада 2020 10:15
Працівники віпд.квал.pdf
20 листопада 2020 10:15
Повноваження Пилипів Ю.М..pdf
20 листопада 2020 10:15
Повноваження Демешина Л.Є..pdf
20 листопада 2020 10:15
Квит. Ф2 1 півр.2020.pdf
20 листопада 2020 10:15
Заключення екологія.jpg
20 листопада 2020 10:15
Досвід вик.ан.д..pdf
20 листопада 2020 10:15
Квит. Баланс 1 півр.2020.pdf
20 листопада 2020 10:14
Додаток 7.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка ціна.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка пояснення.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка про ліцензію.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка умови.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка ГОСТ 5542-87.pdf
20 листопада 2020 10:14
Гар. лист гарантії вик дог.pdf
20 листопада 2020 10:14
Довідка захист довкілля.pdf
20 листопада 2020 10:14
S0100113 Ф1. Баланс 1півр.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 446 880,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
446 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 14:39
Scan5 зміни до договору
17 червня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:56
Scan45214 зміни до договору
29 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:42
Scan45213 зміни до договору
29 січня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:38
Scan45212 зміни до договору
27 січня 2021 17:35
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 09:43
Scan4521-1 зміни до договору
26 січня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:04
Договір 45_21 (ТОВ СЕРВІС ГРУПП ЛТД_ЛІЦЕЙ).pdf укладений
23 грудня 2020 16:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 лютого 2021 10:49
75 455,02 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
15 березня 2021 11:07
89 216,21 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
15 квітня 2021 10:34
11 499,97 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
23 квітня 2021 10:27
49 871,55 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
06 травня 2021 10:02
0,03 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
21 травня 2021 10:40
51 195,71 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений
11 червня 2021 10:34
9 660,70 UAH UA638201720344240005000042611
Прикарпатський ВСЛІ
UA123057490000026004000001514
ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна газу становить - 3920,00 грн. за 1000 куб.м., крім того ПДВ (20%) - 784,00 грн., всього з ПДВ - 4704,00 грн., включаючи вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) коефіцієнт, визначений НКРЕКП на дату підписання даного Договору. При цьому, тариф за замовлення (бронювання) потужності ТОВ «ОГТСУ» (тариф на послуги транспортування природного газу) становить 163,90 гривень (сто шістдесят три гривні 90 копійок), крім того ПДВ 20% - 27,32 гривень (двадцять сім гривень 32 копійок). У в11падку зміни тарифів на Послуги із замовлення (бронювання) потужності відповідними компетентними органами, нові тарифи є обов'язковими для Сторін за даним Договором з моменту вступу в дію відповідних нормативних документів.
Номер договору про закупівлю: 45/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 286 899,19
UAH (в тому числі ПДВ 47 816,53 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість виконання своїх зобов’язань Постачальником на умовах, передбачених Договором