Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області
Maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Kirovograd region
Очікувана вартість
1 480 622 741,00 UAH
UA-2020-11-16-014370-c f0b1b73b39d04de1ba80d4ec060a23f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Василь Комаха
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Sergiy Horpynchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Василь Комаха
+380522320635
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 12:03
Очікувана вартість: 1 480 622 741,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 403 113,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1480000 UAH
Publication date: 16 листопада 2020 21:58
Enquiries until: 07 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 1 480 622 741 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 403 114 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг надання послуг: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації; ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation; GBN G.1-218-182: 2011 “Repair of public roads. Types of repairs and lists of works ”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Мережа доріг місцевого значення, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення , у Кіровоградській області
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the Kirovograd region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться в межах фінансування за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в та форм № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 22:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 19:20
Додаток 9 до ТД ЕУ(нова редакція).doc
16 листопада 2020 21:58
Додаток 9 до ТД ЕУ.docx
09 грудня 2020 19:20
Додаток №11 ТД ЕУ (нова редакція).doc
16 листопада 2020 21:58
Додаток №11 ТД ЕУ.doc
09 грудня 2020 19:20
ТД ЕУ 2021(нова редакція).doc
16 листопада 2020 21:58
ТД ЕУ 2021.doc
09 грудня 2020 19:20
Перелік змін до тендерної документації.doc
09 грудня 2020 19:20
Додатки 1-8 до ТД ЕУ (нова редакція).doc
16 листопада 2020 21:58
Додатки 1-8 до ТД ЕУ.docx
16 листопада 2020 21:58
Додаток 10 до ТД ЕУ .rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000117 ● b53a25d354a248dbba0dc4ab0c406233
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2021
№ 368

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
37. UA-2020-11-16-014370-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі: Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області № UA-2020-11-16-014370-c (далі – Закупівля), Державне підприємство «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Агентство) не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Закупівля проведена Агентством відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою (UA-2020-11-16-014370-c). Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, відповідно до законодавства, учасник надає лише ті документи, інформацію тощо, що вимагалась тендерною документацією. І. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить посад посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. На титульній сторінці Тендерної пропозиції вказані відомості про те, яким документом затверджено Тендерну документацію. Також, зазначено, що Горпинченко С. В. є Головою тендерного комітету. В пункті 2.3. (посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками) Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації вказано наступне: «Котіков Сергій Анатолійович – по технічним питанням. 25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 2, е-mail: office_dp-amd@ukr.net. Горпинченко Сергій Вікторович – з питань організації процедури закупівлі. 25006, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 2, е-mail: office_dp-amd@ukr.net. Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначимо, що Титульна сторінка є частиною Тендерної документації, де вказано посаду Горпинченко С. В. у складі тендерного комітету. Також, законом не встановлено яку саме посаду необхідно зазначати у тендерній документації (посаду в тендерному комітету чи відповідно до штатного розпису замовника Закупівлі). Отже, підстави для порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону відсутні. ІІ. Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (зокрема, пункти 16, 21, 26, 32, 39, 45, 94, 98, 100, 101, 103, 105, 107, 239, 241, 243, 265, 276, 278, 284, 286, 292, 294, 295, 383 розділу «Відомість обсягів робіт на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», та пункти 2, 8, 12, 19, 20 розділу «Відомість обсягів робіт на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області» Додатку № 10 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Еквівалент (згідно з визначенням, наведеним у Академічному тлумачному словнику) – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (кн.); Товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (ек.) Оскільки предметом даної закупівлі є послуги, то технічним завданням (технічна специфікація) є кошторисна документація (частина проектно-кошторисної документації, а саме відомість обсягів робіт), яка розроблена відповідною проектною організацією з дотриманням норм чинного законодавства та яка пройшла відповідну експертизу. Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Частиною 3 статті 23 встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Частиною 4 ст. 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В пунктах 4, 6-8, 15, 17-19, 25, 27-29 Додатку № 10 тендерної документації міститься інформація про марку та модель технічних засобів, тип яких як правило використовуються під час надання даного виду послуг, яка не характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання. Зазначені марки технічних засобів зазначені в технічній специфікації в контексті назв видів робіт згідго ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН) відповідних ДБН/СОУ затверджених відповідними нормативними актами законодавства України, що є обов’язковими до застосування усіма суб’єктами правовідносин на території України та які цілком правомірно застосовані в проектно-кошторисній документації, що має експертний висновок, відомість обсягів робіт якої і є технічною специфікацією (Додаток 2 Тендерної документації). Таким чином застосування марок технічних засобів в даному випадку є цілком правомірним. Поряд з цим на виконання вимог ч.4 ст. 23 Закону Замовником в тенднрній документації застосовано вираз «або еквівалент». Окремо слід зауважити, що ч.2 ст. 22 Закону містить перелік відомостей які повинна містити тендерна документація. Даний перелік не містить норми про необхідність зазначання обгрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку, виробника, конкретний процес, саме в тендерній документації. Також частина 4 ст. 23 Закону передбачає лише те, що посилання на конкретну (марку, виробника, процес) повинно бути обгрунтованим без зазначення де саме повинно бути розміщене це обгрунтування, його вид та форму. Таким чином Закон не містить норми про необхідність розміщення вищезазначеного обгрунтування саме в тендерній документації та норми стосовно йог оформи та змісту. В Додатку 10 до тендерної документації вказано про те, що в тендерній пропозиції Учасник може враховувати застосування фактичного парку машин і механізмів, необхідного для надання послуг з урахуванням чинних кошторисних ресурсних норм. Заміну машин і механізмів, що входять до складу норм, можна здійснювати відповідно до техніко-економічного обґрунтування (до п.6.6.4 СОУ 42.1-37641918-085:2018), що може вважатись цілком достатнім обгрунтуванням застосування посилання на конкретні ((марку, виробника, процес). Використання транспортних засобів, які вказані в технічній специфікації вимагається діючими технічними нормативами для визначення технічних, функціональних та якісних характеристик будівельних матеріалів, які за технологією процесу ремонтних робіт необхідно застосовувати для досягнення якісних параметрів об’єкту ремонту. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент" вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, зазначимо, що в технічній специфікації правомірно відсутні посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а отже і відсутнє обгрунтування щодо цього. При цьому, зазначені у технічній специфікації марки транспортних засобів згідно вимог технічних нормативів, орган державного фінансового контролю помилково тлумачить як назву торгової марки або типу предмета закупівлі.

2021-07-14 11:08:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформація щодо подання позовної заяви
Дата публікації: 20 липня 2021
Номер відкриття провадження: Справа № 340/4163/21
Дата відкриття провадження: 13 серпня 2021

Документи:

06 вересня 2021 11:15
Електронний підпис
06 вересня 2021 11:15
Ухвала.pdf
20 липня 2021 16:24
Позов ЕУ.jpg
06 вересня 2021 11:15
Електронний підпис
20 липня 2021 16:25
Електронний підпис
06 вересня 2021 11:15
Ухвала.pdf
20 липня 2021 16:24
Позов ЕУ.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2021
UA-2020-11-16-014370-cf0b1b73b39d04de1ba80d4ec060a23f5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 12:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 12:16

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці (далі- Довідка) про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) №6594-Т від 14.12.2020р. зазначені три асфальтобетонні заводи (далі – АБЗ) з розташуванням: с. Бутенки, Кобеляцького р-н, Полтавська обл.; с. Ребедайлівка, Кам’янський р-н, Полтавська обл.; м. Умань, Черкаська обл. Зазначені в довідці АБЗ не в повній мірі забезпечують дотримання відстані транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання яка не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. Об’єктом надання послуг є перелік (мережа) автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області (додаток №11 тендерної документації). Невідповідність вимогам Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформації про забезпеченість базами із зимового утримання №6595-Т від 14.12.2020р. зазначена наступна адреса розташування бази для зимового утримання в Голованівському районі: Кіровоградська обл.., пгт Голованівськ, вул. Промислова, 40, хоча в наданому в складі пропозиції Гарантійному листі власника бази для зимового утримання (ДП «Кіровоградський облавтодор») №1525 від 11.12.2020р. стосовно даної бази в адресі зазначена вул. Урожайна, 76. Невідповідність вимогам Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену Інформаційну довідку (далі- Довідка) про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) в якій поряд із зазначеними в довідці №6594-Т від 14.12.2020р асфальтобетонними заводами зазначити додаткові (нові) асфальтобетонні заводи, які в своїй сукупності з зазначеними в довідці №6594-Т від 14.12.2020р забезпечуватимуть дотримання відстані транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання яка не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1) із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг, де об’єктом надання послуг є перелік (мережа) автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області (додаток №11 тендерної документації). 2. Стосовно додатково зазначених в Довідці асфальтобетонних заводів надати: • У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі. • У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону в необхідній кількості протягом всього строку виконання робіт. Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. 2. Оновлену Інформацію про забезпеченість базами із зимового утримання із зазначенням вірної адреси бази для зимового утримання розташованої в Голованівському районі.

Документи

Публічні документи

15 січня 2021 10:44
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:43
банківська гарантія.rar
16 грудня 2020 17:43
016-001-45311 БТ-2020.pdf.p7s.p7s
16 грудня 2020 17:43
016-001-45311 БТ-2020.pdf
16 грудня 2020 17:40
Дозвіл на викиди.pdf
16 грудня 2020 17:40
Договір поставки №12-П.pdf
16 грудня 2020 17:40
Договір на атестацію.pdf
16 грудня 2020 17:40
Атестат АБЗ Авангард.pdf
16 грудня 2020 17:40
Технічні док-ти.pdf
16 грудня 2020 17:40
Документи на техніку.pdf
16 грудня 2020 17:40
Довідка АБЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
фін показники.PDF
14 грудня 2020 22:59
ТЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
ст. 17 розширено.PDF
14 грудня 2020 22:59
Скан витягу ПДВ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Рішення власника.pdf
14 грудня 2020 22:59
Паспорт Директора.pdf
14 грудня 2020 22:59
Опис та Статут.PDF
14 грудня 2020 22:59
Ліцензія РДС.pdf
14 грудня 2020 22:59
Листи Сварог та ТЛГ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Лист АТЛ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Інформація ст. 17.pdf
14 грудня 2020 22:59
ін картка.PDF
14 грудня 2020 22:59
Документи на техніку.pdf
14 грудня 2020 22:59
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір оренди Сварог.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір Лабораторія.pdf
14 грудня 2020 22:59
Довідка про довкілля.pdf
14 грудня 2020 22:59
Довідка АБЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 22:59
виписка.pdf
14 грудня 2020 22:59
атестат АБЗ Черкаси.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ № 100-02-20.pdf
14 грудня 2020 22:59
КБ 9 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 8 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 7 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 6 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 5 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 4 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 3 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 2 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 12 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 11 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 10 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 1 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
Договір №18-18П.pdf
14 грудня 2020 22:59
Дог.№ 100-02-20.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відгук Полтава.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відгук від САД Вінниця.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо №5/1 від 10.12.2020р. в наступних пунктах зазначено: - п.55 та 56 – розкидач солі та піску –STRATOS B50-36 VLС; в оборотно-сальдовій відомості наданій в складі пропозиції зазначено: розкидач солі –STRATOS B50-36 VСL - в п. 59 розкидач солі та піску – B40-36 DAXN; в оборотно-сальдовій відомості наданій в складі пропозиції зазначено: розкидач солі та піску STRATOS B40-36 DAXN; - в п. 60 розкидач солі та піску РПС-900 автономний; в оборотно-сальдовій відомості наданій в складі пропозиції зазначено: розкидач солі та піску РПС-9000 автономний; Невідповідність вимогам Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Інформацію про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, приведену у відповідність підтверджуючим документам.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 10:40
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:35
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:13
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:09
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:09
МВС 01.02.21.pdf
02 лютого 2021 23:31
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:45
Електронний підпис
02 лютого 2021 08:55
МВС 19.01.21.pdf
15 січня 2021 02:19
Електронний підпис
16 грудня 2020 23:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 23:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:46
7. Захист довкілля.pdf
16 грудня 2020 19:46
6. Стаття 17 ЗУ.pdf
16 грудня 2020 19:46
5. Документи Учасника.pdf
16 грудня 2020 19:46
4. Сертифікати ISO.pdf
16 грудня 2020 19:46
3. Витяги з реєстрів.pdf
16 грудня 2020 19:46
25. Додаток 9 - Договір.pdf
16 грудня 2020 19:46
12. Додаток 1.2 - АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 1 479 900 000,00
UAH з ПДВ
1 472 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 1 480 000 000,00
UAH з ПДВ
1 472 596 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 10:40
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:35
Електронний підпис
04 лютого 2021 15:13
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:09
Електронний підпис
03 лютого 2021 14:09
МВС 01.02.21.pdf
02 лютого 2021 23:31
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:45
Електронний підпис
02 лютого 2021 08:55
МВС 19.01.21.pdf
15 січня 2021 02:19
Електронний підпис
16 грудня 2020 23:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 23:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:46
7. Захист довкілля.pdf
16 грудня 2020 19:46
6. Стаття 17 ЗУ.pdf
16 грудня 2020 19:46
5. Документи Учасника.pdf
16 грудня 2020 19:46
4. Сертифікати ISO.pdf
16 грудня 2020 19:46
3. Витяги з реєстрів.pdf
16 грудня 2020 19:46
25. Додаток 9 - Договір.pdf
16 грудня 2020 19:46
12. Додаток 1.2 - АБЗ.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 10:44
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:43
банківська гарантія.rar
16 грудня 2020 17:43
016-001-45311 БТ-2020.pdf.p7s.p7s
16 грудня 2020 17:43
016-001-45311 БТ-2020.pdf
16 грудня 2020 17:40
Дозвіл на викиди.pdf
16 грудня 2020 17:40
Договір поставки №12-П.pdf
16 грудня 2020 17:40
Договір на атестацію.pdf
16 грудня 2020 17:40
Атестат АБЗ Авангард.pdf
16 грудня 2020 17:40
Технічні док-ти.pdf
16 грудня 2020 17:40
Документи на техніку.pdf
16 грудня 2020 17:40
Довідка АБЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
фін показники.PDF
14 грудня 2020 22:59
ТЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
ст. 17 розширено.PDF
14 грудня 2020 22:59
Скан витягу ПДВ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Рішення власника.pdf
14 грудня 2020 22:59
Паспорт Директора.pdf
14 грудня 2020 22:59
Опис та Статут.PDF
14 грудня 2020 22:59
Ліцензія РДС.pdf
14 грудня 2020 22:59
Листи Сварог та ТЛГ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Лист АТЛ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Інформація ст. 17.pdf
14 грудня 2020 22:59
ін картка.PDF
14 грудня 2020 22:59
Документи на техніку.pdf
14 грудня 2020 22:59
Дозвіл АБЗ Черкаси.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір оренди Сварог.pdf
14 грудня 2020 22:59
Договір Лабораторія.pdf
14 грудня 2020 22:59
Довідка про довкілля.pdf
14 грудня 2020 22:59
Довідка АБЗ.pdf
14 грудня 2020 22:59
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 22:59
виписка.pdf
14 грудня 2020 22:59
атестат АБЗ Черкаси.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ № 100-02-20.pdf
14 грудня 2020 22:59
КБ 9 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 8 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 7 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 6 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 5 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 4 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 3 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 2 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 12 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 11 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 10 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
КБ 1 дог №18-18П.PDF
14 грудня 2020 22:59
Договір №18-18П.pdf
14 грудня 2020 22:59
Дог.№ 100-02-20.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відгук Полтава.pdf
14 грудня 2020 22:59
Відгук від САД Вінниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 1 472 496 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2021 13:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
1 472 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:30
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2022 15:44
ДУ 31-20-21ЕУ.pdf зміни до договору
09 травня 2022 15:42
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 18:06
ДУ -30-20-21.pdf зміни до договору
06 травня 2022 18:01
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 11:33
IMG_0001 (10).pdf зміни до договору
06 квітня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 16:11
11 20 21.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 10:42
ДУ 10-20-21 ЕУ.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 10:41
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 16:31
1_0001 (7).pdf зміни до договору
28 січня 2022 16:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:22
318.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:41
279.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 10:49
ДУ 253-20-21(ЕУ).pdf зміни до договору
17 грудня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 14:00
ДУ 223-20-21 ЕУ (25.11).pdf зміни до договору
26 листопада 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 09:55
ДУ 220-20-21 (ЕУ) 23.11.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 09:53
ДУ 219-20-21 (ЕУ) 19.11.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 17:26
ДУ 203-20-21 ЕУ 26.10.21.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 14:48
ДУ 198-20-21 ЕУ.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 16:18
ДУ №183-20-21 ЕУ.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 14:23
ДУ 145-20-21.pdf зміни до договору
20 липня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 09:22
ДУ 143-20-21 (ЕУ).pdf зміни до договору
20 липня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 16:44
ДУ 93-20-21.pdf зміни до договору
25 травня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:42
ДУ 91-20-21.pdf зміни до договору
20 травня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:39
ДУ 90-20-21.pdf зміни до договору
20 травня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:01
83-20-21 ЕУ.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 17:46
ДУ 77-20-21 ЕУ.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 17:46
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 10:24
Договір 20-21 ЕУ+ПДР.pdf укладений
22 лютого 2021 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру фінансування
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 77/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 90/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 91/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 93/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 143/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Замовника та Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до помісячного плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 183/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 198/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 203/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 219/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 220/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, зміна розміру фінансування
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 223/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних призначень, зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 253/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 279/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 318/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення бюджетних зобов’язань в рамках подовження строку дії договору згідно ч. 6 ст. 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 143 374 675,65
UAH (в тому числі ПДВ 23 895 779,27 UAH)