Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43749377 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Василіянок 62а |
Контактна особа: |
Гарпуль Михайло Олексійович +38(098)881-82-59 myhailo.garpul@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 20568493 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата – 100%. Остаточний розрахунок по оплаті місячної вартості газу (п. 4.6. Договору) здійснюється до 30 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу з урахуванням замовлення (бронювання) потужності. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 16:43 |
Перелік змін від 25.11.2020 | |
25 листопада 2020 16:43 |
Тендерна документація газ (Нова редакція від 25.11.2020р.).doc | |
17 листопада 2020 11:39 |
Оголошення |
25 листопада 2020 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2020 16:43 |
Перелік змін від 25.11.2020
|
||||||
25 листопада 2020 16:43 |
Тендерна документація газ (Нова редакція від 25.11.2020р.).doc
|
||||||
17 листопада 2020 11:39 |
Оголошення
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000018 ● c95ae1dfe8f040efa6b85603db9003f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2020 № 97
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 28.12.2020 № 97
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-17-001050-a 17.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-21 14:15:46
Відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-001050-a.
Відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-001050-a.
1) За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у Додатку 4 до ТД зазначив, що строк дії тендерної пропозиції дійсний протягом ____ днів* з дати розкриття тендерних пропозицій *(Вказати строк, впродовж якого діє тендерна пропозиція.), що не відповідає розділу 3 ТД та не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дане зауваження враховане та в майбутньому допускатись не буде.
2) Замовник у пункті 5 частини 3 ТД зазначив, що переможець
процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику-ЦЗО документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. розділу III цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме - довідку, або довідку у формі електронного документа, або копія нотаріально завіреної довідки, що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Однак, переможцем торгів ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України серія IIA №»2007551 станом на 03.12.2020, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, яке опубліковано 07.12.2020 року.
З огляду на неможливість вжиття заходів щодо усунення порушення з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та в зв’язку з тим що договір про закупівлю було укладено 23.12.2020 року і оприлюднено 23.12.2020 року о 16:57 годині, так як це призведе до зриву процесу забезпечення постачання газу, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян.
Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим.
Звертаючи увагу на Рішення Конституційного Суду України від 25.01.2012 р. № 3- рп/2012 (справа № 1-11/2012) де зазначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України).
Розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру (вартість природного газу за 1000 м. куб. газу становить – 4 704,00 грн. з ПДВ), виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час (середньозважена ціна газу місячного ресурсу розраховується шляхом ділення загальної вартості укладених на ТБ «Українська енергетична біржа» угод з урахуванням ПДВ становить 8 455,10 грн./тис.куб.м. станом на січень 2021 року), і протягом вказаного періоду Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат, код ЄДРПОУ 20568493, не буде забезпечений постачанням газу, що призведе до переключення поставки газу на постачальника «останньої надії» (станом на січень 2021 року вартість природного газу, з урахуванням вартості послуг бронювання потужності до точок виходу з газотранспортної системи, від постачальника «останньої надії» ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» становить 7 813,89 грн./тис.куб.м.) та збільшення і недоцільності (ефективності) використання бюджетних коштів.
Таким чином, вважаємо укладений договір з переможцем торгів ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" доцільним.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
446 880,00
UAH з ПДВ
|
446 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
527 250,00
UAH з ПДВ
|
527 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
598 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
446 880,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 09:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 14:39
|
Scan5 | зміни до договору |
17 червня 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:56
|
Scan45214 | зміни до договору |
29 січня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 14:42
|
Scan45213 | зміни до договору |
29 січня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 17:38
|
Scan45212 | зміни до договору |
27 січня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 09:43
|
Scan4521-1 | зміни до договору |
26 січня 2021 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 17:04
|
Договір 45_21 (ТОВ СЕРВІС ГРУПП ЛТД_ЛІЦЕЙ).pdf | укладений |
23 грудня 2020 16:57
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
19 лютого 2021 10:49
|
75 455,02 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
15 березня 2021 11:07
|
89 216,21 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
15 квітня 2021 10:34
|
11 499,97 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
23 квітня 2021 10:27
|
49 871,55 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
06 травня 2021 10:02
|
0,03 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
21 травня 2021 10:40
|
51 195,71 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
11 червня 2021 10:34
|
9 660,70 UAH | UA638201720344240005000042611 Прикарпатський ВСЛІ |
UA123057490000026004000001514 ТзОВ "СЕРВIС ГРУПП ЛТД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна газу становить - 3920,00 грн. за 1000 куб.м., крім того ПДВ (20%) - 784,00 грн., всього з ПДВ - 4704,00 грн., включаючи вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) коефіцієнт, визначений НКРЕКП на дату підписання даного Договору. При цьому, тариф за замовлення (бронювання) потужності ТОВ «ОГТСУ» (тариф на послуги транспортування природного газу) становить 163,90 гривень (сто шістдесят три гривні 90 копійок), крім того ПДВ 20% - 27,32 гривень (двадцять сім гривень 32 копійок). У в11падку зміни тарифів на Послуги із замовлення (бронювання) потужності відповідними компетентними органами, нові тарифи є обов'язковими для Сторін за даним Договором з моменту вступу в дію відповідних нормативних документів. |
Номер договору про закупівлю: | 45/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 45/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 45/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 45/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
286 899,19
UAH (в тому числі ПДВ 47 816,53 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість виконання своїх зобов’язань Постачальником на умовах, передбачених Договором |