Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «39160000-1 Шкільні меблі» (Меблі для дитячого садка)
Очікувана вартість
17 300,00 UAH
UA-2020-11-17-000939-c ec3b43bb903641418a2a43449d5183b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Вирвіч

+380687880779 yurvid_krin.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41045414
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички Криничанський район, вул. Нагірна, 2
Контактна особа: Галина Вирвіч
+380687880779
yurvid_krin.otg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 09:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 09:18
Очікувана вартість: 17 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
ДК 021:2015 «39160000-1 Шкільні меблі» (Меблі для дитячого садка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кринички, Центральна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій